Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Hrozně dlouho to trvalo než zboží dorazilo a bez komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kurýrní služba,nás bombardovala jak vše doručí nedoručila ani za 3 dny,po zadání čísla zasilky bylo uvedeno,že to nestihli.Obchodník tedy je asi OK,ale dopravní službu ,kterou používá,je neseriozní.

    Nedoporučujeme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zavolali osobně, že zboží není.
    • Při nákupu se nezobrazilo, že zboží není.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bavím se na jejich účet
    • Blbci
    • Nekontrolují maily
    • Nečtou maily

    Reakce obchodu PANET

    Po telefonu bylo jednáno s majitelem autoservisu ten potvrdil, že zboží bez problému převzal a tuto e-mail adresu nezná. Autor recenze neměl s objednávkou ani zbožím nic společného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo a obchod bez komunikace

    nechci být vulgární takže názor na obchod si radši nechám pro sebe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak můžu něco hodnotit,když jsem nic nedostala!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dokáží řešit problémy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Celkové zklamání. Zboží zdražili těsně před odesláním a nenabídli žádné řešení = jen zrušení objednávky. To není seriozní prodejce.

    Reakce obchodu PANET

    Vysvětlení .
    Bohužel. Rukavice vinylové jsme delší dobu neměli. Nová dodávka přišla za úplně jiné, podstatně vyšší ceny. Zákazníka jsme kontaktovali, omluvili se, ale nebylo co jiného mu nabídnout. Zákazník pak objednávku zrušil. V tomto sortimentu je vzhledem k současnému stavu situace s cenami velmi špatná. A pro nás to znamená odebírat zboží ( abychom mohli zboží nabídnou) i bohužel i za tyto ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nespokojenost se týká především vybraného dopravce a s tím související stav dodávky při doručení. Dopravce, kterým bohužel již není Geis, neinformuje o doručení zboží ani sms zprávou. Na informačním centru je nyní pouze automat, který oznámí stejnou informaci, jakou lze zjistit z historie doručování. Řidič volal až když byl na místě. Vzhledem k tomu, že jsme předem ani od vaší firmy nevěděli, kdy bude dodávka doručena, měli jsme naplánovaný normální pracovní program. Když řidič přijel, nebyl ochoten ani chvilku čekat (bylo nutné přerušit pracovní schůzku). Papírové ručníky byly v balíku pomačkané a některé měly roztrhnutý papírový obal. Kromě toho příliš výrazně smrdí.

    Reakce obchodu PANET

    Vše je v lidech. Dopravu se snažíme řešit stále, ale problém může nastat kdykoliv, pokud není solidní řidič. O veškerých problémech s dopravcem jednáme a snažíme se o nápravu. Přesto se to bohužel někdy stane.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    délka expedice
    nedodání zboží dle objednávky

    Reakce obchodu PANET

    Vážená paní,dobrý den.
    Vaší objednávku jsme prověřili a věc se má následovně. Objednávka došla 15.10.v 10.45 hod. Odeslána byla 16.10 v 11.47 hod. Doručena a vámi přijata byla 17.10 v 11.47. Jeden druh zboží neodpovídal vašemu požadavku na označení. Situaci jsme vám v e-mailu vysvětlili a toto zboží na naše náklady stáhli zpět. Po více než 10 letech spolupráce (bez jakýchkoliv problémů) se nám zdá vaše hodnocení nepřiměřené. S pozdravem Panet s.r.o. - Šubrt