Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Dobré akce
    • Velký výběr
    • U poslední objednávky nebylo možné vybrat místo uložení

    Objednávala jsem za poslední rok třikrát a vše vždy v pořádku. Dřív bylo odesíláno i skrze PPL a bylo si možno vybrat úložné místo, to mi teď chybí. Objednané parfémy byly na 100% originály.

    Je možné, že někteří lidé mají s platbou problémy a těžko říct, čím to je... Browserem, bankou a nebo webovkami...? Pokud se toho obáváte, doporučila bych objednat na dobírku.

  • 80 %

    • reliable
    • pricing
    • fast processing
    • no option to choose delivery point or other methods, at least not yet but maybe they will provide it

    This store is trustworthy, I had seen bad reviews about it, maybe in the past but at the moment, looks like they have improved it. Anyways, the website has a coding bug that it does not accept Czech phone number or maybe with other country dialing code as well, there is no instruction about it so I had to improvise and put a 0 as a prefix in front of the dialing code of my phone number like suggested by a previous buyer. The order preparing & processing time was fast, the prices were set quite okay, the store should also let buyers choose a different methods instead of home delivery, more on that later, the lady who spoke with me on email was really nice and at least showed her positive attitude and intention. Anything has room to improve, you just gotta let people improve for the better, so definitely I will visit and buy something else off the store again. There was a problem with my order, Austrian post provided the store with an invalid (unable to use it to track) where the order was, later when the item arrived to Czech, since the store did not let me choose how the order should be delivered, it was handed over to WE DO and WE DO assumed that it was for home delivery, the thing was that now people have to come back to the offices, barely anyone could work from home anymore so it was such a pain in the arse for me to tell the delivery man to deliver to a different address, later he agreed to deliver to a delivery point, then stayed silent, then I had to wait a couple of days later for him to respond then I had to contact WE DO support to book a delivery to delivery point, and finally, I received it. So the order was made on the 10th for my wife's Valentine and yeah we received it on the 20th. It was not to blame on the store, but if only they let me choose delivery to a delivery point or something like that. Since the website's domain is .cz, so it should make perfect sense to have such option, this helps reducing this over complication.

  • 10 %

    • ŽÁDNÁ.....snad jen obohacení majitele e-shopu
    • zaplatíte za zboží a nic Vám nepošlou

    Mám úplně stejnou zkušenost. Zaplatila jsem za objednané zboží poté přesměrování zpět do obchodu se nepovedlo.
    Když jsem znova otevřela stránky e-shopu, zboží zůstalo v košíku.
    NENAKUPOVAT

  • 10 %

    • žádná
    • Podvodný obchod
    • Nekomunikují ani přes telefon, ani přes email

    Bohužel recenze jsem si přečetl až po objednání a zaplacení zboží za několik tisíc. Platba odešla, reakce na objednávku žádná. Zboží je stále v košíku a obchod nekomunikuje. Vyvarujte se tomuto obchodu!!!!

  • 10 %

    Objednávka ze 30.10, kde mi byly peníze ztrženy z účtu. Na mail mi žádné potvrzení nedorazilo a nedá se nikde na ně sehnat telefon. Na email nereagují.
    Prosím nekupujte nic přes tento eshop.je to podvod. Jdu je nahlásit na policii.

  • 100 %

    • Dobrý výběr
    • Skvělé akce - koupil jsem Gisada Ambassador 100ml za 50% ceny (a premium účtem).
    • 10% sleva a doprava zdarma s účtem prémium na rok (za jednorázový poplatek 250 Kč). Pokud někdo nakupuje často jako já - je to dobrá věc.
    • V mém případě rychlé odeslání a doručení z Německa (10.9. objednáno, 15.10. dorazilo).
    • Stránky trošku blbnou. Při placení kartou už po zaplacení mi stránka ukazovala delší chvíli, že mám zboží v košíku a čeká na platbu. Pak se to ale napravilo.

    Měl jsem docela velké obavy po přečtení recenzí. Ověřil jsem si ale německou verzí, a řekl jsem si, že zkusím - akce byla fakt super Gisada Ambassador 100ml s 40% slevou + 10% sleva s prémium účtem. Za mě vše v naprostém pořádku, zboží objednané v neděli dorazilo další týden v pátek. Po každé změně přišel informační e-mail (zboží se odesílá rakouskou postou - post.at , na území CZ je přebírá PPL). Nevím čím jsou způsobené problémy, o kterých píšou některý lidé, já tam určitě nakoupím znovu.

  • 100 %

    Já eshop za sebe doporučit můžu. Parfém odeslali hned na druhý den, dodání bylo sice asi týden,ale to proto,že zásilka šla z Německa. Což mi vůbec nevadilo,neboť jsem ušetřila dost stovek ,oproti konkurenci, kde ten samý Parfém prodávali o dost dráž. Za mě spokojenost a příště objednám zase. Děkuji.

