Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Řasenky vyschlé, obě dvě!

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se omlouváme, pokud jste obdržel takto špatné zboží. V tomto případě kontaktujte prosím náš zákaznický servis: email: [email protected], telefon: +420 491 204 250, kde s Vámi vše vyřeším k absolutní spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem zkažené parfémy. Místo čiré bleděmodré tekutiny tmavohnědá břečka, místo příjemné vůně zatuchlý zápach.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený pane Doktore,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: email: [email protected], telefon: +420 491 204 250, kde s Vámi vše vyřešíme.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Nízké ceny, ale to je výhodou pouze pokud Vám nepošlou poškozené zboží
    • Poslali poškozené zboží a snaží se to svalit na poškození během přepravy
    • Zní to, jako by na maily odpověděla umělá inteligence – možná ale i ta čte s lepším porozuměním

    Rozhodně odtud už nic neobjednám.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se omlouváme, pokud jste obdržel poškozené zboží. V tomto případě kontaktujte prosím náš zákaznický servis: email: [email protected], telefon: +420 491 204 250, kde s Vámi vše vyřešíme.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Toaletka vůbec nevoní jak má

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected],Tel. linka: +420 491 204 250, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádná
    • Obarvena voda,vůbec nevoní, ani chvilku se nepodobá originálu.NENAKUPPUJTE ZDE V ZADNEM PŘÍPADĚ!!!

    Vyhnout se obloukem,jsou to padělky,které vůbec nevoní a ani v nejmenším se nepodobaji originalu!!!

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected],Tel. linka: +420 491 204 250, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    čekal jsem na zboží 10 dní !!!!!!Proč????

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený pane Mojmíre,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se Vám omlouváme za způsobené prodlení při doručování zásilky. Bohužel došlo k technickým problémům ze strany dopravce a objednávka nemoha být doručena v řádném termínu. Tato skutečnost nás velice mrzí, budeme se snažit, aby se již tato situace neopakovala.

    Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected],Tel. linka: +420 491 204 250.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatně zaslána objednávka. Zboží jsem nemohla reklamovat, poněvadž jsem pudr otevřela až pak jsem zjistila, že je pudr jiný. Nevím jestli je problém přečíst zadání objednávky a zaslat správné Zboží. Myslím si,že je to záměr, protože to samé se mi stalo u jiné konkurence.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud jste obdržela chybné zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected],Tel. linka: +420 491 204 250, kde vše bude vyřešeno k Vaší plné spokojenosti.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí platbu paypal, která ve skutečnosti neexistuje, tlačítko paypal pouze přesměrovávámna běžnou platbu kartou

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Na našich stránkách naleznete široký výběr plateb, mezi kterými je i PayPal. Pokud Vám přesměrování na tuto platbu nefungovalo správně, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mail: [email protected], tel. linka: +420 491 204 250.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    - Roky používám jeden parfém, objednal jsem zde stejný za výhodnou cenu = nějaká děsná napodobenina. Měl jsem možnost porovnat zbytek původního originálu ale ani to nebylo potřeba, opravdu nepříjemná a jiná vůně.
    + Naproti tomu při vrácení zboží nebyl problém, komunikace rychlá a vrácení peněz proběhlo taktéž bez problému a rychle. Pokud všach chcete jistotu originálního výrobku, doporučuji jiný obchod, byď bude jistě dražší.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, pokud nákup neproběhl dle Vašich představ. Reklamaci jsme se však snažili vyřídit co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti.

    Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected],Tel. linka: +420 491 204 250.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tester objednávám pravidelně,sice u jiných společností,ale u Vás tentokrát byl levnější, tak jsem zkusila. Bohužel jsem zklamaná. Není to co obvykle, vůbec nevoní. Ba naopak hrozně smrdí. Krabici a lístek jsem Bohužel vyhodila hned po obdržení u pošty,poněvadž jsem byla vyzvednout balíček na poště na kole. Jinak bych provedla reklamaci okamžitě. Nikdy se mi tohle v minulosti nestalo. S POZDRAVEM FALATOVA ANDREA

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážená paní Falatová,

    děkujeme za Vaše hodnocení a velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected],Tel. linka: +420 491 204 250.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    - Objednané zboží jsem zatím ani neobdržel.
    - Z objednaného a nabízeného zboží obchod disponoval pouze polovinou
    - Obchod i přes to že nemá zboží které nabízí, odešle zásilku "s tím co má" bez toho aby se zákazníkem projednal zda s tím souhlasí, či zda chce objednávku zrušit

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem na našich stránkách. Bohužel může nastat situace, kdy je zboží vyprodána jiným zákazníkem v momentě potvrzení objednávky a automat již není schopný toto zboží zakrýt. Velice nás mrzí, že jste neobdržel jeden produkt z Vaší objednávky. Za tuto nepříjemnost vám byla uplatněna vhodná kompenzace v podobě dopravného zdarma.

