Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Na stránkách je uvedeno, že vše označené "skladem"je dostupné,ale je to milná informace
    • V neděli večer jsem objednala a připlatila si express poslání... balík dorazil ve čtvrtek večer:(
    • Pomalá komunikace

    Zboží jsem nakupovala s předstihem,ale zboží mi bylo doručeno na poslední chvíli s chybějícím produktem.O tom, že ho nemají na skladě mě informovali pozdě .. nedoporučuji, nespolehlivé

    Reakce obchodu OzdobDort.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaší recenzi:
    - omlouváme se, občas se stane, že daní produkt se vyprodá.
    - V neděli večer jste neobjednala, objednala jste 22.1 v Pondělí ve 23:30h večer
    Ihned 23.1 jsme vás kontaktovali, že nemůžeme dohledat jeden produkt, 24.1 bylo odesláno.

    Tomáš Vaněk
    Ozdobdort.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výběr
    • Balení zboží
    • Nulová komunikace
    • Vyšší ceny než u konkurence

    Zboží bylo naházeno do krabice (něco v originálním obalu, něco v napůl rozbaleném neoriginálním obalu, něco úplně bez obalu) bez výplňových materiálů, takže např. plechová forma na dort (vložená do nezavřeného tenkého sáčku) byla promáčklá. Zkoušela jsem obchod kontaktovat: 3x se mi e-mail vrátil, na Fb nemožnost psaní zpráv a na IG mi nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr
    • Zboží přišlo poničené již z výroby
    • Obchod nekomunikuje

    Objednala jsem silikonovou formičku, která měla silikon poničený již z výroby.Původně jsem označila jako zničená pouze dvě vykrajovátka, ale po bližším zkoumání byly funkční maximálně dvě formičky. Obchod nekomunikuje a zřejmě omylem se ke mně dostala jejich emailová komunikace, jelikož jsem posílala fotografie na jeden z uvedených emailů. Text emailu:
    Dobrý den!

    Zákaznice nám reklmuje formičku viz příloha. Chtěli jsme vyřešit interně s výměnou a prodat to ve slevě, ale všechny formy jsou stejně vadné.

    Mohu se zeptat jaký navrhujete postup - náklady na stažení výrobku od zákaznice jsou cca v ceně produktu.

    Celkem se jedná o 5ks, které máme skladem a jeden kus u zákaznice.

    A od té dobry ticho po pěšině, takže nedoporučuji!

    Reakce obchodu OzdobDort.cz

    Dobrý den,
    zjistím stav, zítra vás budeme kontaktovat a vše napravíme.

    Svoboda Karel