Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • :-)
  • 10 %

    • Vůbec žádné!!
    • Neprofesionální přístup k zákazníkům
    • Zboží nebylo skladem
    • Dlouhá doba odpovědi

    Po 5 pracovních dnech se mi teprve paní uráčila odepsat na E-mail ,ze velikost není skladem a nabídla mi o 10cm větší oblecek na psa,než jsem původně měla objednány a měl být skladem s tím ,ze byla na dovolené a nemela čas odepsat.
    Neprofesionální jednání!
    Věci co na E-shopu jsou skladem ,tak v podstatě vlastně nejsou v te velikosti vůbec k zakoupení.
    Tenhle web je nejspíš jen nějaký “vedlejsak” na který paní kašle!
    Rozhodne nedoporučuji!

    Reakce obchodu Pejsek a kočička

    Milá paní Michaelo Trčálková,
    vedu svůj obchůdek sama a jak nejlépe umím a snažím se vyhovět všem svým zákazníkům jak to jen je možné a jak je to v mých silách. Nevím jak to máte vy, ale myslím, že každý pracující člověk si zaslouží řádnou dovolenou alespoň jednou za rok. Nemám ráda automaty, proto raději komunikuji se svými zákazníky osobně. Není moje vina, že v destinaci, kde jsem v době vaší objednávky pobývala, nebyl přístupný internet 24 hodin, přesto jsem se vám ozvala okamžitě, jak to bylo možné. U každého výrobku mám uvedený termín dodání, u vámi objednaného svetříku dokonce 5 dní, takže není pravda, že byl skladem, ani to nebylo na stránkách uvedeno. Oblečků je totiž celá škála od materiálů, provedení, barvy až po velikosti a zajisté chápete, že nemůžu mít všechny tyto nabízené položky na skladě, proto operativně komunikuji s dodavateli a následně se zákazníky o dostupnosti zboží.
    Svetřík jste objednávala 19.3., já jsem se vám po svém návratu 23.3. ihned ozvala, pokud vím, slušně omluvila a nabídla svetřík ve velikosti, která je k dispozici, vy jste odepsala, že nabízenou velikost nechcete, že je velká a že prosíte o zrušení objednávky, což jsem po vašem e-mailu uskutečnila. Nevím, co je na mém jednání neprofesionální, taktéž nechápu co víc jste si přála abych udělala? Zázraky opravdu neumím, omlouvám se.
    Lenka Poláková
    majitelka obchůdku Pejsek a Kočička

  • 10 %

    • nic
    • Drzá majitelka, která neví, jak se má k zákazníkům chovat
    • Majitelka neumí číst ani dodat objednané zboží
    • Posuďte sami podle shrnutí

    Dobrý den, Vaše objednávka byla přijata ke zpracování do internetového obchodu pejsekakocicka.cz.
    Objednané zboží:
    012-09260a / Vodítko Flexi COMFORT LONG 2, navíjecí lanko do 25 kg, 8 m / 2ks / 914,-
    Poštovné / 129,-
    Celková cena: 1043,- Způsob doručení: OBCHODNÍ BALÍK, PLATBA NA DOBÍRKU
    Děkujeme za Váš nákup. V den odeslání objednávky Vás budeme informovat e-mailovou zprávou. Hezký den přeje pejsek a kočička.
    Poznamka: prosím odeslat tak, aby bylo doručeno v týdnu od 31.8.2015.
    Děkuji Jarošová

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši objednávku v našem e-shopu, chci se zeptat, na jakého pejska máte vodítka objednané, resp. vadilo by hodně stejné provedení ale pouze do 20kg váhy? V opačném případě jsou k dispozici pouze černá vodítka jiné řady při zachování lanko do 25kg, 8m.
    Děkuji za odpověď a přeji hezký den,
    Lenka Poláková

    Prosím, pošlete tedy jen jeden kus Flexi Comfort Long¨2 a jeden kus Flexi Comfort 2. Oboje antracit-černá. S termínem dodání jako původně v prvním týdnu v září.
    Děkuji
    Jarošová

    Dobrý den paní Jarošová,
    moc se omlouvám, momentálně řeším s dodavatelem nedodané zboží, ve kterém jsou bohužel i Vaše vodítka. Čekám na vyjádření pana ředitele ale předpokládám, že nejdéle zítra vše i Vaše vodítka dorazí. Vydržíte ještě prosím?
    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
    Lenka Poláková

    Vydržím, ale na této adrese jsem jen do pátku.
    Zdravím Jarošová

    Pokusím se dodat co nejříve, samozřejmě ihned od obdržení dodavatelem zboží odesíláme :-) tak doufám, že stihneme i dodání.
    Moc děkuji za pochopení.
    P.S. Kdyby vodítka nepasovala, vraťte je a já se pokusím sehnat jiná - na míru.
    Hezký den,
    Lenka Poláková