    Pro více informací kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected],Tel. linka: +420 491 204 250.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jíne zboží

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a mrzí nás pokud došlo k chybě při kompletaci objednávky. V tomto případě můžete zboží vrátit dle obchodních podmínek.
    Případně kontaktovat naše reklamační oddělení: E-mail: [email protected], Tel. linka: +420 491 204 253.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil mojí objednávku s odůvodněním, že automat nezachytil skutečnost, že zboží již není k dispozici... nechápu... rozhodně zde tedy už nikdy nic neobjednám. Za mě tedy v žádném případě nemohu doporučit. Můžete se tak max. spolehnout na to, že vám objednané zboží nedorazí. Obchod se sice omluvil, ale co já s tím...?!

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    vážíme si Vašeho hodnocení. Mrzí nás, pokud došlo k takovéto nepříjemné situaci. Bohužel v momentě odeslání Vaší objednávky bylo zboží vyprodáno. Tato situace může nastat, když totožné zboží objedná více zákazníku najednou a automat tuto skutečnost nezachytí.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé doručení
    • informovanost o stavu zakázky
    • objednávky “parfémů” přes e-shopy všeobecně začínají dost upadat, co se týká kvality

    Celkově objednávky vůní přes e-shopy již nebudu využívat. Chápu, že nemohu očekávat zázrak, ale dříve vydržely vonět déle.. teď mohu být vděčná za pár minut.
    Raději si připlatím a budu kupovat v kamenném obchodě.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážená Aleno,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že vůně zakoupené v našem e-shopu nenaplnily Vaše očekávání. Pokud je cokoli v nepořádku, můžete zboží reklamovat dle našeho reklamačního řádu.

    V případě dalších dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení: E-mail: [email protected], Tel. linka: +420 491 204 253.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U obou dvou zboží chyběl český návod či český překlad výrobku. Obchod tímto porušuje zákon o č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň nás velmi mrzí Vaše nespokojenost. Nicméně veškerý popis a návod k použití naleznete na našich webových stránkách a také na expedičním listu, který je přiložen k objednávce.

    V případě dalších dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení: E-mail: [email protected], Tel. linka: +420 491 204 253.


    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůně parfému neodpovídá originálu.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, pokud máte pocit, že zaslané zboží není zcela v pořádku. Produkt můžete zaslat k reklamačnímu řízení.
    V případě dalších dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení: E-mail: [email protected], Tel. linka: +420 491 204 253.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo originálu jsem obdržel imitaci.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, pokud máte pocit, že nebylo doručeno Vámi objednané zboží. V tomto případě můžete zboží vrátit dle obchodních podmínek.
    Případně kontaktovat naše reklamační oddělení: E-mail: [email protected], Tel. linka: +420 491 204 253.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží za cca 4000 Kč, které mi mělo být doručeno PPL, bylo strčeno do jakési zásilkovny, po které jsem musel složitě pátrat a ztratil tak mnoho času. Po rozbalení všeho poměrně dobře (!) zabaleného zboží jsem našel několik poškozených krabiček parfémů, které měly být vánočními dárky. Po reklamaci zboží mi bylo nabulíkováno, že k poškození došlo při přepravě a byla mi přislíbena sleva 150 Kč na další objednávku. Takové jednání považuji ze strany obchodu za arogantní výsměch - vzhledem ke způsobu balení muselo být zboží zabaleno již poškozené. Očekával bych omluvu a dodání nového nepoškozeného zboží, staré bych si kurýr ve stavu, v jakém jsem ho vybalil, odnesl. Další objednávku pochopitelně neučiním, byl to můj poslední nákup v tomto obchodě. Nikomu nedoporučuji. Podobné ceny nabízí desítky jiných konkurenčních obchodů.

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený Petře,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí , pokud Vám bylo doručeno takto poškozené zboží. Na základě komunikace s naším reklamačním oddělením Vám byla nabídnuta vhodná kompenzace.

    Věříme, že v budoucnu již podobné komplikace nenastanou.

    V případě dalších dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Parfém Idol byl dodán ve flakonku s nekvalitního skla, se škrábanci. Byla jsem se podívat do 2 kamenných parfumérií a všude bylo sklo hladké. Tak mám pochyby ohledně originality flakonku a tím pádem i parfému, ačkoli obchod na stránkách originálnost zaručuje...

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážená Pettyno,

    je nám velice lít, pokud Vám bylo dodáno takto poškozené zboží. Produkt můžete zaslat k reklamačnímu řízení.
    V případě dalších dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení: E-mail: [email protected], Tel. linka: +420 491 204 253.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    produkt nebyl 100% shodný s objednávkou

    Reakce obchodu Parfumcity.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, pokud máte pocit, že nebylo doručeno Vámi objednané zboží. V tomto případě je třeba neprodleně kontaktovat naše reklamační oddělení: E-mail: [email protected], Tel. linka: +420 491 204 253.

    S přáním hezkého dne,
    Parfumcity s.r.o.