Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednala jsem pro dceru v tomto obchodě dárek k Vánocům. Došel rychle, ale zboží se mi vůbec nelíbilo. Proto jsem hned psala, že jej chci vrátit, jak mám postupovat.. Až v lednu se mi ozvali, ať zboží zašlu na adresu, kterou mi napsali. Balíček jsem tedy odeslala a nedělo se nic. Přes deset dnů nic. Až mi to nedalo a zkontrolovala jsem číslo balíčku a zjistila, že si na adrese nikdo balík nevyzvedl. Napsala jsem jim teda mail, tak se omluvili a ze balík si vyzvednou. Že prý chyba pošty. Balík si 26.1. vyzvedli, napsali mi od te doby mail, ze mi balíček odeslali..(???) Na dotaz, co za balík mi teda posílají, že já zboží vracím přišla odpověď, že se jednalo o mail jinému zákazníkovi. Od té doby nic. Žádná odpověď na 3 jim odeslané maily, takže nemám ani zboží, ani peníze.

  • Dne 22.01.2021 jsem prostřednictvím e-shopu www.pecka-darky.cz zadala objednávku roušek a respirátorů. Celkovou hodnotu objednávky jsem současně uhradila kartou.
    Objednávku jsem dne 3.2.2021 následně telefonicky zrušila (odstoupila jsem od smlouvy). Zaměstnanci e-shopu jsem po telefonu na jeho žádost nadiktovala číslo účtu pro vrácení platby. Následně mi bylo emailem zasláno také potvrzení o stornu.
    Zákonná 14denní lhůta pro vrácení peněz uplynula dne 17.2.2021. Peníze mi vráceny nebyly. Na moje následné emaily, které znovu obsahovaly číslo účtu i výzvu k zaplacení, e-shop nereagoval a telefon nikdo nebere.
    2.března 2021 jsem poštou na adresu provozovatele e-shopu odeslala Výzvu k vydání bezdůvodného obohacení. Pravděpodobně v reakci na ni mi 6.3.2021 prišel z e-shopu email, že mi budou peníze vráceny v následujícím týdnu. Bohužel, ani do dnešního dne nemám peníze na účtu.
    Provozovatel e-shopu se na můj úkor prokazatelně bezdůvodně obohatil, nereaguje na moje opakované výzvy a prakticky nekomunikuje.
    Z toho důvodu jsem dnešního dne podala podnět k České obchodní inspekci.

  • Objednal jsem respirátory - přišla dodávka s fakturou s datem zdanitelného plnění 3.2.2021. Reklamoval jsem s tím, že dle informace GFŘ jsou od 3.2.2021 respirátory bez DPH a požádal o vrácení zaplaceného DPH na moji adresu zpět. Výsledkem byl úmyslný podvod s tím, že mi poslali fakturu s DUZP dne 2.2.2021. Prověřením u dodavatele "Zásilkovna" jsem zjistil, že k přepravě předali 3.2.2021. Na výzvy nereagují. Prověřením cen před rozhodnutím GFŘ o prominutí DPH neznamenalo, že by při prodeji respirátorů následně došlo ke snížení celkové ceny, ale ponechali si cenu, kterou dříve uplatňovali včetně DPH. Jedná se jasný hyenismus a podvodnou společnost. Podal jsem podnět Policii a Finančnímu úřadu.

  • Obchod hrozný,ponúkajú tovar,ktorý asi nemajú. V rámci vybavenia reklamácie vám pošlú opäť iný tovar no proste strašné. Komunikácia žiadna. Porušujú vlastné obchodné podmienky!!!!! Po konzultáciách s ČOI nasleduje posledný pokus o zmier a potom ostré podanie na prešetrenie aktivít e-shopu u ČOI. Zavádzanie zákazníkov(viď hodnotenia), nevracanie finančných prostriedkov, nedodanie tovaru podľa potvrdenej objednávky, nedodanie príslušných daňových dokladov(faktúra,apd.)

  • 26.1.2021 jsem objednala 10 ks respirátorú . č.objednávky7726136
    27.1.2021 zaplatila převodem na váš učet 169,- Kč


    Potvrzení o provedení domácí platbyDobrý den,na základě vašeho požadavku vám zasíláme potvrzení o provedení domácí platbyPlatba byla zaúčtována: 27. 1. 2021 11:18:50Referenční číslo transakce je: 20210127/R5Z3G2TKKHTBANKOVNÍ název účtu: Číslo účtu: 000000-171358023/0800Měna účtu: CZKBANKOVNÍ SPOJENÍ PŘÍJEMCEČíslo účtu: 000000-2801848334/2010ÚDAJE O PLATBĚČástka v měně transakce: -169,00 CZK
    Do dnešního dne jsem zásilku nedostala.Takže nemám respirátory ani peníze.Připojuji se k nespokojeným zákazníkům a váš obchod nedporučuji.

  • Nedoporučuji,přišlo jiné zboží,místo respirátorů Sunway něco bez názvu výrobce,čínský šmejd,klamavé jednání,chtělo by to kontrolu ČOI,a uvedení pravdivých informací o tomto výrobku.

    • předejtze podnět ČOI - já budu také podávat. Glatt

  • Dne 19. 1. 2021 jsem si objednala respirátory, které do dnešního dne nedorazily. Z eshopu přišel 28. 1. email, že byla objednávka předána dopravci, ale nebylo přiloženo číslo zásilky nebo sledovací link. Jako dopravce jsem zvolila PPL, která vždy při převzetí zásilky odesílá informační email. Ten nepřišel a zásilka není ani po týdnu doručena. Vypadá, že byl odeslán pouze automatický email s informací předání, ale fyzicky nedošlo k žádnému. Snažila jsem se eshop kontaktovat - email a telefon. Bohužel také žádná odezva. Momentálně nemám objednané respirátory ani peníze a také žádné info, co se děje. Tento způsob chování mi přijde v této době u zboží jako jsou respirátory, roušky apod. velmi NEETICKÉ. NEDOPORUČUJI jakýkoliv nákup v tomto eshopu.