  • 50 %

    • cena
    • dobrá komunikace s call centrem
    • delší doba dodání, cca týden
    • po objednání zboží, nechodí žádný potvrzovací e-mail

    Objednala jsem si 2 krémy, za týden mi přišel balíček ve kterém byl parfém. Krémy byly za velmi dobrou cenu a po mé objednávce se najednou na e-shopu cena u těchto produktů změnila na vyšší, takže podezřívám obchodníka, že za tuto cenu prodat nechtěl a tak zkusili poslat něco jiného. Samozřejmě parfém neměl ani tu cenu, kterou jsem zaplatila za dva krémy. Ještě ten den jsem zavolala na call centrum, vystavili mi do druhého dne návratku a zdarma jsem přes Českou poštu poslala zboží zpět. Musela jsem k tomu napsat průvodní dopis v angličtině (je možno i v němčině). Asi do 10 dnů od odeslání mi vrátili peníze zpět na kartu. V recenzích tu někdo doporučuje objednávat na dobírku, neplatit za zboží předem. Také to není řešení, v balíčku může být úplně jiný obsah než jste objednali. Jsem ráda, že se vše vyřešilo a peníze nakonec bez problémů vrátili, ale po téhle zkušenosti už bych asi další obchod neriskovala.

  • 100 %

    • Nízká cena parfému
    • Trochu delší dodání než u jiných e-shopu ale s tím jsem počítala . Mají to tam uvedené takže nemůžu nic vytknout .

    Parfém byl za výhodnou cenu , proto jsem objednala zde . Milá slečna na infolince mi ochotně poradila jak zadat tel. číslo a to s předvolbou 00420 takže za mě komunikace skvělá . Zboží jsem objednala 11.1. platba kartou vše proběhlo dobře s potvrzením objednávky . 13.1. mi přišel e-mail ze objednávka je na cestě . 17.1. jsem dostala e-mail od rakouské pošty . 19.1. jsem dostala potvrzení od PPL že převzali zásilku . 20.1. mi byla zásilka doručena kurýrem PPL v naprostém pořádku a se vzorečky zdarma , takže za mě naprostá spokojenost !

  • 10 %

    Rozhodně nedoporučuji. Byla mi stžena platba a objednávka nikde. Na lince mi paní sdělila, že ani žádnou objednávku vedenou na můj email neevidují. Jejich vyjádření, že platba je pouze v blokaci a neodejde není pravda. Platbu si odečetli a doteď to řeším se svou bankou.

  • 20 %

    • Vše

    Web příšerný, polofunkční, s jistou mírou kreativity se dá dostat až k platební bráně. Ta mi odmítla dvakrát platbu kartou (po schválení online-klíčem bankovnictví), tak jsme volili Paypal. Ten vystavil účet v českých korunách, ale z karty, která je na něj vedena, byla stržena částka v EUR (s rozdílem víc než 200CZK). Napsali jsme žádost o zrušení objednávky, popsali problém s doložením čísel transakcí a částek. Později odeslali mail s informací o odeslání zboží. Při snaze řešit problém poslali mail, že - cituji: "Pri zadání patby jste prehlédla menu v Eurech.
    Bohužel z naší strany nedošlo k žádné chybe proto Vám rozdíl kurzu 217 Kc vracet na úcet nebudeme.". Callcentrum k ničemu, jedna dáma mi sekla telefonem (a to jsem jednal slušně), druhá tvrdila, že situaci popíše do centrály v Rakousku, na kterou mi kontakt dát nechtěla... Ptala se mě, jak má přílohu v mailu otevřít?!!!! Neznají/nedodržují zákonné povinnosti, působí to na mě jako podvod, nekompetentní diletanti rovnající se devadesátkovým vekslákům.... A na závěr - ANO, je to moje chyba, protože před objednávkou jsem měl být důkladnější v pročítání recenzí... Po zkušenosti, pokud nebude požadavek adekvátně vyřešen, podám stížnost na ČOI.

  • 20 %

    Zbozi bylo dodano uplne poskozene (spatne baleni a evidentne poskozene behem transportu). Hned jsem volala a zaslala fotky no zakaznicky servis jen zaslal email ze se mam obratit na dopravce!!!;-o

    Terrible service. One of purchased products came completely broken due to insufficient /bad transport packaging. I called the service center in Czech republic & also sent lots of photos to show that the product is completely unusable. Then I received an email to contact Logistic Vendor instead. I will never purchase from parfumedreams ever again

