• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedostanete i po požádání účtenku s tím,že si jí máte vytisknout doma.Po naléhání je mně na papírek dáno razýtko s názvem a to je vše.Prodavačka nadšená z mojí návštěvi evidentně nebyla.

    Nákup za dobrou cenu,ale počítat s tím že né vše je samozdřejmostí.Jako například i odpovědět na pozdrav.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřišel ani potvrzující email.

    Reakce obchodu Pesklub.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy. Řešili jsme v poslední době kapacitní problémy s velkou návštěvností. Občas systém spadl. Už by vše mělo být v pořádku. Prosím napište nám na [email protected] a vyřešíme to. Pěkný den, Jarda

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po složení nelícují strany, což vypadá dost fórově. Na druhou stranu je bytelná a účel splňuje.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem pelíšek pro psa a po doručení neodpovídal vzhledu na obrázku,který jsem si objednala...už bych si nikdy neobjednala značku TRIXIE. Mám i obojek od této značky a je naprosto nevyhovující,nejde pohodlně rozepnout.

    Reakce obchodu Pesklub.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jste s námi nebyla úplně spokojená. Za jakékoliv komplikace se omlouvám. Prosím napište mi na [email protected] jaké zboží bylo špatně popsané + váš kontakt a vynahradíme vám to:)

    S díky,

    Jarda
    Pesklub.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá čekací doba na doručení zboží,
    • a doručena jinou dopravní spolecnosti

    Reakce obchodu Pesklub.cz

    Dobrý den,

    na zkracování dodací lhůty stále pracujeme. Omlouváme se za zpoždění.

    JS

    • pozdní dodávka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodává podklady k nákupu a účetní doklad

    Reakce obchodu Pesklub.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, pokud jste měl/a problém s nákupem. Fakturu k vašemu nákupu si může kdykoliv stáhnout v administraci vašeho účtu na Pesklub.cz. Přihlašovací údaje jste obdržel/a s první objednávkou. Pokud byste měl/a s čímkoliv problém neváhejte se na nás obrátit na [email protected].

    S přáním pěkného dne,

    Jarda
    Pesklub.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí na internetu zboží, které nemá - objednávka nedošla kompletní, i když si obchod nechal zaplatit předem

    Obchod odsouhlasil objednávku za zboží, které neměl na skladu, a vydal pokyn k platbě bankovním převodem. Část požadovaného zboží jsem nedostala a musela jsem si vybrat náhražku přímo na výdejním místě.

    Reakce obchodu Pesklub.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Bohužel se někdy stane, že se na prodejně prodá poslední kus skladem a musíme objednat nový. Samozřejmě nás to velice mrzí, prosím obraťte se na zákaznickou podporu, rádi vám nákup vykompenzujeme.

    Jarda
    Pesklub.cz

    • Vadilo mi, že 2 balíky (celkem 2 kg) granulízakoupené 14.5.2014 měly expiraci do 12.6.2014. Takže krom našich dvou kočičáků krmím ještě venkovní, abychom granule využili. Chtělo by to více uvažování při expedici zboží.

    Reakce obchodu Pesklub.cz

    Dobrý den Maximiliane, tak to nás opravdu mrzí. Právě takovým zásilkám se snažíme zásadně vyhýbat. Využijte naší Garanci čerstvosti, vrátíme vám peníze za zboží. Stačí poslat na [email protected] zprávu. Díky Jarda Pesklub.cz