• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neodpovídá.

    Reakce obchodu Patricca.cz

    Dobrý den,


    Vaše hodnocení nás velmi mrzí
    Na Vaši zprávu jsme Vám odpověděli a navrhli možnosti řešení, proto nerozumím Vašemu tvrzení, že neodpovídáme.
    Nyní my právě čekáme na Vaši odpověď, abychom mohli dát ihned vše do pořádku.

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedoporučuji, na e-mailovou komunikaci obchod nereaguje. Neoprávněně si účtuje manipulační poplatek při vrácení zboží ač toto bylo řádně očištěno a vráceno v originálním obale.

    Reakce obchodu Patricca.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když negativní.
    Vaše hodnocení nás velmi mrzí, z ohledem na to, že na veškerou emailovu i jinou komunikaci jsme vždy odpovídali v co nejkratší možné době.
    Co se týká vašeho nařčení z neoprávněného stržení částky, to již s Vámi řešilo příslušené oddělení reklamcí/ odstoupení dle našich obchodních podmínek a o všem jste byl podle ověření řádně informován a částka za vrácené zboží Vám již byla poskytnuta zpět na váš účet.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kávovar od počátku nefunkční a možnost komunikace a konzultace s nějakým odborníkem, či ředitelstvím podniku absolutně nulová. Není šance. Obchod se tváří, že výroba je česká, ale nelze se nikam dovolat. Firma fakticky neexistuje. Žádný telefon, žádná adresa, žádná výroba. Nula. Pouze jakési operátorky pro mnoho dalších eshopů . Poradila bych lidem jen jedno: dejte si na Patricca velký pozor!

    Reakce obchodu Patricca.cz

    Dobrý den

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že není kladné

    Velice nás mrzí Vaše mínění o naší firmě
    Nemůžu souhlasit se vším, co jste uvedla, naše komunikace byla naopak v pořádku, píšete, že jste se nedovolala, přitom jste se domluvila na zákaznické lince , že souhlasíte s tím, že se s Váma spojí náš technik, se kterým jste chtěla konzultovat o výrobku, který jste zakoupila, proto tedy nerozumím Vašemu tvrzení , že komunikace byla nulová.

    Dále píšete, že jako firma neexistujeme, přitom máme tolik spokojených zákazníků, kteří nám naopak naše výrobky chválí a doporučují svým známým.

    Velice nás mrzí Vaše hodnocení
    S pozdravem
    Raková Michaela

  • nejsem spokojen ohledně komunikace odeslání zboží - nevím kdy dorazí a zda už bylo odesláno po 6 dnech , dnes je standard do 3 dnů mít zboží na adrese dodání dle dispozic

    Reakce obchodu Patricca.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že není 100 %

    zásilka byla odeslána včas, avšak poté jsme obdrželi informaci od společnosti GLS- že z důvodu plné kapacity ,nebylo možné zásilku uložit na Vámi zvolené výdejní místo, což se bohužel může stát.
    Situaci jsme tedy řešili co nejrychleji a zásilku se nakonec podařilo doručit.

    Věříme, že při dalším Vašem nákupu k něčemu podobnému nedojde.

    S pozdravem
    Raková Michaela