  • 10 %

    • Vyloženě ruská ruleta - doporučuji NEOBJEDNÁVAT

    Objednávala jsem z obchodu 2x. Poprvé jsem čekala asi 2 měsíce, než mi objednávku vůbec doručili (to bylo během karantény a tak mi to tolik nevadilo) - ale přišla v pořádku, tak jsem to dál neřešila. Rozhodla jsem se do toho tedy jít po druhé. Tentokrát jsem chtěla objednat kosmetiku pro přítele jako překvapení, tudíž mu zásilku doručili přímo do práce. Objednávka dorazila po 4 týdnech od objednání, z venku byl balíček v perfektní stavu, vevnitř ovšem čekalo na přítele nepříjemné překvapení. Jeden výrobek byl v krabičce s protrženou pečetí originality a otevřen, druhý rovněž a ještě byl vylitý po celém balení. Škoda, že tu nejde přidat fotka, bylo totiž evidentní, že to takhle musel do té krabice někdo hodit už při balení zboží. Přes veškeré výplně, které v krabici byly, by se toto nikdy nestalo. Ještě ten den (tj. 10.8.2020) jsem začala vše řešit. Do dnes nemám náhradu svých peněz a to se jednalo o nemalou částku. Poskytla jsem jim veškeré podklady, které chtěli, stále jen slibují, ale to je tak vše. Doufám, že se se svými penězi ještě někdy shledám. A jak jsem si tu tak pročetla veškeré komentáře, tak vidím, že nejsem první a rozhodně ne poslední. Pokud máte to štěstí, že čtete dříve recenze, než objednáváte, tak doporučuji neobjednávat.

  • 90 %

    • Rychlost dodani + cena

    Vse probehlo expresne, na pripravcich LAncome 50% sleva!!! Doporucuji

  • 40 %

    • Není žádná
    • Nekomunikují
  • 10 %

    • Podvodnici !!

    No te pic ! Az ted, kdyz jsem se rozhodla napsat recenzi , si tady ctu, ze tato spolecnost jsou podvodnici !!
    Ja mam totiz taky spatnou zkusenost ! Asi mesic jsem cekala, nez vubec zbozi poslali, poslali ho na dvakrat.
    Zbozi uz jsem od kuryra neprevzala, protoze uz uz jsem ho nechtela a ted se snazim z nich dostat zpratky penize !
    Na komunikaci reaguji, ale nekonaji ! Ted mi po nekolika vyhruzkach poslali zpatky penize ale samozrejme tu mensi castku !!
    NEKUPUJTE OD NICH NIC !

  • 100 %

    • Rychlost
    • Cena
  • 100 %

    • Nižší ceny
    • Na zahraniční eshop rychlé dodání
    • Spoustu přiložených "bonusů"

    Když jsem parfém objednávala, všechno mi přišlo v pořádku. Přišlo mi na email potvrzení objednávky, velice rychle po přišlo i potvrzení o odeslání s odkazem na sledování balíčku. Když jsem odkaz otevřela a viděla jsem, že zásilka odchází z Německa, zděsila jsem se. Prošla jsem si recenze na obchod a se zoufalstvím jsem se smířila, že jsem naletěla podvodníkům a že peníze a zásilku nikdy nedostanu. Ovšem stav zásilky se stále aktualizoval až najednou balíček přišel. Přišel asi po 4 dnech a vše bylo v naprostém pořádku. Parfém je originál a byl krásně dárkově zabalený, byly přiloženy i vzorky vůní a slevové poukazy do jiných obchodů, např. do About You. Ikdyž jsem nejprve byla opravdu vyděšená, tak po svojí zkušenosti bych u obchodu určitě objednala znova a dalším ho doporučila.

  • 10 %

    • PODVOD

    Je to podvod, nenakupujte u této společnosti. Zboží přišlo do týdne na dobírku, ale mám silné pochybnosti o tom, že se jednalo o padělek. Zboží přišlo bez krabičky a chyběla na etiketě značka kosmetiky. Zboží jsem ihned druhý den vrátila s odstoupením od kupní smlouvy. Je to více jak měsíc, čekám na peníze, které mi parfumdreams nevrátili. CO JE HORŠÍ. Kontaktovala jsem ČOIKU, která v této oblasti nemá takové pravomoci, jelikož se jedná o zahraniční subjekt. Parfumdremas je německý eshop. Byla jsem odkázána na Evropské spotřebitelské centrum, kde moji stížnost přijali s tím, že již evidují několik stížností a že společnost parfumdreams s nimi nekomunikuje. Bylo mi následně sděleno, že není jednoduché eshop zastavit, je to dlouhý proces. Blíží se Vánoce a na stránkách parfumdreams se stále nadšeně obchoduje s 20% slevou na veškerý sortiment. Negativních recenzí přibývá. Operátorky v call centru Vám řeknou, že některé případy jsou opravdu zoufalé, ale ony samy s tím nemohou nic dělat, protože parfumdreams jsou ve skutečnosti jejich zákazníci - je to přeci jenom call centrum, ne společnost jako taková, do které se dovoláte. Tento případ je velký podvod a budu ráda, pokud se to dostane do popředí mezi lidi, sociální sítě, media... V případě zájmu o hromadnou žalobu jsem založila email [email protected]

  • 10 %

    • Podvodna spolecnost. Objednal jsem si zbozi. Zaplatil kartou a tri mesice cekam a nic. Mezi tim tri upominky a jen same vymluvy. Penize nevratili. Podam trestni oznameni.

    Podvodna spolecnost. Objednal jsem si zbozi. Zaplatil kartou a tri mesice cekam a nic. Mezi tim tri upominky a jen same vymluvy. Penize nevratili. Podam trestni oznameni.