Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba na zboží.

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,
    bohužel doposud neevidujeme Vaši platbu. Proto zboží zatím nebylo expedováno.
    V případě platební metody "Bankovní převod - zálohová faktura", kterou jste zvolila, expedujeme ihned po obdržení platby za zálohovou fakturu. Tuto informaci uvádíme v objednávkovém procesu při výběru platební metody, v souhrnu objednávky i v potvrzovacím e-mailu.

    V případě dotazů se neváhejte obrátit na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 990 100 nebo na [email protected].

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne.

    Tým Paketo

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží které má být skladem není, dodání 2-3 týdny. Objednávka již uhrazena, zboží které skladem je stejně neobdržíte, musíte si zaplatit ještě jedno poštovné.

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,
    vážíme si Vašeho hodnocení. Velmi nám záleží na spokojenosti zákazníků a individuálně hodnotíme každý takový případ.

    Vaši objednávku jsme pečlivě prověřili a zjistili, že jsme měli skladem zboží v menším počtu, než bylo Vámi požadováno. Byla Vám zaslána informace o této situaci s termínem výroby a expedice za 6 dnů.

    Velmi se omlouváme za způsobené nepříjemnosti, bohužel v dnešní době je zvýšená poptávka po krabicích a obalovém materiálu. Přesto se v případě naskladní snažíme, o co nejkratší dodací lhůty.

    Tým Paketo.cz

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny
    • nedostatok tovaru, nekvalitná doparva

    Odoberáme krabice vacsie mnozstvá naposledy nam priniesli karbice na palte neboli ani previazane v balikoch len ako seno nahadzane na palete bolo tam 2000 ks keby ich dali aspin do krabic a tak na paletu nie sme prisposobeny na paltey namem ich kde skladovat, krabice byvaju nie kvalitne urobene prehybaju sa bublinkove obalky su zle zlepene nie je vo vnustri taky priestor ako je rozmer uvedeny u výrobku

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho hodnocení a mrzí nás Vaše nespokojenost. Vždy nám záleží na spokojenosti zákazníků a individuálně hodnotíme každý takový případ.

    V případě jakéhokoliv problému, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na bezplatné telefonické lince 800 990 100, kde Vám rádi pomohou.

    Pokud jste nespokojeni s kvalitou výrobků, můžete využít práva na reklamaci. Stačí, když zašlete fotografie výrobků s popisem vady na email [email protected] a náš zákaznický servis se bude touto reklamací zabývat.

    Co se týče rozměrů bublinkových obálek, necháme prověřit a případně upravíme.
    Děkujeme za Vaše podněty

    Hezký den

    Tým Paketo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neinformovanost o nenaskladnění výrobku, kdyby se člověk sám nezačal ,,pídit" po doručení objednávce, tak se nic nedozví :-) Za mě již podruhé nespokojenost, nemohu tedy doporučit.

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den

    vážíme si Vašeho hodnocení a mrzí nás Vaše nespokojenost. Velmi nám záleží nám na tom, aby zákazníci byli spokojeni s nákupem, a v případě problémů se vždy snažíme společně se zákazníkem nalézt vhodné řešení.

    Letošní předvánoční období je velmi vytížené, a i přes velké předzásobení byl zájem o obalové materiály a dárkové obaly tak obrovský, že jsme již začátkem listopadu měli vyčerpané výrobní termíny do konce roku. Bohužel i ve Vašem případě došlo k objednání zboží, které jsme neměli v dostatečném množství skladem, anebo bylo vyprodáno bez množnosti výroby do Vánoc.

    Kolegyně ze zákaznického oddělení, vždy se zákazníkem komunikují a přes email zasílají informace o nedostatečném skladovém množství, případně vyprodání. Ve Vašem případě byl také zaslán email, ale bohužel díky bezpečnostním opatřením některých provozovatelů emailových serverů tyto emaily můžou skončit ve Spamu nebo Hromadné poště, což už bohužel nemůžeme ovlivnit.

    Za způsobené komplikace se velmi omlouváme.

