Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Chybělo v balení příslušenstvi - ant.hadřík a flash disk.

    Reakce obchodu Panter

    Dobrý den,
    mluvili jsme spolu po telefonu těsně poté, co jste si sluchátka doma otevřel. Omluvil jsem za chybu v popisce na stránkách. Chybu jsme na stránkách obratem opravili. Součástí příslušenství není ani nemá být hadřík ani fash karta. Obecně vzato u sluchátek HD 800 nevidím žádné uplatnění pro flash disk, jelikož se jedná o drátová sluchátka určená pro domácí použití a pro jejich provoz se neinstaluje ani neaktualizuje žádný software, takže jste o nic nepřišel. S antistatickým hadříkem je to podobné.
    Přeji příjemný poslech
    Michal Otruba

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pracně jsem se zaregistroval, atd.. Jsem studen a tudíž jsem chtěl využít ISIC slev, tak jsem si je aktivoval. Vše jsem zapnul, ale ISIC sleva najednou nebyla platná, po zaplacení..

    Reakce obchodu Panter

    Dobrý den,

    jelikož každý měsíc proběhne přes ISIC bez problémů mnoho objednávek, nechal jsem Vaši registraci na našem IT prověřit. V našem e-shopu nejste podle administrace vůbec registrovaný a objednávku jste dělal jako host bez registrace, takže Vám systém slevu pro ISIC ani nemohl poskytnout. Víc nemám co bych k tomu dodal.
    S pozdravem
    Michal Otruba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyl jsem to já kdo si objednal zboží

    Reakce obchodu Panter

    Dobrý den,
    úplně přesně nerozumíme Vašemu hodnocení "Nebyl jsem to já kdo si objednal zboží", protože objednávka, a s ní i prodejní doklad, byla v našem systému vytvořena a Vy jste ji následně telefonicky zrušil s odůvodněním, že objednávané zboží (náhradní kabel na sluchátka) ještě nepotřebujete. V našem systému jsme objednávku stornovali, k čemuž Vám musel přijít informační e-mail o stornu objednávky.
    Nerozumíme tedy tomu na co si stěžujete. Jestli na to, že jste zboží nedostal nebo na to, že jste to nebyl Vy, kdo objednávku vytvořil. K nedoručení zboží došlo z důvodu Vašeho storna objednávky. A jestli jste objednávku nevytvářel Vy a jednalo se o něčí nevhodný vtip, to bohužel jako prodejce nemůžeme ovlivnit.

    • Objednal jsem sluchátka CX 1.00 ale přišel model CX 100

    Reakce obchodu Panter

    Dobrý den,

    ano, skutečně jsme Vám poslali omylem jiná sluchátka, za což se omlouváme. Ale stačilo nám tuto chybu oznámit a sluchátka bychom vyměnili. Rozhodně jste ale nedostal sluchátka horší. CX 100 jsou aktuálně prodávaný model a CX 1.00 je model předchozí. Technicky jsou oba typy totožné. Věřte nám, že nás tato chyba mrzí, protože si zakládáme na rychlosti a kvalitě poskytované služby, ale takováto věc se nám stává maximálně jednou za deset 10 let.
    S pozdravem
    Michal Otruba

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zásilka ležela na poště, protože odesílatel blbě vyplnil příjmení nejsem Průcha !!
    kdybych se o zásilku nezajímal, vrátila by se zpět
    co za nekňuby neumí vyplnit jméo a příjmení kupujícího ?

    Reakce obchodu Panter

    Dobrý den,
    omlouvám se za chybu lidského faktoru, která se bohužel občas stane. Doufám, že na nás kvůli tomu nezanevřete.
    S pozdravem
    Michal Otruba