• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • je uplně na ***

    Raději běžte jinam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace ze strany obchodníka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nabízí zboží které nedodá i když objednávku příjme

    nespolehlivý

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nekomunikace

    objednat jinde.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibi, ze doveze a ani se neozvou.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nabízeli zboží, které jinde nebylo
    • prezentovali zboží, ale dodali jinou barevnou variantu bez upozornění

    špatná orientace v e-shopu, vyhledavač e-shopu neposkytuje požadované údaje, špatná grafika, pomalu se načítají stránky, nepřehledné, špatně se hledá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • reakce na objednávku po 4 dnech, kdy napsali ze objednavka bude vyresena do 14 dnů!!!
    • když jsem požádal obj. zrušit, provedli to, ale ani se neobtěžovali omluvit nebo jakkoliv "pracovat" s potenciálním zákazníkem

    Reakce obchodu PC PERFECTO

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Objednal jste si zboží " na objednávku". Potvrzení objednávky Vám přišlo okamžitě. Objednal jste si zboží o víkendu v sobotu 22.1.2014. Ihned v pondělí jsme kontaktovali výrobce a v úterý nám bylo sděleno vyřízení Vaší objednávky do 14 dnů, kdy jsme Vás neprodleně kontaktovali.
    Je nám líto, že jste až v takové míře nespokojen, samozřejmně se omlouváme a jsme s pozdravem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží (SW na několika CD) dorazilo rozbalené (bez ochrané fólie), přepravní přebal poškozen nebyl. Jedno z packu CD je viditelně používané (poškrabané, jsou patrné otisky prstů na aktivní ploše), což by samo o sobě nevadilo, ale navíc je toto médium poškozeno takovým způsobem, že nelze přečíst(deformováno pravděpodobně snahou o násilným vyjmutím z fixačního trnu v originální kazetě).

    Pokud můžete, nakupujte jinde.

    Reakce obchodu PC PERFECTO

    Dobrý den,

    pokud bylo zboží skutečně v takovém stavu v jakém píšete, pak se divím, že jste nás neprodleně nekontaktoval. Zboží bylo na "objednávku", takže nám dorazilo a my posíláme obratem k Vám a nemáme důvod rozbalovat ani čas zkoušet. V pondělí tuto situaci prověřím a v případě zjištění nedostatků Vás budu kontaktovat.

    Škoda, že neřešíte ihned s námi, po měsíci se špatně dopátrává.

    S pozdravem

    • NESCHOPNOST V OCHODNÍM ŘETĚZCI...nevíte o zboží nic a nabízíte ho,a zákazníkum píšete omluvy.Raději méně zboží něž milion,a nemít přehled...co bylo už nám napsáno !!!

    Ať nakupují u spolehlivého dodavatele. !!!

    Reakce obchodu PC PERFECTO

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci.Objednali jste si zboží, které už bylo vyprodáno.Bohužel situace, kdy prodej skončil a zboží lze objednat, může nastat ve všech internetových obchodech. Trošku nerozumíme Vašim poznatkům, zejména v tom, proč píšete v množném číle, že píšeme omluvy a nevíme o zboží nic! Máme spoustu spokojených zákazníků a jak již jsem psal situace, která nastala u Vás, může nastat všude. Dodavatel je spolehlivý a hlavně oficiální pro český trh, což je pro nás důležité a díky tomuto faktu od nás zákazníci rádi nakupují.

    Ještě jednou děkuji za reakci.

    S pozdravem a přáním hezkých svátků Vánočních

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikaci se zákazníkem.

    nedobrý dojem

    Reakce obchodu PC PERFECTO

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor a omlouváme se za nekontaktování. Při velkém množství objednávek v tomto období došlo k tomu, že se na Vás pozapomnělo. Máme velký zájem na tom, aby zákazník byl co nejvíce spokojen a proto pracujeme na tom, aby se tohle nikdy neopakovalo.