Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Vaše obednavka je knicemu pomalu všechny vajíčka pomackany jeto hrůza nikdy u vás už žádnou obednavku neudělám. Kimova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    místo objednaných čokolád jen s lískovými oříšky, balíček obsahuje
    čokolády s oříšky a rozinkami?????

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den ...
    ANO má zákazník pravdu dostal 10 ks místo oříškové tak s rozinkama.
    Je to naše velké pochybení a rádi bychom to vyměnili, ale zákazník s námi nekomunikuje - teda prozatím jsme se mu nedovolali.
    Ještě jednou se omlouváme.
    s pozdravem Pepe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávku jsem zaplatila okamžitou platbou, nicméně, když jsem po 2 dnech zavolala, tak paní hledala platbu. Tudíž mi objednávka přišla až po týdnu, to bych akceptovala.

    Horší je, že ačkoliv jsem objednávala 15.10, doručeno 21.10, tak trvanlivost jen do 31.10, přitom nebyla na stránkách nijak avizovaný, nebyla sleva, a bylo nabízeno jako novinka.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den , ale milá paní já jako Pepe to neakceptuji.
    Objednávku paní po urgenci , ALE NAŠÍ zaplatila 21.10. a zboží bylo označeno řádně slevou - nakoupila v sektoru KRÁTKÁ ZÁRUKA - ZLEVNĚNO. ŽÁDNÁ NOVINKA ALE ZLEVŇĚNO !!!!
    Jak se tomu bránit, jak dokázat nesmyslné nařčení nevím.Jedině snad , že máme 98% spokojenosti u našich zákazníků.
    Tak nevím proč nedoporučuje na co si vlastně stěžuje promiňte , ale na to , že nečte a neví, kde a v jakém sektoru nakupuje.
    Toto mě mrzí , že nás někdo neguje a myslím , že neprávem.

    Konec hlášení názor ať si každý udělá sám

    s pozdravem váš Pepe.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    U většiny dodaných výrobků krátké záruční doby.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den
    Proč zákazník nakupuje v sektoru Krátká záruka , když pak nás vyneguje ?
    Toš co se dá dělat mrzí nás to, že nám klesají procenta.
    s přáním krásného podzimu
    Váš Pepe

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tentokrát jsem s částí zboží hodně nespokojena. Plněné pralinky s vaječným likérem snad pamatují Franze Jozefa. Na balení není uvedeno datum spotřeby, ale jedná se o nechutné, evidentně prošlé zboží.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den , náš milý, stálý zákazník po tel rozhovoru přiznal , že ve spodní části obalu je datum spotřeby 12.1.2025 , ale už neřekl a nenapsal do recenze , že neměl TERMOBOX , který zaručuje v době horka neporušenost pralinek.
    Takže krátké shrnutí... bez TERMOBOXU nemůžeme zaručit KVALITU!!!
    Nechutné, evidentně prošlé zboží prošlo velkým horkem a výsledek je jaký ?
    Nemusím odpovídat že ?

    Pěkný den a prosím myslete na TERMOBOXY !!!!
    S úctou váš Pepe

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Doručeno rychle, pečlivě zabaleno

    Objednaná káva má jinou etiketu, než je běžně k vidění v obchodech a než je inzerováno na vašem webu, chutná i voní jinak. Určitě neobjednám znovu.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den...
    Po tel. rozhovoru , vše vyjasněno.
    Káva má pouze jenom novou etiketu a to nemá žádný vliv na chuť ani vůni.
    Není možná jiná varianta či záměna v této vynikající kávě.
    s přáním pěkného dne
    váš Pepe čokoládovník, čokolády milovník

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod jsem použila poprvé.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Bohužel bych rád zjistil proč není paní spokojená, ale nezvedá mi telefon.
    Takže nevím, kde je chyba a to mě mrzí ještě více ... proč ?
    Třeba se ozve .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příšlo jiné zboží než bylo objednáno

    posílají jiné zboží než bylo objednáno

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den, přiznáváme bez mučení , že to byla naše chyba .
    JIŽ VŠE VYŘEŠENO KE SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA.
    Ještě jednou moc se omlouváme.
    s pozdravem váš Pepe

  • Nedoporučuje obchod

    • Skladem je je malé procento druhů
    • Současně v Kafulandu nakoupíte za 45,- to co Pepe za 55,-

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den ..
    Objednal jste si 17 druhů čokolád dané řady EXCELLENCE , vše jsme měli skladem a dodali , ale i přesto si myslíte , že máme málo druhů tak nevím ?