    Hezký den

    Paketo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • drahá doprava
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou výhodu nespatřuji

    Nedostala jsem informaci, že mi posíláte balíček, to za prvé, za druhé mi nikdo nedal vědět, že krabice, ačkoliv byli skladem, nepřijdou a poslali jste mi jeden malý balíček. Bez jakékoliv informace, se slovy, dobrý den, omlouváme se, balíček Vám dopošleme, nic....Musela jsem se zajímat sama, ptát se a zjištovat. Ojbednala jsem si krabice na balíčky, které mi tady leží a čekají na krabice 16125 Rychlouzavírací krabice 3VVL 220x125x100 mm, které mi do dneška nepřišly a já se ptám proč? Navíc, ty krabice nemají 3 vvl kvalitu, jsou měkké, pokud chcete, pošlu Vám kvalitní 3 vvl pevnou jako skála, objednala jsem si ji od *editováno*, bohužel je už nemají, jinak bych si je tam objednala, no s Vamí mi to po prvé a naposledy stačilo, děkuji :)

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den, paní Gerendová,

    vážíme si Vašeho hodnocení. Velmi nám záleží na spokojenosti zákazníků a individuálně hodnotíme každý takový případ.

    Vaši objednávku jsme pečlivě prověřili a zjistili, že došlo k nešťastné souhře několika okolností. Bohužel jedna položka nebyla skladem a je naší chybou, že jste nebyla informována o částečné expedici. Vámi objednané zboží jsme expedovali ze dvou různých skladů. První část jste obdržela následující den po objednávce a druhou zásilku o dva dny později. Za způsobené komplikace se velmi omlouváme.

    Krabice z 3VVL jsou vyráběné z mnoha druhů třívrstvé vlnité lepenky, které mají různou pevnost a vlastnosti odpovídající vždy velikosti a účelu krabice, tak aby vyhovovaly požadavkům většiny zákazníků. V případě individuálních požadavků na zvýšenou pevnost materiálu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis. Se zpracování vlnité lepenky a výrobou krabic máme více než 25 let zkušeností, proto jistě dokážeme nabídnout i nestandardně pevné materiály a krabice.

    Děkujeme za Vaše podněty
    Hezký den

    Tým Paketo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefonická komunikace velmi příjemná, ale....
    • Objednávka stará 14 dní dodnes nedorazila bez jakéhokoliv zdůvodnění!

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Po prověření Vaší objednávky jsme zjistili, že z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Objednávku přijatou v pátek 13. 12. 2019 jsme expedovali v pondělí 16. 12. 2019. Zároveň Vám v úterý ráno byl zaslán e-mail s číslem zásilky a odkazem pro její sledování. Bohužel díky předvánočnímu vytížení přepravců se doručení zásilky zdrželo, to však my, jako e-shop, již nedokážeme ovlivnit.

    Doporučujeme pro příště sledovat zásilku, případně nás nebo přímo dopravce kontaktovat ohledně doručení.

    Hezký den

    Tým Paketo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel nemohu obchod doporučit, objednala jsem 14.11., zaplatila on-line kartou a do dnešního dne jsem kromě automatického potvrzení dostala jediný e-mail (v den objednání), ve kterém je uvedeno, že se objednávka vyřizuje. Dnes je 26.11. a po mojí objednávce se slehla zem. Doprava za 145,- nepatří mezi nejlevnější, očekávala bych, že za tu cenu bude dodání bleskové. Obchod nabízí zajímavé věci a to oceňuji, ale to je vše. V dnešní době trochu podivné.

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Při prověřování Vaší objednávky jsme zjistili, že jste si objednala také 3 položky, které jsme v danou dobu neměli skladem. Skladová dostupnost se zobrazuje v e-shopu u jednotlivých položek a také v zaslané rekapitulaci objednávky, kde si můžete tuto situaci jednoduše zkontrolovat.

    Letošní předvánoční období je velmi hektické, a i přes velké předzásobení je o dárkové krabice a stuhy opravdu velký zájem. Stále doplňujeme chybějící sortiment, ale přesto se bohužel některé zásilky mohou zpozdit i několik dnů, zvláště když je v objednávce více položek, které nejsou skladem.

    Velmi se omlouváme za způsobené nepříjemnosti, pouze jsme čekali na dodání chybějících položek, abychom Vám mohli zaslat kompletní objednávku.

    Dle informací od přepravní společnosti je Vaše zásilka dnes připravena k doručení.

    Hezký den

    Tým Paketo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nákup v pohodě, měl jsem info od začátku do konce, rychle doručení
    • Krabice nepoužitelné, zámky jsou krátké, takže krabice nedrží pohromadě, nedořezané ohyby, takže si při skládání musíte dořezat sami

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a zpětnou reakci. Velmi nás mrzí Vaše zkušenost se skládáním krabic. Zatím se nám nikdo z našich odběratelů těchto krabic neozval, že by měl problém se skládáním. Je možné, že se jednalo o nekvalitní dodávku od našeho dodavatele. Bohužel v tomto objednaném množství není v našich silách každou krabici před odesláním kontrolovat.

