• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dne 20.5.2019 mi bylo zboží doručeno, bohužel mi nesedělo a ihned jsem odesílala zpět a obchod informovala. však již tentýž den byl problém se přihlásit do systému a následné na mě vyběhlo upozornění, že stánky se aktualizuji a to až doposud. V emailové komunikaci mají hlášku →

    Děkujeme za Vaši zprávu.
    Odpovíme Vám hned jakmile to bude možné
    Z osobních důvodů vlastníka
    obchod byl vypnut až do odvolání
    Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme
    Vrácení peněz má proběhnout do 14 dnů od zaslání zboží zpět, ale zásilka byla uložena na poště a vyzvednuta až 31.5.2019. Zasílala jsem na poštu urgent na vrácení zásilky, můj požadavek byl sice zpracován, ale zásilka byla vyzvednuta. Zboží bych sama nabídla k prodeji. Dotazy na obchod zůstávají bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problém s vrácením finanční částky při vrácení zboží. 29.4.2019 zboží odesláno a k dnešnímu dni tj. 21.5.2019 není finanční částka ještě vrácena.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobre ceny na polske zbozi
    • extremne dlouha doba cekani na vraceni penez (2 tydny moje objednavka stravila na poste, nez obchod je vyzvedl, na penize cekam dosud)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží dorazilo z jiné adresy,než jsou jejich stránky.Obchod nedal ani vědět,že posílá zásilku,která není kompletní a tudíž jsem ji nepřijala,protože jsem nevěděla,co je to za zboží.Po opětovném urgování
    mi teprve bylo napsáno,že byla odeslána bez 1 druhu zboží(ten nejdůležitější).Nakonec jsem jim napsala,že objednám jinde a z jiného obchodu jsem zboží měla za 2 dny.Takže komunikace žádná.Obchod nedoporučuji vzhledem k mé zkušenosti.

    Reakce obchodu PATOMIKA.CZ

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenost, avšak dle informací z našeho systému jste byla o průběhu zpracování objednávky informována emailem celkem 3x a zboží bylo odesláno do 3 pracovních dní od vašeho objednání a hned následující den zásilka nebyla doručena z důvodu odmítnutí příjemcem.
    Jak jsme již uvedli v omluvném emailu, při expedici jsme zjistili vadu na zboží. Jelikož se jednalo o poslední kus, nemohli jsme vám ho expedovat. Pokud vám nepřišel od nás žádný email, prosím nahlédněte do složky Spam, zda nejsou tam. Nákup si rozmyslet může skutečně každý. Navíc u nevyzvednuté objednávky neplatíte poštovné a my platime je dvakrat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nereaguje na vrácení zboží

    Zboží kromě jedné položky přišlo v pořádku, za chybějící položku jsem dosud nedostala peníze zpět, stejně tak za část zboží, které jsem vracela, nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Trenky Cornette jsou celkem kvalitní
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Zaslali mi jinou velikost ponožek, než jsem si objednala. Vzhledem k ceně nemá cenu vracet. :-(
    • Ponožky nekvalitní, téměř průhledné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavku nebylo možné zaplatit
    • Obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Místo objednané velikosti L dodaná velikost M. Místo objednaného doručení na adresu do Boskovic, avizované doručení do zasilkovny v 15 km vzdáleném Sloupu.

  • Nedoporučuje obchod

    přišla mi jiná velikost a obchod se mnou nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi bez upozornění jiné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prisla jina barva cepice, nez kterou jsem objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přehlednost
    • neupozorní předem, pokud objednávku nezašlou kompletní, avšak nechají si zaplatit celou částku. Zákazník nevím, zda mu chybějící zboží, za které zaplatit, vůbec přijde, a kdy.

    Bohužel mi objednávka nedorazila kompletní, na což jsem nebyla předem upozorněna, například emailem, jak je tomu běžné u jiných internetových obchodů. Nicméně Patomika si nechala zaplatit za KOMPLETNÍ objednávku předem (objednávala jsem na DOBÍRKU). Uvnitř balíčku jsem našla pouze ručně napsaný vzkaz, že jedno ze čtyř zboží mi "zašlou později na jejich náklady". Kdy později, nebylo sděleno, a jsem zvědavá, zda ještě zboží můžu vůbec očekávat...:-(. Nesolidní jednání, pokud na nekompletnost neupozorní předem, a ještě si nechají zaplatit celou částku.