-
dobry den. koupili jsme vnucce sici stroj COOL MAKER. Byla velice stastna, az do te doby , co ji dosla latka. prosim, kde tuto latku sehnat. dekuji
-
Dobrý den, B.
nevíme, o kterou objednávku se jednalo - tahle diskuze není denně monitorována, je lepší při problému s objednávkou napsat na náš email [email protected] kde Vám určitě někdo obratem odpoví.
S pozdravem Michal Šmotek -
Komunikace ok, spoustu pěkných věcí... Dodání skoro hned.
Bohužel jsem nedostala jednu věc, kterou jsem si objednala a zaplatila.
Jinak žádné výtky.
B. -
Dobrý den,děkuji za zboží,jsem velice spokojená ,jak se zbožím,tak i s dodáním dárku.Ještě jednou moc děkuji a určitě se sem vrátím.
Přeji hezký den Foltánová -
Děkujeme za komentář. Ano my o tom problému víme, že ztrácíme zákazníky, ale podmínky, které tu pošta nabízí nejsou pro internetový obchod vhodné!
PPL nám vychází se vším vstříc - svozy nyní před Vánoci kolem 18-19 hodiny a zboží, které nám přes ně přichází nám dovezou ráno. A to i když jsme od nejlbližšího depa 50km.
Pro zákazníky - řidiči PPL jsou motivováni předat balíky - což je důležité. Což u pošty motivace chybí.
Je důležité se jen domluvit s řidičem, který je povinný Vám volat. A i když Vám bude balíček přebírat někdo jiný - nikdo nepozná, od koho zboží je, polepy jsou diskrétní a odesilatel nic neříkající. -
Zboží jsem si u Vás chtěla objednat, ale jelikož není možný způsob doručení Českou poštou tak zboží musím bohužel objednat jinde, myslím že když neumožňujete jako způsob doručení ČP ztrácíte tím hodně zákazníku Svobodová.
-
Líbí se mi přístup obchod k zákazníkům..