Přihlásit se a přidat recenzi
  • 80 %

    • Cena
    • Sotiment
    • akce
    • vše dobře nakonec dopadlo
    • slabší komunikace
    • odesílání balíku ze zahraničí = zásilka týden na cestě
    • trackování balíku nefunguje = nervy na cestě :-)

    Po objednání voňavky mi přišel email s potvrzením objednávky. Po několika málo dnech, kdy se nic nedělo jsem začal být nevrlý... po přečtení recenzí jsem se doslova zhrozil... ale naštěstí po ně několika málo dalších dnech přišel email, že byla objednávka odeslána (malé uchlácholení)... v emailu odkaz na sledování přes post.at nefungoval (sledovací číslo nešlo ani přes jiné globální sledovací stránky)... takže přišlo opět polití potem, že jsem fakt udělal blbost kvůli pár stovkám levněji, psal jsem na podporu email ohledně trasování... mezitím již ale dorazil balík s komplet obsahem (krabice pevná... uvnitř bez výstélky, ale voňavka měla svou plechovku potažená igelitem) a vše dorazilo v pořádku .. support ohledně trasování zásilky se mi ozval až den po doručení balíku. Takže pro mě naštěstí vše s dobrým a šťastným koncem. (dodání zásilky se vším cca týden a půl strachování co bude a nebude)

  • 100 %

    Objednan Michalsky Berlin II. Nikde jinde nebyl k sehnani , az po objednavce jsem zjistil ze obchod nema moc dobre recenze , nakup stal necelych 500kc tak sem si rikal ze maximalne o moc neprijdu. Balicek prisel +- za tyden a opravdu to co jsem chtel, za me maximalni spokojenost! Dekuji

  • 60 %

    Objednala jsem si dřív, než jsem si přečetla recenze a říkala jsem si, že jsem v háji. K mému velkému překvapení balíček dorazil. Sice později, to se v tomhle období dá očekávat a komunikace nic moc, ale objednala jsem si, zaplatila a balíček dorazil.

  • 10 %

    • Komunikace
    • Nekalé praktiky

    Před několika dny jsem udělala objednávku v hodnotě necelých 600 korun, samozřejmě chtěli platbu předem. Platba se odeslala ale potvrzení objednávky nepřišlo.
    Volala jsem na infolinku, kde mi slečna řekla ať jim potvrzení o platbě a dotaz pošlu na email. Na email mi přišla tak univerzální odpověď, že silně pochybuji že ho paní četla.
    Když jsem se ozvala znovu, napsala mi, ať zavolám na infolinku kde mi řekli ať napíšu email.
    Takže suma sumárum, prachy v luftu, objednávka žádná.
    Čekám na poslední odpověď a pokud mi nevrátí prníze, obracím se na ČOI.
    Vyhněte se obloukem

  • 20 %

    • Zboží přišlo.

    Zboží přišlo, bylo v pořádku, ale to je tak vše, co je u této firmy v pořádku.

    1. Poslali odkaz pro sledování zásilky na Post.at, který nebyl funkční a číslo zásilky zde nikdy neexistovalo. Na dotaz se omluvili, že se jedná o chybu na straně Post. Zásilka však šla úplně jinou kurýrní společností.

    2. Při odeslání zásilky se neobtěžovali uvést telefonní číslo, tudíž kurýr nebyl schopen zásilku doručit a já musela řešit s kurýrní společností doplnění údajů a tím způsobenou změnu doručení.

    3. Za objednávku jsem řádně zaplatila předem, přesto si dovolili poslat zásilku na dobírku ve výši 1 Kč. 1 Kč je nic a všichni zákazníci jí podle mého rádi zaplatí za to, aby balíček dostali, ALE.. Účtovat si cokoliv nad rámec řádně uhrazené objednávky, bez předchozí objednávky a v rozporu s všeobecnými obchodními podmínkami považuji za podvod. Je to nechutná podvodná praktika, která jim přináší zisk. Pro nás je to 1 Kč, ale pro ně jsou to ročně stovky tisíc balíčku s dobírkou 1 Kč. Na dotaz, co to má znamenat, již radši neodpověděli.
    Pokud nechcete podporovat firmu, která si vydělává podváděním zákazníků, nakupte jinde.

  • 10 %

    • Zadna
    • Upominky, nemoznost neco vyresit

    Mam stejny problem jako ostatni. Stale mi chodi upominky na 35 Kc z duvodu kurzovych rozdilu pry.... Nekolikrat jsem zaplatila i vyssi castku, ale upominky chodi stale... Co mam delat?