    Jestli to nebudou vodítka Flexi Comfort Long¨2 a Flexi Comfort 2 antracit-černá, tak rovnou říkám, že nemám zájem a ani je prosím neposílejte. Jen mi dejte vědět, že nejsou.
    Děkuji a zdravím Jarošová

    Dobrý den,
    tak to mám opravdu radost že mi to říkáte až teď. Vodítka jsem pro vás scháněla po celé České republice abych vám vyhověla a nebylo to opravdu snadné, neboť jak jsem psala, jde o doprodejové zboží. Psla jsem vám že některá vodítka jsou pouze v barvě černé. Dobře tedy, obě si nechám a nebudu vám je posílat, abych se vyhnula jejich vrácení a prodám je zákazníkům, kteří o ně stojí.
    Přeji krásný zbytek dne.
    Lenka Poláková.

    Dobrý den,
    psala jste, že čekáte na zboží od dodavatele, ve kterém byly údajně i vodítka, která jsem si objednala.
    Nepravdivé informace o tom, že jste je sháněla po celé ČR, si tedy prosím nechte.
    Kdyby jste si vy si objednala jablka a obchodník vám nabídl rohlíky, přijala byste je? Celkem pochybuji.
    Nezapomeňte, že prezentujete společnost, kterou tímto jednáním značně poškozujete a na pověsti jí to rozhodně nedodá. S arogancí se jako obchodnice nikam nedostanete, zvláště, pokud ve výpovědích uvádíte nepodložené (shánění mnou objednaných vodítek po ČR) a nepravdivé (že jsem vás žádala, abyste sháněla něco "podobného") informace, když jsem jasně už předem uvedla, jaká vodítka chci a vy jste je slíbila.
    Užívejte posledních letních dní.
    Soňa Jarošová

    Tak fajn, pro dobrotu na žebrotu a to mám za to že se každému z vás snažím vyjít maximálně vstříc. Také scháním a hledám řešení které je nejlepší pro vás zákazníky a pokud je nějaké zboží zrušeno dodavatelem = není už k dispozici, dělám vše možné i nemožné abych sehnala alternativní zboží. Vy si jednou objednáte, nebudu teď řešit jak dalece čtete a rozumíte psanému textu, pak voláte že vodítko nepotřebujete za 14 dní ale hned.... možná jste i omylem smazala tento e-mail, ale vzhledem k vašemu přístupu toto chápu:
    Dobrý den,
    děkuji za Vaši objednávku v našem e-shopu, chci se zeptat, na jakého pejska máte vodítka objednané, resp. vadilo by hodně stejné provedení ale pouze do 20kg váhy? V opačném případě jsou k dispozici pouze černá vodítka jiné řady při zachování lanko do 25kg, 8m.
    Děkuji za odpověď a přeji hezký den,
    Lenka Poláková
    Vy jste na to odpověděla toto:
    Prosím, pošlete tedy jen jeden kus Flexi Comfort Long¨2 a jeden kus Flexi Comfort 2. Oboje antracit-černá. S termínem dodání jako původně v prvním týdnu v září.
    Děkuji
    Jarošová
    No pokud nerozumíte psanému textu, je to jen a pouze váš problém. Psala jsem vám rozměry, vy stále trváte na vodítkách které už dávno nemáme v nabídce..... Našla jsem pro vás vodítka alespoň podobná nebo srovnatelná s vaším požadavkem a věřte nebo ne, dalo mi to dost práce, která sice nebyla dodaná jak jsem požadovala, ale po urgencích jsou již na cestě......Nemám ani jednu chuť a ani se vám nebudu z ničeho ospravedlňovat, uzavřeme to jednou pro vždy a to tak, že bude pro obě strany lepší pokud si pro příště vyberete jiný obchod.
    Přeji hezký zbytek dne.
    Lenka Poláková

    Reakce obchodu Pejsek a kočička

    Milá paní,
    nechápu dost dobře vaše reakce vytržené z kontextu - neuvedla jste všechny e-maily, které jsme si mezi sebou vyměnily, ale jsem za vás ráda, že je celá záležitost mezi námi uzavřená.....
    Lenka Poláková
    majitelka obchůdku Pejsek a Kočička

  • 100 %

    • vstřícný a profesionální přístup
    • široký sortiment
    • včasná komunikace
    • příznivé ceny

    Těší mě vstřícný přístup majitelky a ochota vždy pomoci a poradit. Také se stalo, že některé zboží po objednání bylo dražší, bylo to ale z důvodu, že zboží bylo za původní cenu doprodáno a tudíž nabízeno za cenu novou. Paní majitelka mě vždy když došlo ke změně - a to za celou dobu co objednávám, se stalo pouze u dvou výrobků - kontaktovala, vysvětlila proč je cena jiná a nabídla mi sama zrušení objednávky pokud se mi nová cena nelíbí. Mylím že toto je profesionální a férový přístup a upřímně si myslím, že to má občas s námi zákazníky těžké, protože se snaží vyhovět opravdu každému. Že jí dodavatel dodá výrobek za novou a vyšší cenu neovlivní. Pro mě třeba sehnala zboží i v jiném e-shopu, když ho stále nemohla "vydolovat" od dodavatele. Ráda v tomto obchůdku nakupuji a ráda se do něj vracím.

