• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nedovolala jsem se, nikdo mi neodepsal na dotaz. U položky skladem nebyla poslána ani po týdnu. Stornovala sem. Hrůza!

    Zlobím se, protože jsem potřebovala zboží na konkrétní datum.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabizeji zbozi ktere nemaji…firemni ostuda

  • Zatím nemuho doporučit jelikož mi 5 dni nikdo nebere telefon. Zboží zaplaceno . Tak uvidime

    Reakce obchodu PAPITON

    Dobrý den, omlouváme se za prodlení s reakcí. Zboží je připraveno pro pondělní expedici, tedy v úterý k dodání.

    S pozdravem
    Jarda za Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá cena
    • Nedodržení termínu

    Ačkoli obchod deklaroval, že zboží je dostupné do 24 hodin, toto pravda nebyla. Na nedostupnost zboží obchod upozornil sám, ale až 4 dny po objednávce. Na www stránkách však zůstala informace o dostupnosti zboží do 24 hodin i poté, co obchod sdělil, že zboží dostupné není.

    Reakce obchodu PAPITON

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za delší čas z reakcí na Vaši objednávku. Pokoušeli jsme se Vám zajistit zboží přes jiné dodavatele. Bohužel toto zboží bylo celoevropsky vyprodáno a čekalo se na novou dodávku od amerického výrobce. Aktuálně je již zboží skladem a bez problémů dostupné.

    Jarda za Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které mají vedeno jako skladem za jeden den vůbec nemají. Je to podvodný eshop s klamavými informacemi

    Reakce obchodu PAPITON

    Vážený pane, chápeme Vaši nespokojenost. Bohužel jste si ve stejný den objednal jednorázové rukavice jako dalších 100 zákazníků. Z důvodu karanténních opatření se jedná o zboží, které potřebují všichni a není v silách žádného dodavatele momentálně toto zboží zajistit v dostatečném množství. Stav skladových zásob aktualizujeme každý den a proto se omlouvám, že se v tento den nepodařilo ze zbytku našich zásob všechny objednávky vykrýt. Toto zboží je momentálně nedostupné a nedá se zajistit od tuzemských ani od zahraničních dodavatelů. O informaci jsme Vás informovali ještě tentýž den emailem, tedy se nejednalo o žádné podvodné jednání z naší strany.

    S pozdravem
    Jarda za tým Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - od prosince loňského roku máme objednáné a zaplacené zboží a stále se nic neděje

    Reakce obchodu PAPITON

    Dobrý den, omlouváme se za zpoždění, které je způsobeno celoevropským výpadkem výroby francouzského výrobce. Jakmile zboží dorazí, budeme Vás informovat o dodání.

    Jarda za Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno, ale po nějaké době bylo obchodem sděleno, že zboží je vyprodané s možností dodání asi za měsíc. Z toho důvodu jsem zrušil objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslali ste mi iný tovar , než bol na obrázku .

    Reakce obchodu PAPITON

    Vážený pane Linek,
    na naše náklady Vám bylo dodáno nové zboží a došlo k výměně za nevyhovující typ. Věřím, že jste spokojen.

    Jarda za tým Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Ceny
    • Žádná komunikace se zákazníkem
    • Nepřehlednost stavu objednávky

    Objednala jsem 3l čajovou konvici, ihned zaplatila, ale nedostala žádné potvrzení o odeslání zboží. Dva týdny žádné info a prodejce nekomunikuje! Emailová schránka byla plná, email mu nebyl doručen. Po dni jsem se dovolala a stav zásilky mi slíbili zjistit. Další dva dny nic. Musela jsem se znova doptávat na stav zásilky a pak tedy, že se někde ztratila. Odeslali mi novou, která ale taky nedorazila. Volala jsem na dopravce a na mém balíku bylo uvedené jiné jméno! Tedy jsem balík převzala a jelikož měl být určen na Vánoce, ihned zabalila. Až po Vánocích a rozbalení jsme si všimli, že plastový pant na konvici je prasklý. Na tuto reklamaci obchod reagoval, že nemůže konvici vyměnit, ale udělá "vstřícný krok" a můžu si objednat konvici novou s dopravou zdarma!
    Tak tedy jsem čekala měsíc na poškozenou konvici, kterou mi nikdo nevymění. Za mě tento obchod UŽ NIKDY, katastrofální zkušenost.

    Reakce obchodu PAPITON

    Dobrý den paní Dekanová, chápu Vaše rozhořčení, že jste neobdržela zdarma novou konvici.Před koncem roku došlo k problémům s dodáním zboží způsobených přetížením spedičních služeb. Ztrátu Vaší zásilky při přepravě jsme řešili zasláním nového zboží na naše náklady. Podle čísla zásilky jste zboží přebírala 5.12., tedy dost času před vánoci. V zaslaných informacích o expedici zásilky jsme Vás opakovaně upozorňovali, že je nutno zboží po převzetí zkontrolovat a případné poškození zboží přepravou je nutno reklamovat do 2 dnů od obdržení. Bohužel nejsme schopni přijmout Vaši reklamaci 22dní po dodání, když ji přepravce automaticky zamítá. Reklamace přepravou standardně řešíme "okamžitým" zasláním nového zboží, jak se již přesvědčili jiný zákazníci.
    Jarda za tým Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • jediná výhoda - zajímavé zboží za rozumné ceny
    • za prvé - stále nabízejí zboží, které dlouhodobě nemají
    • za druhé - velmi mizerná komunikace - 3 dny trvalo, než napsali, že část objednávky je dlouhodobě nedostupná a mám si zkusit vybrat něco jiného. Potvrzení přijetí reklamace až po urgenci.

    Obchod jen pro velmi trpělivé s dostatkem času.

    Reakce obchodu PAPITON

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Bohužel nedokážeme ovlivnit celoevropský výpadek dodávek italského výrobce Bormioli.Omlouvám se za prodlení s reakcí, způsobené množstvím objednávek v předvánočním čase. I přesto jsme Vám dodali nové zboží, které bylo poškozeno přepravou v nadstandarním čase.
    Jarda za tým Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zásilkovna nekomunikuje se zákazníkem

    Reakce obchodu PAPITON

    Dobrý den,děkujeme za hodnocení. Bohužel nemůžeme fakticky ovlivnit služby externího přepravce. Prozatím jsme tento problém neměli.

    S pozdravem
    Jarda za tým Papiton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodnes nemám účetní doklad -fakturu, stále urguji a nic se neděje
    • fakturu nevložili do balíku

    Reakce obchodu PAPITON

    Dobrý den,děkuji za Vaše hodnocení. Omlouváme se za delší prodlevu se zasláním konečné faktury. Faktury jsou zasílány dle zákona vždy do 15dnů od odeslání zákazníkovi, jakmile dostaneme potvrzení od přepravce, že zásilka byla v pořádku doručena. Pokusíme se přijmout opatření, abychom tento termín zkrátili.

    S přátelským pozdravem
    Lenka za tým PAPITON.CZ