Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamovali jsme svíčky se zavádějícím popisem, velikost "SVÍČKY" byla uvedena 7cm, přišly svíčičky velké jako nehet, na několik e-mailů se s námi pán handrkoval, že je normální do velikosti počítat špejle, když zákazník kupuje pouze "SVÍČKY"...naprosto nevstřícný přístup, kromě toho že protizákonný, navíc velký údiv ze strany obchodu že nejdříve nezasíláme zpět, když by se cena zaslání tak nějak rovnala ceně výrobku, to asi nikomu, kdo kdy nakoupil přes internet, už tak divné nepřijde...NESOLIDNÍ OBCHOD

    Reakce obchodu Párty služby

    Dobrý den, paní *editováno*, děkujeme za Vaše hodnocení, byť je z Vaší strany plné polopravd a zkreslujících informací. Vaše od začátku konfrontační jednání s námi jsme se snažili řešit smírně, a nabízeli jsme Vám všechny možnosti, které Vám zákon umožňuje, tedy reklamaci či odstoupení od smlouvy. Nereklamovala jste, od smlouvy jste také neodstoupila a to i přesto, že by Vám byla dle zákona vrácena celá částka včetně poštovného! Ani jedno z toho jste dosud nevyužila, naopak jste nám od začátku okamžitě vyhrožovala ČOI, pokutou a očerněním našeho jména pokud Vám obratem nepošleme peníze za tento produkt. Budeme se opakovat ale z naší strany je vše v naprostém pořádku, natož abychom se dopustili protizákonného jednání a na tom si trváme. Nikdo se s Vámi nehandrkoval ale v momentě, kdy s námi jednáte a komunikujete jako s podřadným póvlem a místo urážek a verbálních útoků byste napsala alespoň dobrý den, což bereme jako základ slušnosti, snažili bychom se Vám vyjít vstříc nad rámec našich povinností což děláme standardně. Mimochodem tyto svíčky prodává v ČR dalších několik e-shopů a my jako jedni z mála uvádíme rozměry. Špejle jsou nedílnou součástí těchto svíček a my uvádíme celkový rozměr výrobku, nikde nepíšeme že je tomu jinak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyl dodán plný počet objednaných a zaplacených balonků. Zaměstnanci to vysvětlovali tím, že při nafouknutí balonků héliem praskl jeden balonek. Požádali jsme o nafukování dalšího balonku za příplatek, ale bylo nám řečeno, že už žádné balonky nemají.

    Reakce obchodu Párty služby

    Dobrý den, paní *editováno*, velmi nás Vaše hodnocení mrzí a za komplikace se omlouváme. Bohužel v Globusu je pouze externí výdejní místo a žádné balónky k prodeji tam tak k dispozici nejsou. Z tohoto důvodu Vám po prasknutí jednoho z balónku nemohli dát jiný. Jako omluvu jste dostala těžítko zdarma s tím, že Vám za prasklý balónek navíc vrátíme peníze 35,-Kč. Předávající Vás o tomto měl informovat a požádat Vás o kontaktování z Vaší strany pro domluvení dalšího postupu. Bohužel nás nikdo nekontaktoval... Mrzi nás, že jeden prasklý balónek Vám zkazil celkový pohled na náš e-shop a to ať už výběr zboží, rychlost vyřízení, kvalitu zboží, možnost zvolení si času a místa vyzvednutí či komunikace s námi.