• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku ruším!!!!!

    Reakce obchodu parfun.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Jak bylo uvedeno na webu, měli jsme dovolenou a neexpedovali jsme balíčky. Objednávka byla odeslána dnes. Prosím příště si před negativním hodnocením přečtěte, zda eshop expeduje. Upozornění bylo na stránkách uvedeno několikrát.

    Děkujeme
    www.parfun.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod nekomunikuje,zboží mě od prosince ještě nedorazio,jsem zklamaná :-( , zboží mám zaplacené, věřím, že se vše posune k dobrému. . .

    Reakce obchodu parfun.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla odeslána 5.1.20101, z toho důvodu že jsme měli dovolenou (jak bylo uvedeno na webu). Po obdržení recenze, jsme kontaktovali dopravce a ten by balíček měl doručit do 2 dnů. Omlouváme se za komplikace. Příště stačí nejdříve kontaktovat nás, abychom věděli, že je někde problém.


    Děkujeme za pochopení
    www.parfun.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednal jsem 4 produkty ze kterých mi byly doručeny pouze 3 a to až za 12 dnů. Nikdo z obchodu se neobtěžoval mě informovat, že zboží kvůli kterému jsem objednával není a nebude(nejdříve v únoru-možná). Po zavolání jsem se dozvěděl, že levá ruka neví co dělá pravá. Pokud není objednávka kompletní, tak bych chtěl tuto skutečnost vědět - u žádného eshopu se mi tohle nestalo.

    Reakce obchodu parfun.cz

    Dobrý večer,
    děkujeme za Vaši recenzi. Za komplikace s objednávkou se omlouváme. Objednávka čekala na jeden zmiňovaný produkt (proto zdržení), bohužel nám ho dodavatel nedodal, což se nyní může v tomto hektickém čase stát. Objednávku jsme tedy zaslali, bez jednoho chybějícího produktu. Produkt bude k dostání u dodavatele, až příští rok. Z tohoto důvodu, jsme Vám ho nemohli zaslat.


    Děkujeme za pochopní
    www.parfun.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nulová komunikacia

    Urobila som dve objednávky, pretože jednu vec, ktorá bola skladom, som potrebovala čo najskôr a zvyšok, ktorý bol dostupný až o 3 dni som dala do druhej objednávky. Objednávku mi spojili do jednej, bez akéhokoľvek oznámenia a došla mi až asi o tri dni. Na otázky cez kontaktný formulár som odpoveď nedostala. Email o zásielke v zasilkovne som dostala ešte aj po doručení, takže zmatok.

    Reakce obchodu parfun.cz

    Dobrý den,
    v obou objednávkách chyběl jeden kus s dodáním 3 dny (jak bylo uvedeno na webu, je třeba si dostupnost zboží hlídat). Pokud jste chtěla něco zaslat dříve, stačilo nám to napsat a bylo by to odesláno nekompletní dříve. Sám jsem v den odeslání objednávky odeslal email, že jsme objednávky spojili do jedné. A na kontaktní formulář jsem také odpověděl (možná Vám odpovědi spadly do spamu). Tudíž z naší strany vše na 100% a s doručením do 3 dnů, jak jsme avizovali. Zmatek nenastal na naší straně. Email a sms o doručení do Zásilkovny zasílá Zásilkovna a ne my.

    S pozdravem
    Tým www.parfun.cz
    739 349 214

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    doval jsem KADIDLOVÝ OLEJ,