Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Spolehlivost
-
Doporučuje obchod
Vse v poradku, doporucuji
-
Doporučuje obchod
Spokojenost.
-
Doporučuje obchod
vše bylo OK
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Komunikace mimo AI. Při e-mailu i telefonátu hned živý člověk. Navíc velká vstřícnost při chybně zadané objednávce e-knihy.
-
Doporučuje obchod
- Rychlost
- Příliš drahé pro čtečku
Vůbec nechápu, jak může být ekniha dražší než stejná tištěná.
O rozpočtech něco vím. -
Doporučuje obchod
vše ok
-
Doporučuje obchod
- Přehledně zapracována objednávka, rychlost doručeni
-
Doporučuje obchod
Perfektní obchod.
-
Doporučuje obchod
- Skvělý a přehledný výběr knih - naprostá spokojenost!
Mohu všem jen doporučit
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- kvalitní výběr tištěných i elektronických knih
- dobré ceny
- nízké poštovné
- rychlé doručení
Na eshopu nakupuji pravidelně, hlavně e-knihy, ale sem tam i tištěnou. Vše byla zatím vždy v pořádku, rychlé doručení, dobrá komunikace s eshopem.
-
Doporučuje obchod
Kupuji E-knihy, vše je naprosto v pořádku. Knihy hned po zaplacení v mém emailu. Palm knihy využívám nejvíce ze všech portálů s knihami.
-
Doporučuje obchod
e kniha, zaplaceno, staženo
-
Doporučuje obchod
Nakupuji pouze e-knihy a vždy bylo vše rychlé a v pořádku.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Pravidelně si tady kupuji e-knihy ,často mají akce a seženu i tituly ,který už většinou jinde nejsou.
- A ty co jsou tištěné, tak dorazí v pořádku a taky obratem.
-
Doporučuje obchod
- Snadno a rychle
-
Doporučuje obchod
- Rychlé odeslání
- Levnější kniha
-
Doporučuje obchod
Kupuji e-knihy,jsou ihned ke stažení,spolupráce s knihovnou,kde si mohu i knihy vypůjčit
-
Nedoporučuje obchod
Samotné objednání bylo v pohodě, ale velký problém pro mne nastal při placení, když jsem chtěla platit přes bankovní účet a platba byla možná pouze přes QR kód. Na změnu platby se mi už - i přes mou snahu - nepodařilo dostat. Obchod mě už nekontaktoval, třebaže na odezvu z jejich strany pořád ještě čekám. Nevím, proč si obchod myslí, že všichni mají "chytré" telefony. Považuji takové obchodní praktiky za druh diskriminace. Stačí přece zaslat číslo účtu a příp. variabilní symbol.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
v první řadě mě velice mrzí Vaše zkušenost s nákupem. Objednávka je nyní již zrušena a pro její zaplacení by bylo nutné projít znovu košíkem s novou objednávkou. Co se týče jednotlivých problémů, pokusíme se pomoci níže.
Platební údaje naleznete hned pod zmíněným QR kódem na platební bráně Comgate. Údaje lze okopírovat nebo opsat. Následně můžete údaje znovu zobrazit, nebo změnit platební metodu. Stačí následovat postup popsaný v e-mailu "Přijetí objednávky", který od nás dorazil cca 15 minut od platby.
Žádná Vaše zpráva nás bohužel nezastihla a nemohli jsme na ni tedy reagovat. Je možné, že jste například odepsala na e-mail od platební brány comgate? Každopádně je nejlepší vždy napsat přímo na [email protected] nebo zavolat na naši linku +420 731 159 973
Omlouvám se za komplikace. Určitě budeme dál pracovat na zpřehlednění našich systému.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy.cz