    V kauflandu mají 3 až 5 druhů , čtyřikrát do roku akce na 3 druhy za 45 kč a my stabilně cca 30 druhů celoročně za 55 kč .
    POROVNEJTE CENY NA HEURECE KDO A JAKÉ MÁ CENY.
    MYSLÍM SI , ŽE MÁME ROZUMNÉ CENY A VY MŮŽETE OBJ. Z DOMOVA BEZ CHOZENÍ V KAUFU , TO JE TA VÝHODA NEBO NE NECHÁM NA VÁS.
    Jinak děkujeme za váš názor .
    s úctou a pozdravem váš PEPE.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané zboží nedorazilo - pouze jeho část - požadována však platba za celou objednávku - nevyzvedla jsem a objednávku stornovala

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den ...
    Nerozumím , platba byla na dobirku, zboží nedorazilo pouze část ? nevyzvedla jsem a stornovala ?
    ...
    Milá paní vy jste si balík nevyzvedla a proto jsme vám obj stornovali my ....a navíc my můžeme být nazlobeni NE VY !!, nás to stálo peníze ne vás....
    Takže toto je reakce opravdu úsměvná ...
    Vy si nevyzvednete celý kompletní balík a napíšete nám , že nás nedoporučujete ...FAKT SRANDA ...
    S ÚSMĚVEM A POZDRAVEM váš Pepé...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Sice mi hned druhý den volali, že mám okamžitě uhradit, ale o tom, že mi nepošlou část zboží mě nikdo neinformoval, tak doufám, že budou tak rychlí ve vyřízení vrácení, jako byli ve vybírání platby!

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den , milá paní ...
    Toto je takové sprostné nařčení , že mě je z toho úlně SMUTNO ...
    Vůbec vás nikdo neurgoval o platbu , vůbec nikdo ....
    Toto je fakt smutné ...
    A, že vám nebylo dodáno vše ?
    V balíčku jste měla zpět peníze , protože váš krém byl lehce klepnutý a proto jsme ho tam nedali a dali do balíčku peníze zpět.
    Vůbec nerozumím takové sprosté reakci !!!!!
    Nechápu za co a proč ?
    Ale život jde dál a proto s pokorou musíme snášet křivá slova .,protože se nemáme jak krom odpovědi možnost bránit.
    Ať naši zákazníci posoudí kolik máme recenzí a procent pozitivních ...

    s úctou a pozdravem váš Pepé ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednána bonboniera k narozeninam s termoboxem. Termobox dodan ale bonboniera bylo mimo termobox. Arogantni reakce obchodu asi nema cenu vubec zkoušet reklamovat.
    Nechapu , že pokud se zboži do termoboxu nevejde, že to zakaznikovi nedaji vědět.
    Za mě zklamaní.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Vážená paní Olgo,

    mrzí nás Vaše hodnocení, které bohužel vůbec nesouvisí s kvalitou dodaného zboží, ani třeba rychlostí dodání. Kdybychom při počtu 500+ objednávek měsíčně museli volat zákazníkovi pokaždé, kdy bychom si nebyli jisti, že si přečetl rozměry produktů a termoboxu, rozhodně bychom už nemohli být jedněmi z nejlevnějších na trhu. Pokud bychom měli posílat prázdný termobox, pochopitelně se s klientem spojíme (viz i naše reakce na Váš dotaz na sociální síti). Ve Vaší objednávce však byly i pralinky, které jsme do termoboxu samozřejmě umístili, ostatně jsou z našich produktů na teplo nejnáchylnější a tak nám dávalo smysl, že chcete termobox kvůli nim, když bonboniéra se dle rozměrů do termoboxu nevejde.

    Pokud za arogantní považujete vysvětlení, že se skutečně bonboniéra větší než termobox do termoboxu nevejde, je nám to líto.

    Závěrem ještě doplníme, že termobox máme v jedné velikosti, transparentně deklarované na našem e-shopu na několika místech, takže pokud si někdo objedná i jen malé množství například pralinek, obdrží je v termoboxu, ostatně může mít záměr box využít i pro jiné potřeby.