  • 10 %

    • nevim
    • Neprofesionalni

    Za me obrovska nespokojenost. A to recenze obvykle nepisu. Opravdu nedoporucuji. Popsat cely pribeh by bylo na dlouho. Ve zkratce, nechavejte si doklad o zaplaceni. Mozna vas jeste nekdy kontaktuji v pripade ze sami pri odesilani zbozi udelaji chybu, musite sami dohledavat kde se stala a ve vysledku jste nuceni platit zbozi na dobirku zpetne prevodem na jejich nemecky ucet a kdyz poslete presnou castku co pozaduji v ceskych korunach, jak chteji, za cas vam prijde, ze dostali mene nez chteli (pravdepodobne kvuli zmene kurzu, netusim, doklad o zaplaceni jsem posilal) a vyhrozuji vam soudy. Takze muj pristi nakup urcite v ceske firme, tehle se nedovolate a kdyz vas oslovuje ceska, tak misto pane vam napise pani :D...takze asi umela inteligence beta verze. Takze tady fakt ne.

  • 10 %

    • Žádná
    • Dobre ceny, ale k čemu, když vám balíček nedojde
    • Komunikace

    Objednala jsem u nich pudr, zaplatila online. Po 10 dnech jsem jim psala, aby zkontrolovali objednávku, že mi ještě nepřišla, odpověď byla že nefunguje systém, napište za pár dní. Za 3 dny jsem jim psala, že pokud mi nedojde objednávka, odstupují od smlouvy a chci vrátit peníze, pokud nedostanu peníze, obrátím se na českou obchodní inspekci. Peníze poslali ještě ten den

  • 10 %

    Vždycky se dívám na recenze než koupím, teď sem se nekoukla a doplatila na to. Zaplacená objednávka předem, avšak žádný email o potvrzení objednávky nepřišel a když sem jim psala napsali mi že žádnou objednávku nemají a pak napsali že jim nefunguje systém a že mi nemůžou pomoct. Takže nemám ani objednávku, ani peníze. SILNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!

  • 10 %

    • Nejhorsi zkusenost s e-shopem!!!

    Nejhorsi firma a zakaznicky servis, s jakou jsem se kdy setkala!!!
    Objednala jsem v ledu zbozi na dobirku, zasilka prisla rychle, ale nebylo mozne ji uhradit, jelikoz ji neposlali s uhradou na dobirku. Od te doby jsem volala, psala s tim, ze bych jim zasilku rada uhradila…odepsali, ze maji nejake problemy a budou me kontaktovat. Za 9 mesicu mi prisla upominka a vyhrozovani pravniky, pokud jim castu okamzite neposlu na zahranicni ucet.
    Moje banka si ale uctuje 200 kc poplatek za zahranicni platbu, kterou jsem nechtela a proto jsem si take zbozi objednala na dobirku.
    Na moje emaily, ze se mi toto nelibi a rada bych, abych kvuli jejich problemu nemusela ja mit naklady navic nikdo nereagoval. Na zakaznicke lince mi slecna rekla, ze je to nezajima a musim to zkratka uhradit, jinak to jde k pravnikum.
    Skutecne doporucuju se teto firme vyhnout!!!

  • 10 %

    • Nepořádek v platbách, neexistující zákaznická linka

    Katastrofální přístup. Půl roku po doručení zboží na dobírku začínají chodit emailem faktury (několik faktur na různé částky) a výhružky ("předáme právníkům").
    Zákaznická podpora neexistuje.
    Tato firma je vynikajícím kandidátem na prošetření ze strany ČOI.

  • 10 %

    • Žádná

    Nechutná firma s nechutnými praktikami. V květnu jsem u nich zakoupila zboží, začátkem října mi poslali fakturu, která dle nich nebyla uhrazena. Prve jsem nevěděla o co se jedná, protože jsem nic neobjednavala, na to mi bylo řečeno, že to je faktura z května, a ze jsem nezaplatila dobírku! Na to jsem reagoavala, ze pokud byla zásilka na dobírku, tak byla 100% zaplacená, bez toho bych nedostala balík. Na to mi znovu napsali, ze mám zaplatit, tak jsem jim znovu psala, ze pokud nemají peníze, tak to musí řešit s dopravcem (toto tvrzení jsem měla podložené právně), na což mi přišla další upomínka, že pokud nezaplatim, daji to právníkům!!! A to nemluvím o tom, ze platba je na zahraniční účet, takže za mě velké NE!!!!!!

  • 10 %

    • komunikace
    • zboží nedoručeno

    Na tomto e-shopu jsem si objednala zboží, které jsem v jiných e-shopech nenašla. V pondělí jsem volala na zákaznickou linku s ověřením, kdy mi bude zboží doručeno, jelikož mi nepřišel od doručovatele (dopravce) žádný e-mail. Paní na zákaznické lince byla velice ochotná a sdělila mi, že zboží je již u dopravce a že mi budou volat. Brzy ráno v 5:00 mi pouze přišla od německého dopravce UPS zpráva s oznámením, že zásilka již nebyla možná doručit, přičemž jsem doma byla.

    Zkrátka z tohoto e-shopu doporučuji NENAKUPOVAT!

