Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Pelíšek se začal trhat po třech dnech od dodání. Opravdu není odolný proti poškrábání jak obchod u pelechů píše. Reklamaci zamítli. Nabídli poslat nový potah. Ale pelech za dva tisíce budu moct do dvou týdnu zcela vyhodit i s novým potahem.

    Reakce obchodu Pesoliver.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, i když negativní.

    Ano, informaci o zvýšené odolnosti proti poškrábání na stránkách máme a stojíme si za ní. U Vámi objednaného typu pelíšku jsme jen za letošní rok prodali několikvysoké stovky kusů a toto je druhá reklamace látky. Pelíšek sice má zvýšenou odolnost, ale stále se jedná o látku, kterou je možné mechanicky poškodit. Obzvlášť, pokud se pejsek zaměří na jedno místo.

    Reklamaci jsme museli zamítnout, jelikož se jedná o produkt na ležení. Chápeme Vaše rozčarování a jako řešení jsme Vám navrhli nový potah. Pokud toto řešení pro Vás není akceptovatelné, můžeme si vzít pelíšek od Vás zpět nebo vyměnit za jiný typ.

    Nemám jiné řešení, které bych Vám mohl nabídnout. Informace jsem Vám zaslal i do emailu.

    Děkuji a přeji pěkný den. Pavel, pesoliver.cz

  • Velice dlouhá doba od objednání k doručení

    Reakce obchodu Pesoliver.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, ale rádi bychom doplnili Vaší stížnost na dlouhou dodací dobu.

    Objednal jste si produkt s doručením do 10 pracovních dnů. Tato informace byla uvedená u produktu v době Vašeho nákupu a stejně tak v potvrzení objednávky. Dnes uplynulo přesně 5 pracovních dnů.

    Matraci zítra dopoledne naskladníme a obratem předáme dopravci. V pondělí bude zboží u Vás. Původně slíbený termín tedy dodržíme.

    Děkuji za pochopení a ať se daří. Pavel, pesoliver.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunijace.... 2.10. jsem si objedbala a zaplatila zboží které jsem do dnes t. j. 11.10. neobdržela. Z obchodu jsem obdržela zprávu 2. 10. - potvrzení objednávky a od té doby nic. Příjde mi to neseriozní.

    Reakce obchodu Pesoliver.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Označujete nás za neseriózní, proto bych rád doplnil i náš pohled.

    Jak píšete, zboží jste si objednala 2.10. s tím, že bude doručené do 14 dnů. Ten samý den jsme zboží objednali u dodavatele a tuto informaci jsme Vám poslali emailem. Včera ve večerních hodinách jsme pelíšek naskladnili a dnes ho předáme dopravci. Zítra bude u Vás, termín tedy dodržíme dle původní informace.

    Dbáme na to, abychom měli na stránkách vždy reálné termíny doručení, což se podařilo i ve Vašem případě.

    Přesto děkuji za zpětnou vazbu. Zvážíme, zda nebudeme odesílat email s informací, že je zboží od dodavatele na cestě k nám. Pěkný den. Pavel, pesoliver.cz