    Mějte úspěšný den. Pepe

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Rakouská čokoláda je dobrá, ale v ČR drahá.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Děkujeme za váš názor , ale oplatky mimo jiné co jste koupil, například PISCHINGER 33g za 15,- Kč si myslím, že není drahý .
    V Rakousku stojí 1 euro a u nás v ČR 15 Kč .p.s. To jenom tak na vysvětlenou .....
    Přejeme pěkný den s úsměvem
    Váš Pepe čokoládovník, čokolády a PISCHINGERU milovník

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dodané zboží nesouhlasilo s objednávkou a jeden druh zboží přišel v poškozeném obalu. Zboží se tak nedalo použít jako dárek, což se u luxusní dárkové čokolády předpokládá.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den ...
    Milá paní , my jsme vám okamžitě psali , že vám zboží vyměnime a jako pozornost za naši nepozornost vám pošleme
    1 sladkost navíc jako pozornost .
    Žádná odpověd nám od vás nepřišla a proto je asi lepší napsat na HEUREKU že ?
    Ale tato recenze nám ani vám nepomůže problém vyřešit.
    Napíšeme vám ještě jednou co a jak a pevně věřím , že budete spokojena .
    p.s. Přiznáváme , že jsme popletly jeden druh zboží ,ale za to se hlava netrhá , je toho moc a nikdo nejsme neomylní ...

    s přáním všeho dobrého Váš Pepe...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo, ale jedna položka neodpovídala objednávce. Při snaze o řešení obchod nereagoval.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den....
    Toto je nečekaná recenze , milý zákazníku toto se nedělá ...
    Na takovou recenci a reakci nespokojenosti není co říci ani psát ...
    Nikdo nás nekontaktoval nikdo nám nepsal , že by něco nebylo v pořádku .
    Moc nás mrzí , že jste nebyl - a spokojen - a , ale nemůžu řešit problém, když nevím jaký ..
    S přáním pěkného dne
    Váš Pepe...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodal to co slíbil. Objednávka zrušena.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Vážený zákazníku ...
    Nejde dodat to co momentálně nebylo skladem a vysvětlit se to každému nedá , bohužel ...
    P.S. s každým se domluvit nedá protože ......
    I tak přejeme pěkný den
    s pozdravem Pepé

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zkušenosti z dřívějška
    • Dárek pro manželku přišel později než by mělo, po 8 dnech. Nevím na jaké straně došlo k chybě, jestli v Pepečoklády nebo v Zásilkovně. Zásilka byla vyexpedována až po mé urgenci.

    Doufám, že to byla náhodná chyba, ale zůstal jsem bez dárku!!!

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Milý zákazníku ...
    Moc nás to mrzí , ale některé balíčky se bohužel zatoulají a ne naší vinou ...
    Je to prostě špatně ale .....Mrzí nás to , že vaše manželka neměla dárek a pokud bude nějaké příště vynahradíme nějakou malou pozorností od nás ....
    s přáním všeho dobrého váš Pepe

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zajímavý sortiment
    • Nemožnost platit kartou, vyžadování hotovosti, což z epidemiologických a bezpečnostních důvodů v roce 2022 již neuznávám.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Ale kartou lze platit u Kurýra a navíc můžete zaplatit bankovním převodem , takže jen na vysvětlenou pane Vladimíre.
    Přeji krásný sluníčkový den s úsměvem
    Váš Pepe

  • Nedoporučuje obchod

    • Chtěla jsem čokoládu s kousky bobů. Přišla 100% bez bobů. Fuj.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dle telefonického rozhovoru s paní jsme zjistili, že si paní objednala jiný druh čokolády než očekávala, proto byla její reakce na vyřízení objednávky negativní. Paní svoji chybu uznala a za negaci se nám omlouvá..p.s. toš ,ale to nám bohužel neoprávněnou negaci na HEURÉCE nevymaže ...to se nedá nic dělat , život je někdy nespravedlivý ale půjde dál s úctou Váš Pepe optimista.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem 3x hořkou bonboniéru - nugát s ořechy, bohužel dorazila 3x mléčná varianta! Takže k nicemu-obdarovaní ani mi mléčnou nejíme. Navíc trvanlivost jen 4 měsíce. Kilovka Lindt také krátká trvanlivost.

    Reakce obchodu Pepeho čokolády

    Dobrý den pane nebo paní NEOVĚŘENÝ ZÁKAZNÍKU ...
    Dnes jsme Vám volali zpět , kde je problém a Vy jste s námi nechtěla mluvit .
    Tudiž nevíme kde se stala chyba, protože mléčnou už 1 měsíc nemáme .
    Nevím co si o tom máme myslet. Kde je chyba nevím , ale záruka na tomto výrobku ,když ještě byl tak byla do 07/2022
    takže další nesrovnalost tak asi tak.
    TUDÍŽ TO JE VŠE CO MOHU ODPOVĚDĚT NA TOTO NEDOPORUČUJEME OBCHOD ....

    krásný den všem přeje Váš Pepe...