  • 100 %

    • Dobré akce
    • Velký výběr
    • U poslední objednávky nebylo možné vybrat místo uložení

    Objednávala jsem za poslední rok třikrát a vše vždy v pořádku. Dřív bylo odesíláno i skrze PPL a bylo si možno vybrat úložné místo, to mi teď chybí. Objednané parfémy byly na 100% originály.

    Je možné, že někteří lidé mají s platbou problémy a těžko říct, čím to je... Browserem, bankou a nebo webovkami...? Pokud se toho obáváte, doporučila bych objednat na dobírku.

  • 80 %

    • reliable
    • pricing
    • fast processing
    • no option to choose delivery point or other methods, at least not yet but maybe they will provide it

    This store is trustworthy, I had seen bad reviews about it, maybe in the past but at the moment, looks like they have improved it. Anyways, the website has a coding bug that it does not accept Czech phone number or maybe with other country dialing code as well, there is no instruction about it so I had to improvise and put a 0 as a prefix in front of the dialing code of my phone number like suggested by a previous buyer. The order preparing & processing time was fast, the prices were set quite okay, the store should also let buyers choose a different methods instead of home delivery, more on that later, the lady who spoke with me on email was really nice and at least showed her positive attitude and intention. Anything has room to improve, you just gotta let people improve for the better, so definitely I will visit and buy something else off the store again. There was a problem with my order, Austrian post provided the store with an invalid (unable to use it to track) where the order was, later when the item arrived to Czech, since the store did not let me choose how the order should be delivered, it was handed over to WE DO and WE DO assumed that it was for home delivery, the thing was that now people have to come back to the offices, barely anyone could work from home anymore so it was such a pain in the arse for me to tell the delivery man to deliver to a different address, later he agreed to deliver to a delivery point, then stayed silent, then I had to wait a couple of days later for him to respond then I had to contact WE DO support to book a delivery to delivery point, and finally, I received it. So the order was made on the 10th for my wife's Valentine and yeah we received it on the 20th. It was not to blame on the store, but if only they let me choose delivery to a delivery point or something like that. Since the website's domain is .cz, so it should make perfect sense to have such option, this helps reducing this over complication.

  • 10 %

    • ŽÁDNÁ.....snad jen obohacení majitele e-shopu
    • zaplatíte za zboží a nic Vám nepošlou

    Mám úplně stejnou zkušenost. Zaplatila jsem za objednané zboží poté přesměrování zpět do obchodu se nepovedlo.
    Když jsem znova otevřela stránky e-shopu, zboží zůstalo v košíku.
    NENAKUPOVAT

  • 10 %

    • žádná
    • Podvodný obchod
    • Nekomunikují ani přes telefon, ani přes email

    Bohužel recenze jsem si přečetl až po objednání a zaplacení zboží za několik tisíc. Platba odešla, reakce na objednávku žádná. Zboží je stále v košíku a obchod nekomunikuje. Vyvarujte se tomuto obchodu!!!!

  • 10 %

    Objednávka ze 30.10, kde mi byly peníze ztrženy z účtu. Na mail mi žádné potvrzení nedorazilo a nedá se nikde na ně sehnat telefon. Na email nereagují.
    Prosím nekupujte nic přes tento eshop.je to podvod. Jdu je nahlásit na policii.

  • 100 %

    • Dobrý výběr
    • Skvělé akce - koupil jsem Gisada Ambassador 100ml za 50% ceny (a premium účtem).
    • 10% sleva a doprava zdarma s účtem prémium na rok (za jednorázový poplatek 250 Kč). Pokud někdo nakupuje často jako já - je to dobrá věc.
    • V mém případě rychlé odeslání a doručení z Německa (10.9. objednáno, 15.10. dorazilo).
    • Stránky trošku blbnou. Při placení kartou už po zaplacení mi stránka ukazovala delší chvíli, že mám zboží v košíku a čeká na platbu. Pak se to ale napravilo.

    Měl jsem docela velké obavy po přečtení recenzí. Ověřil jsem si ale německou verzí, a řekl jsem si, že zkusím - akce byla fakt super Gisada Ambassador 100ml s 40% slevou + 10% sleva s prémium účtem. Za mě vše v naprostém pořádku, zboží objednané v neděli dorazilo další týden v pátek. Po každé změně přišel informační e-mail (zboží se odesílá rakouskou postou - post.at , na území CZ je přebírá PPL). Nevím čím jsou způsobené problémy, o kterých píšou některý lidé, já tam určitě nakoupím znovu. Navic majitelem teto parfumerie je... Douglas :) Takže kdo piše, že prodavaji fejky, znamena to, že Douglas taky ;)

  • 100 %

    Já eshop za sebe doporučit můžu. Parfém odeslali hned na druhý den, dodání bylo sice asi týden,ale to proto,že zásilka šla z Německa. Což mi vůbec nevadilo,neboť jsem ušetřila dost stovek ,oproti konkurenci, kde ten samý Parfém prodávali o dost dráž. Za mě spokojenost a příště objednám zase. Děkuji.