• Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně kontaktní
    • Nedodržení termínů

    Zcela nedostatečná komunikace, opakované sliby o dodání, zboží nedorazilo, špatně kontaktní obchod.

    Reakce obchodu Perfecto design

    Dobrý den,

    často se tato situace nestává, ale plně uznáváme, že v případě Vaší objednávky došlo k neúměrnému zpoždění v jejím dodání. Toto nás velmi mrzí a za způsobené komplikace se Vám upřímně omlouváme.

    V souladu naší dnešní telefonickou dohodou se s Vámi zítra pokusíme najít adekvátní kompenzaci.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám vše dobré,

    Jiří za tým Perfecto design

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • předražené

    sprchový set CAE 770, který jsme s i objednali v ceně cca 8000 korun, po slevě ze cca 14500, vypadal na webu velice pěkně
    ovšem to co přišlo byla katastrofa = naprosto to neodpovídalo ceně,
    tohleto zboží se dá pořídit u firmy NOVASERVIS řádově za stokoruny
    (nepočítám podpomítkovou baterii, ale ani ta není běžně v tomto provedení drahá, ale píšu o sprchových hlavicích, držáku sprchy...)
    jednalo se o běžné doplňky, které navíc nebyly balené v originál krabicích firmy CAE (s výjimkou ramínka pro hlavovou sprchu), ale v obyčejných bílých kartonech,
    z toho jsme usoudili, že set byl poskládám z komponentů více výrobců, nebyl celý od firmy CAE, jak bylo uvedeno na stránkách a jeho hodnota nebyla ani poloviční k uvedené ceně,
    jsme velmi zklamáni, celou zásilku jsme vrátili,
    očekávali jsme, že renomované studio, které navrhuje velice pěkné koupelny, bude prodávat i odppovídající výrobky

    Reakce obchodu Perfecto design

    Vážená paní Zelinová,

    Vaše recenze nás velmi mrzí, přesto Vám za ni děkuji.

    Způsob balení setu CAE 770 odráží široké možnosti kombinací různých velikostí hlavových sprch, druhů ručních sprch a podomítkových modulů. Značka CAE (stejně jako většina dalších zavedených značek) používá na balení menších dílů jednoduché bíé kartony. Je to zkrátka běžné. V každém případě ručíme za to, že veškeré zboží, které jste od nás obdržela, bylo od této značky.

    Tak jako všechny profesionální obchody umožňujeme svým zákazníkům zboží bez udání důvodu vrátit a bezprostředně po přijetí zboží vracíme zpět také přijatou platbu. Stejně jsme postupovali i ve Vašem případě.

    V úctě a s přáním všeho dobrého

    Jiří Drahota
    spolumajitel Perfecto design

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • samé sliby, jsou to lháři

    nevěřte údajům na internetu, i když mají napsáno, že zboží je skladem v počtu 2x, NENÍ to pravda, na zboží čekám již 10 dní!!! kdybych věděla, že skladem toto zboží nemají objednala bych ho jinde. JE TO KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA!

    Reakce obchodu Perfecto design

    Vážená paní Kostlivá, předne děkujeme za Vaše vyjádření, byť není nikterak lichotivé. Nicméně práve z negativní zpětné vazby se lze poučit nejlépe. Musíme uznat, že v případě Vaší objednávky skutečne došlo k chybnému uvedení skladové dostupnosti způsobeného nikoliv úmyslem, ale technickou chybou napojení na sklad výrobce. Korektní informování zákazníka považujeme za zcela klíčové. Věříme, že pravdivost této zásady může potvrdit kterýkoliv z více než 30 000 našich zákazníků. Jak jsme Vás informovali v soukromém emailu, protože jste svou objednávku již stormovala, nebylo možné Vám nedodrženií terminu kompenzovat nabídnutou slevou, ale protože uznáváme svou chybu, jsme připraveni se Vám revanžovat v případě budoucí objednávky. Děkujeme za Vaše pochopení a přejeme Vám vše dobré, tým Perfecto design

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • fotografie neodpovídala skutečnosti.

    Reakce obchodu Perfecto design

    Dobrý den, pane Jendrejčáku,

    předně bychom Vám rádi poděkovali za Vaše hodnocení.

    Podíváme-li se na mnoho dalších hodnocení, zákazníci u nás obvykle oceňují právě to, že výrobky vypadají ve skutečnosti tak jako na fotografiích. Upřímně nás proto Vaše hodnocení překvapilo, zejména proto, že zboží bylo vyzvedáváno osobně na naší prodejně.

    Jednou z našich základních hodnot je férový přístup, o který se skutečně snažíme vždy. Mimo jiné proto, mají naši zákazníci vždy možnost zboží bez udání důvodu nepoškozené vrátit a dostanou peníze zpět nebo si přímo na showroomu vybrat jiné i tehdy, kdy jej kupují přímo na prodejně.

    Rádi bychom si zachovali přízeň všech našich zákazníků, proto Vám nabízíme možnost vrátit Vaše zboží i po uplynutí 14 zákonné lhůty. Stačí se obrátit na naši zákaznickou linku nebo zaslat požadavek emailem. Váš požadavek obratem vyřídíme tedy i po této lhůtě a jakmile zboží vrátíte, dostanete peníze zpět.

    Děkujeme za spolupráci a přejeme Vám krásný víkend,

    tým Perfecto design

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobré ceny
    • dodací lhůta

    i přes to, že nákupy přes internet by měly být rychlé, čekáte na zboží, které okamžitě zaplatíte, měsíc!!!0

    Reakce obchodu Perfecto design

    Dobrý den, paní Vymětalová, děkujeme za Vaši recenzi. Vážíme si každého názoru a samozřejmě i toho méně potěšujícího.
    Rádi bychom se ale vyjádřili ke zmiňované dodací lhůtě. V současné době nabízíme téměř 1500 produktů, z nichž se větší část snažíme stabilně držet skladem pro okamžité dodání (jak můžete vidět hodnocení ostatních nakupujících, 99 % zákazníků obdrželo zboží do 10 dnů). U každého výrobku uvádíme aktuální dodací lhůtu a informaci, zda je skladem. U Vámi objednaných umyvadel bylo uvedeno "dodání do 3-6 týdnů". Vaší důvěry a platby předem si pochopitelně vážíme, ale jak Vás kolega při potvrzování objednávky telefonicky informoval, zboží nebylo třeba platit dříve, protože ani i u zboží, které zákazníkům přivážíme na objednávku předplatbu v rámci dobrých vztahů nevyžadujeme.
    V každém případě ale věříme, že s objednanými umyvadly budete spokojena a přejeme Vám krásný den, tým Perfecto design

  • Recenze byla smazána. Zákazník si spletl obchod s jiným nákupem.