    Reakce obchodu Pejsek a kočička

    Děkuji paní Dano,
    spokojení zákazníci jsou ta nejlepší odměna za mojí práci :-)
    Lenka Poláková
    majitelka obchůdku Pejsek a Kočička

  • 10 %

    • nic
    • navyseni ceny po objednavce ze 486kc na 764 kc
    • ponekud velky rozdil,nelibil se mi
    • ozvala jsem se
    • zrusili mi objednavku

    toto byl zaver z jejich strany-
    pro zákazníky jako vy není můj e-shop vhodný.!!!
    urcite nedoporucuji

    Reakce obchodu Pejsek a kočička

    Milá paní Jitko,
    pokud si dobře pamatuji, chovala jsem se k vám slušně až do doby kdy jste se ozvala dost nevybíravým způsobem a ať se vám to líbí nebo ne, já nemusím s takovými zákazníky obchodovat, to jistě pochopíte.
    Lenka Poláková
    majitelka obchůdku Pejsek a Kočička

  • 100 %

    • Obchůdek změnil majitelku, která má nejen vstřícný individuální přístup, ale v případě potřeby i radu, nyní má obchůdek i příznivé ceny.
  • 20 %

    • dobrý výběr zboží
    • špatná komunikace,
    • dlouhá doba dodání,
    • při reklamaci odmítali komunikovat - peníze mi vrátili až po několikátém upozornění (asi po dvou týdnech)

    nedoporučuji (maximálně pouze osobní odběr)

  • 100 %

    • osobní jednání, rada, nízké ceny, poštovné zdarma nad 1700 a posílají i na slovensko.
    • velký sortiment potřeb pro psy, člověk se v tom až ztrácí, ale to není žádný mínus....

    spokojenost

  • 100 %

    • Dobrá komunikace. malý dárek k nákupu. Dobré ceny, doporučuji.

    Kvalitní služby, rychlé dodání. Doporučuju. d.

  • 30 %

    • dobré ceny
    • Neaktuální nabídka nabízeného zboží(více jak po měsíci je v e-shopu zboží co už neprodávají). Přišlo mi něco úplně jiného něž jsem si objednal!!!.Špatná komunikace ze strany obchodu.

    nedoporučuji

  • 10 %

    • Levné ceny
    • Zboží nedošlo kompletní přišlo mi něco úplně jiného něž jsem si objednal.Doba dodání hnedle měsíc.Po zeptání ,kde zboží je mi bylo zděleno,že se balík asi někde ztratil.Když balík dorazil bylo vněm něco co jsem si neobjednal.Účtované nesmyslné částky na faktůře neseděl počet a ni ceny.Špatná komunikace ze strany obchodu.

    Nedoporučuji nákupy!!!

  • 100 %

    • Široký sortiment, ochota sehnat zboží, které není v nabídce

    Za sebe určitě doporučuji

  • 20 %

    • zásilka dorazila v poměrně krátkém čase
    • výhodná cena
    • špatná komunikace
    • zboží nedorazilo kompletní, přišlo něco jiného
    • 30 dní čekám na správné zboží, ještě nedorazilo

    S tímto obchodem nemám dobré zkušenosti. Objednával jsem vícero zboží. Vše přišlo zabalené v potravinové fólii. Navíc z pěti objednaných druhů zboží dorazilo jedno úplně jiné. Dodnes jsem se nedočkal správného. Je to víc jak 30 dní a obchod se vymlouvá, že zboží není skladem a ani dodavatel ho nemá. Nicméně na stránkách je vedeno jako skladem.

  • 40 %

    • zásilka dorazila
    • velmi levné
    • velmi špatná komunikace
    • dlouhá dodací doba

    S tímhle obchodem nemám dobré zkušenosti, na net stránkách má informace které se tak úplně nezakládají na pravdě. Navíc balík došel omotaný zřejmě v potravinové folii. Příště raději připlatím a objednám jinde.

  • 80 %

    • Osobní přístup
    • Velký výběr
    • Poštovné zdarma
    • Dobré ceny
    • Chybějící sortiment pro hlodavce

    S obchodem jsem spokojen, ostatním doporučuji