Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Wsjo fparjatke .. O.K.i ..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Bylo nám velmi dobře vysvětleno, doporučeno, letité zkušenosti z oboru:-)
    • Uvažuji o dalším nákupu z tohoto obchodu

    Žádné

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Solidní obchodní partner, rychlé dodávky

    Solidní ceny, rychlé dodávky, výborná kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost

    V pondělí objednáno a zaplaceno, v úterý doručeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupuji zde poprvé a spokojenost , rychlé dodání,

  • 100 %

    • Zboží, které bylo skladem, odeslali týž den, kdy jsem objednala.
    • V emailech na vše důležité upozornili.
    • Zboží ze dřeva, které jsem objednala, je velmi kvalitní.
    • Naprosto nic.

    Skvělý servis, starají se o zákazníka, kvalitní zboží. Určitě se ráda znovu vrátím.

  • 100 %

    • nabídka
    • ceny
    • vstřícnost jednání
    • nic

    doporučuji, je to bezva obchod, jednání na jedničku

  • 90 %

    • - mají i zboží, které jinde nenajdete
    • - ceny nižší, než u stejného zboží u konkurence
    • - rychlé, seriózní jednání a vstřícná komunikace, a to i při reklamaci
    • - nebyl problém ani s výměnou zboží, které pouze nevyhovovalo
    • - vysoká cena dopravy daná zřejmě i tím, že se zatím dá objednat pouze na dobírku

    U tohoto eshopu jsem nakupovala opakovaně a jistě se ještě vrátím, stále rozšiřují nabídku o zajímavé produkty. Komunikaci považuji za vhodnou, pokud není zboží zrovna skladem, pošlou zprávu emailem, takže zbytečně nečekáte na balíček. Hodnocení jsem snížila pouze kvůli poštovnému, jinak 100%

  • 10 %

    • U toho obchodu je to už podruhé co mi odmítají odeslat objednávku a dokonce požadují peníze předem, bez holedu na to, že mají poslat zboží dobírkou.

    POZOR!

    Reakce obchodu Pain&Pleasure

    Vážený pane, dne 5.7.2016 v době státních svátků jste udělal v našem obchodě objednávku, dne 7.7.2016, tedy po ukončení svátků, v ranních hodinách jste byl e-mailem kontaktován ohledně toho, že zboží není skladem a doba dodání bude 1-2 týdny a zda s tím budete souhlasit a nebo máme objednávku stornovat. Dále jsme Vás v e-mailu žádali o výběr dárku z námi uvedených možností, na který máte dle našich pravidel obchodu při nákupu nad 2300 Kč nárok. Jelikož nám do 2 dnů nepřišla žádná písemná odpověď s tím, zda jste ochoten počkat či ne ani to, jaký dárek chcete, byl jste několikrát telefonicky kontaktován. Telefon byl nedostupný či vypnutý. Z tohoto důvodu Vám zboží nebylo zasláno a čekali jsme zda se ozvete sám, což se nestalo až do 24.7.2016, kde jste se ironicky ptal, kde že máte Vaše zboží. Mezitím nám ještě dne 12.7.2016 došlo že Vaše e-mailová adresa je na black listě a e-mail na ní nebyl doručen. Dne 24.7.2016 jste byl opět kontaktován e-mailem a poté 25.7.2016 telefonicky, kdy se nám poprvé za celou tu dobu podařilo dovolat a až poté jste řekl, že Vám žádný e-mail nepřišel, ale že to prověříte a dáte nám vědět, případně pošlete jiný e-mail, na kterém budete reagovat, což se nestalo. Dne 26.7.2016 jste byl opět kontaktován telefonicky a rozmrzele jste řekl, že o zboží již nemáte zájem! Věc jsme tedy považovali za uzavřenou. K našemu údivu jste dne 31.7.2016 udělal novou objednávku na zcela jiné zboží než v předchozí objednávce a s poznámkou, že si nepřejete jakýkoliv písemný či telefonický kontakt (což je v rozporu s OP – oddíl 3, odst. 3.8+3.13). Jelikož se nám e-maily na Vaši adresu vrací jako nedoručitelné, byl jste kontaktován sms a požádán o důkaz své serióznosti v podobě zaslání zálohy ve výši poštovného (150 Kč), která by byla při doručení odečtena z celkové částky, což dle OP oddíl 4, odst 4.5 můžeme požadovat - výtah zde přikládáme. „4.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.“ Nehledě na to, že rovněž dle našich obchodních podmínek, se kterými při nákupu souhlasíte, Vám zboží v případě nepotvrzení objednávky či nekomunikace nemusíme zboží zasílat vůbec - viz OP oddíl 3, odst. 3.1. A Vaši reakci si zde lidé mohou přečíst!