    Pro vyřízení Vaší reklamace, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis na bezplatné telefonní lince 800 990 100 nebo nafocené krabice spolu s reklamačním protokolem zašlete na [email protected].

    Hezký den

    Tým Paketo.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávku jsme potřebovali rychle vyřídit a dodat, ale byly průtahy s ověřením zaplacení přes účet, uvedené linky na sledování dodávky nefungovaly, a nakonec dodáno se zpožděním 3 dnů, což je hl. chyba na straně přepravce, ale i tak to způsobilo velké komplikace a celkový dojem z obchodu "poškodilo".

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,


    pokud zvolíte platbu předem, je nutné počítat s tím, že objednávku odesíláme až po připsání platby na účet. V případě, že na objednávku spěcháte, je lepší zavolat a domluvit se nebo aspoň do poznámky uvést, že na objednávku spěcháte, abychom se s Vámi mohli spojit a domluvit se s Vámi na odeslání.

    Hezký den

    Tým paketo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zbozi nedorazilo kompletní
    • Krabice s potiskem nebyla objednana

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a zpětnou reakci. Velmi se Vám omlouváme, ale z důvodu předvánočního vytížení smluvního dopravce Vám byl jeden balík dodán o 2 dny později než dva předešlé. Chyba vznikla na straně dopravce a toto my bohužel ovlivnit nemůžeme. Co se týče špatně dodaného sortimentu – není problém kontaktovat náš zákaznický servis na [email protected] nebo na tel. čísle 800 990 100 a po domluvě lze zboží vyměnit nebo vrátit.

    Hezký den

    Tým Paketo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání

    Odflákle vyrobené výrobky. Po složení krabičky naprosto nelícují. Na reklamaci mi bylo pdpovězeno, že je vše v pořádku a že krabičky sedí přesně

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle dodání
    • Zboží bylo dost ušpiněne

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den, velmi nás tato vzniklá situace mrzí. Pokud byste zkontaktovala náš zákaznický servis na bezplatné zelené lince 800 990 100, rádi Vám s vyřešením vzniklé situace pomůžeme a jistě najdeme správné řešení.

    Přejeme hezký den.
    Tým Paketo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží za cenu 6,10 Kč bylo posláno dopravou za 180,- Kč

    raději si to nakupte někde jinde pokud nechcete velké množství

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,

    snažíme se našim zákazníkům poskytovat kvalitní a profesionální služby. Jakákoliv nespokojenost nás velmi mrzí. Je pravdou, že u objednávek do hodnoty 1500Kč bez DPH účtujeme za balné a poštovné 150 Kč (resp. 180 Kč s DPH), avšak u objednávek nad 1500Kč bez DPH je poštovné a balné zcela zdarma. Zákazník je s cenou těchto služeb seznámen ještě před odesláním objednávky (náhled košíku). V případě, že zákazníkovi podmínky nevyhovují, není nutné, aby objednávku odeslal. Pokud se tak již stane, má nadále možnost zásilku stornovat popřípadě nepřevzít. Ceny našich služeb jsou kalkulovány paušálně na základě reálných nákladů, bohužel v ojedinělých případech, zvláště když zákazník objedná např. jednu položku za 10 Kč, je potom účtovaný poplatek za poštovné (včetně balného) vzhledem k ceně objednávky vysoký.

    Tým Paketo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jednalo se o PE folii "rukáv" šíře 1000 mm, která byla nerovnoměrně navinutá (šíře navinuté role je o 10 cm širší), konec role > 10 mm byl shrnutý a místy protržený. Díky špatnému navinutí je folie na několika místech prodřená v místě hrany.

    • Spatne uvedene rozmery

    Zvolit jiny obchod. Kvalita nic moc. Kdejaky obchod nabidne zbozi ve vyssi kvalite. Ponauceni pro priste.

    Reakce obchodu Paketo.cz

    Dobrý den,

    opravdu byly u jedné z objednávaných položek uvedeny špatné rozměry, za to se omlouváme. Zároveň děkujeme za upozornění. Chybu jsme již opravili. Dle dohody bude samozřejmě tato položka od Vás stažena a vráceny peníze. Vzniklá situace nás mrzí.

    S pozdravem Tým Paketo