  • Objednáno a zaplaceno 20.ledna, 22.zjištěno, že objednané respirátory GPP nejsou (stránka již neexistuje), položka e-mailem stornována a žádáno urychlené odeslání ostatních položek (v čase objednání bylo slibováno do 24 hodin). Po dalších dvou dnech si vyžádali číslo účtu, prý aby to nemuseli hledat. Od té doby komunikace žádná, e-mail, telefon, SMS nic. Posléze zjištěno, že ani další položka z objednávky - bílé dětské respirátory již také nejsou a jsou nahrazeny modrými s obrázky pandy, které jsem neobjednala a nechci je.
    1. února jsem proto vystornovala celou objednávku. Respirátory jsem koupila jinde. Obchod nereaguje a zadržuje mi peníze. Kdyby chtěli reagovat alespoň tady - jde o objednávku č. 7713187 z 20. ledna 14:18.
    Obchod v žádném případě nedoporučuji.

    • Mám tu samou zkušenost, bohužel jsem si nevyhledala recenze :(

  • 24.1. jsem objednala respirátory Sunway . 3.2. místo objednaných respirátorů zaslali jiný výrobek od firmy Purvigor, který je dle testů charakterizován následovně
    "Míra záchytu částic je nedostatečná - naměřená hodnota byla pouze 67,6 %. Maskou tak může projít nadměrné množství částic nebo mikroorganismů a pokud nebude respirátor kombinován s dalšími ochrannými prostředky, zvyšuje se riziko infekce. Výrobek nesplňuje požadavky Nařízení o osobních ochranných prostředcích." Na obalu je "This product is non-medical device."
    Přijde mi to jako podvod a ohrožení zdraví zákazníků.

  • Dne 23.1.2021 jsem si objednala a zaplatila kartou roušky a respirátory, dne 25.1. jsem ji ale stornovala a žádala o vrácení peněz. Komunikace žádná, pouze automat. Jsem důchodce 70 let a dnešnímu chování podnikatelů asi nerozumím. Určitě bych si už v tomto obchodě nic neobjednala i přes několik kladných recenzí.

  • V prosinci jsem objednala od pecka-dárky, respirátory na dobírku. Dodávka přišla třetí den po objednání. Protože jsem byla velice spokojena , přiobjednala jsem 20. ledna ještě další respirátory pro rodinu a předem jsem zaplatila.
    Od firmy mi přišel mail s omluvou, že nyní mají objednávek mnoho a že se dodávka o pár dní opozdí. Pochopila jsem, že nyní je o toto zboží veliký zájem a čekala. V pátek 29. ledna pecka - dárky respirátory odeslala. Dnes jsem si je vyzvedla v zásilkovně. Byl v nich kromě objednaného zboží velice milý dopis. Pro mne jsou PECKA-DÁRKY.cz velice spolehlivý obchod. Vřele jej všem doporučuji.
    Mějme prosím v této těžké době trošku více trpělivosti. Ivana

  • 24.1.2021 jsem uskutečnil objednávku za 928,-. Byla ihned kartou zaplacena. Psali, že objednávka bude odeslána do 48 hodin. Nyní píšou, že do 7 dnů odešlou, ale již je 9 den od zaplacení a na maily a telefony nereagují. Nedoporučuji.

  • 22.1.2021 jsem uskutečnila objednávku za 850,-. Byla ihned kartou zaplacena. Píšou, že objednávka bude odeslána do 48 hodin. Nebyla. Nereagují na emaily, telefony. Prostě nic. Jsem uz vážně naštvaná. Nemám zboží, ani peníze.

    • Obchod se omluvil, že se bohužel objednávka zpozdila a ihned ji odeslal.

    • A prišlo to, čo Ste objednali?

  • 24.01 jsem objednala a zaplatila zboží. Dodnes nemám zprávu o odeslání, na maily nereagují, telefon nezvedaji. Nevím, jestli je to podvodníci nebo prostě nezvládly objednávky, ale vypadá to špatně.

  • Na mne tento obchod působí velice neseriozně, možná bych napsal i podvodně. Zboží co je podle webu skladem a odesílají do 24 hodin nikde, na tel lince obsazeno, po opětovném vytočení nikdo nebere, na zprávy žádná reakce. Hodnocení spokojenosti zákazníků vůbec neodpovídá mé zkušenosti. Za mě velká nespokojenost.

  • Objednal jsem si dva kusy létajících víl, obě došly poškozené jedna není schopná létat a druhá došla se zlomeným křídlem, zabaleno bez bublinkové folie a výplně. Na lince reklamace na kterou jsem se dovolal na po pátý mi bylo sděleno že se jedná o soukromé číslo. Takže prosím obchod at mi číslo pro reklamace zašle sem protože na email zatím nikdo nereagoval a dva poškozené produkty ze dvou je už opravdu blbá náhoda.

  • Dobrý den, včera jsme napsali negativní recenzí na obchod pecka-dárky. Dnes se s námi pracovník obchodu
    telefonický spojil, vše jsme si vysvětlili a zjistili, že došlo k nedorozumění. Jsme spokojeni a ceníme si
    vstřícného jednání a zájmu o spokojenost zákazníka. Obchod pecka-dárky můžeme jen doporučit.

    Vlčkovi