Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorazí, co si objednáte a zaplatíte.

    Už devět dní čekám na batoh od této firmy a doteď mi nic nedorazilo. Po kontaktu z mé strany slíbili, že objednávku hned odešlou, což se do teď nestalo.

    Reakce obchodu Oxybag.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se vám za vzniklé nepříjemnosti a delší dobu dodání. Výpadek, ke kterému došlo, byl způsoben technickým selháním v našem systému.
    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaše pochopení.
    Monika

  • Nevím v jakém stavu je objednávka, jestli vůbec dorazí, mám problém s placením, prostě něco špatně

    Reakce obchodu Oxybag.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za sdílení zpětné vazby a mrzí nás vaše zkušenost.

    Vaši objednávku jsem prověřila a zjistila, že platba bohužel neprošla přes platební bránu comgate a po uplynutí 7 denní lhůty se objednávky automaticky stornují. Je tedy možné, že upozornění mohlo zapadnout do spamu.
    Pokud máte stále zájem o adventní kalendář, můžete využít probíhající akce Black Friday, kde můžete uplatnit 20% slevu na vše.

    V případě jakýkoliv dotazů se neváhejte na nás obrátit.

    Monika Bajáková Oxybag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Špatná informace o výrobku na e-shopu, neodpovídá skutečnosti (objem lahve).
    • Neúplné a pravděpodobně mylné informace ohledně možnosti vrácení vadné zásilky poskytnuté na telefonní lince e-shopu.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    došlo vadné zboží - prasklá přezka batohu na zapínání popruhu na prsou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 27.6.2023 jsem objednal pro vnučku prvňáka školní batoh, který byl skladem.
    Dne 3.7.2023 jsem byl kontaktován s omluvou, že čekají na naskladnění produktu.
    Byť s omluvou ale neseriózní jednání.
    Zatím čekám na dodání.

  • Bylo by to jistě super, protože s batohem oxybag již zkušenost máme, ale nefungovala služba GLS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ještě ani po 10 dnech od objednávky nepřišel žádný mail o stavu objednávky, pouze hned po odeslání objednávky jen její potvrzení. Na emaily s dotazem o stavu není žádná reakce. Obchod mlčí.

    Komunikace nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vadné zboží
    • Nefungující popruhy
    • Neodešla mi platba z karty, nedalo se pak zaplatit převodem z účtu, objednávka mi byla zrušena. Musela jsem objednávat znovu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nedoručeno všechno zaplacené zboží. Dluží mi 115 korun nebo zboží.

    První objednávka neproběhla z důvodu nevyzvednutí platby z účtu.
    Druhá objednávka proběhla až po urgenci na vyzvednutí platby z banky a ještě nedošlo všechno objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dceři unikorn 8dilnny set a místo toho mi přišel 5dilnny set minni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem si objednala nebylo skladem, i když obchod uváděl, že skladem je. Uvádějí, že zboží expedují do druhého dne. Kdyz zboží ani po několika dnech nepřišlo, kontaktovala jsem obchod a bylo mi řečeno, že výroba se opozdila a že to bude trvat cca 14 dní. To se stát může, ale co mi vadí, že kdybych nenapsala já, tak vůbec nic nevím. Nakonec jsem zakoupila na jiné stránce. Takže já osobně dobré zkušenosti nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nalakala mne dobrá cena.

    Bohužel jediná odezva obchodu - přijali jsme Vaši objednávku. Dal jsem se musela pidit, zda odeslali, jakou přepravou (protože u dokončení objednávky mi naskočil automaticky dobírka a ani žádný název dopravce). Poté problém s DPD, kdy mi kurýr oznámil, že mi veze balík. Nebyla jsem připravena, protože jsem neměla ani sledovací číslo. Po domluvě jsem byla přesvědčena, že bude druhý pokud o dva dny později. Bohužel zboží místo ke mně odešlo zpět odesílateli. Takže bidna komunikace obchodu. Po zavolání byla paní napomocna, ale na nic. Majitel eshopu by asi měl hodně věcí poladit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 27.11., posláno až 2.12., bez jakékoliv informace
    • Až na dotazování informace, že poslali GLS 2.12., do dnes (13.12.) nedorazilo
    • Nakonec po vyžádání sledovacího čísla zjištěno, že posláno DPD (dopravce si vybrat nezlze!
    • Zásilku už nepřijmou. Adventní kalendář a dárek pro syna k narozeninám co měl včera už nepotřebuji. Musela jsem koupit jiné!!!

    Už si nikdy nic neobjednam, nejde vybtat dopravce, expedice až pomalu po týdnu, bez i formací, v dnešní době