• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nefunguje. Dle jejich sdělení je ve zkušební verzi a jsem divnej, že jsem si něco objednal, když tam sice jsou ceny, ale nejsou tam obrázky.

    nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepisou pravdu na strance!

    Ani nevedi, jestli neco maji na sklade nebo ne:

    Reakce obchodu PANASONIC eSHOP

    Pane Augustin u výrobku je zcela zřetelně uvedeno že výrobek NENÍ SKLADEM, nechápu tedy proč jste si výrobek objednával :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • uvedeno zboží, které nebylo již skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzeruje zboží, které není možnou koupit

    je lepší si vybrat jiný web

    Reakce obchodu PANASONIC eSHOP

    Vážený pane Tvrdý, u Vámi objednané mikrovlné trouby byla zřetelně uvedena dostupnost a to že výrobek se již nevyrábí a byla Vám nabídnuta alternativa.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ???nepoznal jsem výhody zastoupení Panasonic
    • -špatná komunikace
    • -po 10 dnech od objednávky nemám oficiální stanovisko k dodání písemně
    • -podle stránek je zboží skladem,ale není
    • -2 měsíce obchod čeká na dodání zboží

    -zboží v době objednání bylo na stránkách skladem v e-shopu
    -buď si telefonem ověřit dostupnost zboží,nebo raději nakoupit u konkurence pro akutní nedostupnost zboží
    za 3 dny po objednání mě e-shop nedokázal sám informovat o stavu objednávky a nedostupnosti zboží
    -nedoporučuji,u zastoupení Panasonic očekávám služby,komunikaci a dodání zboží na daleko vyšší úrovni

    Reakce obchodu PANASONIC eSHOP

    Vážený p. Jankovič na našich www zcela zřetelně uvádíme aktuální nedostupnost Vámi objednaného příslušenství k holicímu strojku a na toto jste byl i upozorněn při vytváření objednávky.

    - Tato součástka je dlouhodobě nedostupná na straně výrobce a termín naskladnění není znám.

    - objednávku jste vytvářel 4.3

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízíte zboží, které nemáte.

    Reakce obchodu PANASONIC eSHOP

    Dobrý den,
    p.Vyhlídal výrobek který jste si objednal je stále v prodeji, ale v současné době není skladem což bylo i výslovně uvedeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za prezentované zboží jsem zaplatil účtem e-konta Reiffeisen, zaplatil poplatky, a následně sděleno, že prezentované zboží lze koupit jen u servisních organizací (????)

    bez komentáře