Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
všechno na 100%
-
Doporučuje obchod
Rychlost dodání.
-
Doporučuje obchod
SUPER ryché doručení, výrobky kvalitní
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Přehledný obchod, rychlé dodání požadovaného zboží.
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání zboží.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Rychlé
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- cena, rychlost dodání
- v podstatě mě nic nenapadá, jiné rozměry jsou možné, jen jsem neměla čas zjistit rychlost dodání a cenu
Nakupovala jsem již podruhé, líbí se mi vzhled krabiček a kvalita provedení.
-
Doporučuje obchod
- Blízko mého bydliště
-
Doporučuje obchod
Rychlé dodání zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Přehledný e-shop, kvalitní zboží, dobré ceny a pomoc se skládáním krabic v podobě videí. Jen doprava je neskutečně drahá při objednávce menšího množství.
Reakce obchodu Paketo.cz
Dobrý den, děkujeme za hezkou recenzi. :)
Většina našeho zboží je specifická v tom, že se zasílá v rozloženém stavu, což pro přepravce znamená nestandardní rozměr zásilky. Z tohoto důvodu jsou nám za dopravu účtovány přirážky, které takto plošně promítáme do jednotné ceny za dopravu.
Jelikož jsme primárně B2B e-shop, zákazníci u nás převážně nakupují ve větších objemech. V takovýchto případech je cena dopravy akceptovatelná. Ovšem chápeme, že pro zákazníky, kteří nakupují v menším množství, je cena za dopravu vysoká. O to víc si takovýchto zákazníků vážíme a jsme moc rádi, že u nás i přesto nakupují. :)
Hezký den,
Tým Paketo -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Velice rychlá reakce na zaslanou objednávku.
-
Doporučuje obchod
Super rychlé vyřízení objednávky. Obsluha u výdeje zboží prostě nemá chybu. Všem doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Vše bez problému, rychlost.
-
Doporučuje obchod
Způsob balení nic moc plastová páska byla uražená tak že poškodila téměř každou krabici. Použít to půjde ale nevypadá to hezky
Reakce obchodu Paketo.cz
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
Naši skladníci si dávají záležet, aby zboží bylo bezpečně a řádně zabaleno. Ovšem bohužel se občas může stát, že kvůli nedbalému zacházení při přepravě dojde k poškození obalu. V takovémto případě má zákazník plné právo zásilku od kurýra nepřevzít, nebo s kurýrem vyplnit reklamační protokol.
V případě, že zákazník takto poškozenou zásilku přijme, reklamace na přepravu je těžko vymahatelná a dopravce ji většinou neuzná z důvodu chybějícího reklamačního protokolu při převzetí.
Doporučujeme všechny zásilky (a to nejen ty naše) při převzetí od přepravce vždy řádně zkontrolovat.
Můžete se tak vyhnout zbytečným komplikacím.
Hezký den.
Tým Paketo.cz -
Doporučuje obchod
Dodávka super, složení krabic super a další výhoda - lze je použít i při příští příežitosti, pokud si je nepoškodím. Díky a dporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Široká nabídka obalů bez nutnosti odebírat na celé balení.
Rychlost doručení nejen přes rok, ale i v době předvánočních navýšených nákupech. -
Doporučuje obchod
Nákup proběhl hladce, krabičky mají přesně rozměr, který jsme potřebovali a jsou kvalitní. Cena byla dobrá.
-
Doporučuje obchod
Super, rychlost dobrá spolupráce. Doporučuji všem
-
Doporučuje obchod
- Dobře zabalené zboží, velmi rychlé doručení
- 0
-
Doporučuje obchod
- Přehledný e-shop, široký výběr, kvalitní krabice, rychlé dodání, odpovídající cena, všechno OK
- Žádnou nevýhodu jsem při svém prvním nákupu nezaznamenal