• Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZASLALI JSTE MĚ JINÝ PARFÉM,NEŽ JSEM OBJEDNAL.STEJNÁ CENA,ALE SVĚTLÁ NÁDOBA A TAKÉ JINÝ PARFÉM.NEBUDU TO VRACET,ALE JIŽ NEBUDU U VÁS NAKUPOVAT.TEN OBJEDNANÝ PARFÉM BYL SE STEJNÝM NÁZVEM,ALE V ČERNÉ NÁDOBCE A TUDÍŽ Í S JINOU VŮNÍ.

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    U této vůně došlo k inovaci balení, tzn. v minulosti býval flakon neprůhledný černý, nyní je světlý, aby byl v barevném souladu s krabičkou této vůně. Jinak můžeme potvrdit, že se jedná o stejnou vůni. Je nám velmi líto, pokud zákazníka tato změna překvapila či zklamala. Zákazník nás bohužel přímo nekontaktoval, takže jsme mu to ani nemohli vysvětlit, ani nabídnout případné alternativní řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • jako doručovatel je Česká pošta

    obchod je celkem v pořádku
    ale Česká pošta je líná veš, zaplatil jsem doručení na adresu ale pošta se neobtěžovala, toliko poslala výzvu, že si pro zásilku mám doběhnout k nim. A to opakovaně. Až když hrozilo, že budou zásilku muset vrátit, tak se uráčili.
    Změňte doručovatele, jsou a lepší. PPL, DPD, Geis ...

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Chápeme Vás, že to s Českou poštou není nyní před Vánoci jednoduché. Kdysi jsme využívali služeb i jiných přepravních firem, ale zásilky se nám často vraceli rozbité, protože se s nimi házelo a nakládalo hrubě, přestože byly přepravovány jako křehké, takže ani tam jsme neudělali dobrou zkušenost. Vaše Parfumissimo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poslali mi úplně jiné zboží.

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    Bohužel ve skladu došlo k záměně 2 balíků, což nás velmi mrzí. Druhá zákaznice, které se to týkalo, nám to dala vědět, a z naší strany došlo k okamžité nápravě a obratem dostala správné zboží. Týkaje se zákaznice z této recence – bohužel se nám neozvala a nám se nepodařilo se s ní spojit, takže jsme nemohli sjednat nápravu. Zboží nevrátila ani neodmítla.V balíku místo 2 objednaných dámských vůní dostala 3 jiné dámské vůně, takže hodnota obdrženého, i když neobjednaného zboží, byla o třetinu větší, než zákaznice zaplatila. Přesto nás záměna velmi mrzí, a opakujeme, že kdyby se nám zákaznice přihlásila, dali bychom vše do pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velmi drahé poštovné

    Z číny mám zboží doma za 21dní bez poštovného a z Prahy za 11dní zboží ještě nemám a platím vysoké poštovné.
    nedoporučuji

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    Zákaznice žádala v objednávce i poté telefonicky osobní vyzvednutí v Hradci Králové, což bohužel nenabízíme. Jinak zboží nechtěla s odůvodněním, že odmítá platit dopravné. Zákaznici jsme přesto mailem opakovaně kontaktovali, ale zůstali jsme bez odpovědi. Zboží jsme tedy bohužel nemohli odeslat, protože jsme neměli od zákaznice souhlas.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • klame zákazníky

    nic NEKUPUJTE

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    Bohužel jsme dosud od zákazníka neobdrželi žádnou reklamaci, stížnost ani jakékoliv informace, nemáme tedy jak ověřit, co bylo za problém, pokud skutečně nastal.
    Parfumissimo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekontroluje řádně zboží na skladě

    po potvrzené objednávce a další urgenci na vyzvednutí mailem nakonec objednané zboží na prodejně nebylo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem di odstín Buff, přišel mi Sand Beige. Jetšě jsem po přijetí kontrolovala obe´jednávku a bylo v ní - odstín Buff. už nikdy.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    Dobrý den, opravdu jste objednala odstín Buff, který Vám měl být i zaslán. Dle našeho systému proběhlo vše v pořádku, byl Vám zaslán odstín Buff, takže musela nastat chyba na straně skladu. Ačkoliv jsme velmi znepokojeni touto situací, pokud jste makeup zatím nerozdělala, jsme ochotni Vám ho vyměnit.
    Spíše nás překvapilo že jste se neozvala, toto se bohužel stát může a naše firma nemá sebemenší problém takovéto případy řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • má zboží, které jsem v jiném obchodě nenašla
    • při osobním odběru se špatně hledá, v centru není nijak označený

    výborný, jsem spokojená

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    Dobrý den, pokusíme se na tomto nějak zapracovat. Jinak oproti textovému hodnocení, jste dala že nedoporučujete obchod, je to chyba nebo to tak má být? Vaše Parfumissimo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Prodejna ve které je možné objednané zboží osobně vyzvednout prodává napodobeniny parfémů - stejný obal, jiný obsah. To mne odradilo od nákupu.

    Reakce obchodu Parfumissimo.cz

    Chtěli bychom toto nedorozumění uvést na pravou míru. Jak říkáte “napodobeniny” prodáváme, ale je to pouze výraz, nejedná se v žádném případě o padělky známých vůní, ale pouze o vůně inspirované selektivními vůněmi. Tyto vůně mají svoje značky, např. Omerta, Real Time, Linn Young, na trhu dále najdete La Rive apod. Nejedná se o padělky, ale pouze inspirace, které prodávají veškeré nadnárodní společnosti na českém trhu, např. Rossmann, Tesco, Albert apod. Jedná se o běžné vůně, které se legálně prodávají po celém světě ve všech multinárodních firmách.