Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednáno k osobnímu vyzvednutí. Krmení pro kuřata. Ve středu. Pondělí - stále nic. Byl jsem nucen nasypat krmení pro nosnice, první kuřata už hynou. S osobním nákupem na místní pobočce nemám problém, e-shop úplně na hov.. Nedoporučuji pokud kupujete krmivo, zvíře nežrat nevydrží..

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den, zboží je u dodavatele s doručením do 5pracovnich dnů, což bylo splněno.
    Podle všeho nejste dobrým chovatelem, když nejdříve pořizujete mladý, a pak teprve sháníte potravu - Vaše blbost!

    Můžete se zlobit jen sám na sebe, nás z toho prosím vynechejte, pokud nerozumíte termínu "skladem u dodavatele"

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem 2x5 kg brambor..po zvážení ale ani jeden balík neměl správnou hodnotu..proto už nikdy objednávat nebudu..když si něco zaplatím tak očekávám že dostanu to co mám

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    brambory jsou složeny převážně z vody, pokud nakupujete sadbu koncem dubna, je zřejmé, že brambory ztratí na váze. Danou odrůdu a partii brambor jsme navezli počátkem března. Kolik chybělo 100g? - přirozený úbytek váhy, ztráta asi 2 Kč? Brambory jsou váženy u pěstitelů, viz certifikát s danou hmotností balení, ve Vašem případě 5kg (2x).

    Na mě to spíš působí, že se cítíte uraženě po tom, co jste mi volala, když jste zásilku přebírala a tvrdila mi, že nemáte v ruce 10kg. A měla, že? Měla jste tam dva balíky brambor po 5kg, jak jsem tvrdil já, a aby jste dostala svého tvrzeni, vymyslela jste si tu blbost, viz výše.

    Smutné.

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zaslali mi jednu broskev v takovém stavu, že shora byla zaschlá a plesnivá, takže skoro polovinu jsme museli ostřihnout a na ostalém silném kmeni, který měl asi 10 zaschlých, tenkých a delších větviček než sám kmen zůstalo po odstřizení jen 3 ks malých větviček s neurčitým růstovým potenciálem. Když jsem to reklamovala, bylo mi doporučeno napřed to vyfotit, vyfotila jsem to, zaslala majiteli obchodu a bylo mi jen doporučeno ostalé větvičky zastřihnout na 3 očka, takže zbytečná snaha.

    Dosud jsem v obchodě hodně nakupovala, ale po této reakci a zkušenosti už nebudu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nez dorazilo zbozi, chvili to trvalo. A nakonec jsem objevila spatne zbozi. Chtela jsem si sadbu jiz pripravit. Bohuzel se tak odehralo ve ctvrtek pred velikonocemi a jeste neznam konecny vysledek.

    Vse vypada jako kazdy jiny e- shop, ale bohuzel v mem pripade neslo vse hladce. Ps: stihla jsem Vas doporucit drive, nez jsem měla tuto zkusenost. A zda znova objednam ci doporucim, zalezi asi a zpusobu reseni me situace a rychlosti. Preji dobre vyresene objednavky, bez zadrhelu. (chapu, ze jsme lidi a chybicky se obcas stanou).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouho nedodání ,není informace jak dlouho bude doručení

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    Objednávka 21.3. objednána, 23.3. doručena, viz: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR7886375241L

    Pán z ciziny se za chybné hodnocení omluvil, že se jedná o jinou firmu.

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • etikata udávající označení byla rozmazaná nelze zjistit odrůdu jaká byla do obalu vložena
    • varný typ označení na etiketě bylo u obou byl typ B což nesouhlasilo s údaji popsanými ve vaší nabídce Colette -BA ,Belana - A/AB

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    podle Vašeho hodnocení usuzuji, že jste certifikované sadbové brambory dostal asi poprvé v životě. Na certifikační štítek se uvádí stupeň množení sadby a ne varný typ, takže jste se Vaším hodnocením pouze ztrapnil.

    Škoda, že jste neuvedl, že jste měl objednávku druhý pracovní den po objednání připravenou na balíkovně, že brambory dorazily v pořádku, že jsou zdravé, apod.

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá čekací doba na nachystáni (přes týden) nakonec jsme si sami museli volat kdy si můžeme přijet. Vše bylo nachystané, semínka byla ok ale sadbové brambory neodpovídali. Jen jeden sáček byl originál sadba, další tři byly v pytli na zavázání a certifikát byl velmi nekvalitně okopírovaný a hozený ve vnitř. Tyto brambory ani neodpovídali velikostně, od 2cm malých potvor až po 10cm velké hlízi.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    bohužel Vašemu hodnocení nerozumím. Přebíráte osobně zboží, a pak ho kritizujete? Proč jste to neřešil(a) na místě? Žádnou reklamaci od Vás neevidujeme. Takže jenom potřebujete ubližovat smyšleným hodnocením?

    K termínu: objednávek je hodně a že jste byl(a) vyzván(a) až po týdnu po Vaši urgenci - nevidím na tom nic špatného vzhledem k velkému množství objednávek a lidí, co chodí na volno bez objednání (98% v Mikulčicích), musíme myslet na všechny ne jenom na Vás

    K velikosti: nespokojenost s velikostí sadby oponuji touto normou, kterou naše všechny prodávané brambory splňují – viz certifikační štítek:

    Mezi zákonné požadavky na sadbu patří mj. (viz. Vyhláška č. 384/2006Sb):

    • sadba nesmí být mořena proti klíčení
    • velikost sadby se stanovuje tříděním na čtvercových sítech o minimálním rozměru 25 x 25 mm a maximálním rozměru 60 x 60 mm, přičemž maximální rozdíl velikosti sít v rámci jedné partie je 25 mm (v praxi musí brambor propadnout čtvercem o základně horní hranice třídění (námi dodávaná sadba má horní hranici 55 mm – viz. návěska). Velikost se rozumí příčný průměr, brambor může být teoreticky dlouhý jako rohlík. S velikostí hlízy se obvykle zvětšuje počet stonků, které je schopna hlíza vyprodukovat, naopak u menších je jejich nasazení menší, ale vypěstované hlízy mají větší velikost
    • menších a větších brambor než odpovídajících deklarovanému třídění smí být vždy max. 3 hmotnostní %,
    a řada dalších sledovaných při mechanickém rozboru před expedicí a při řadě testů během vegetace a krátce po ní státními orgány a osobami jimi pověřenými


    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyřízení objednávky bylo rychlé
    • Objednaná sadba byla stará a do konce použitelnosti bylo velmi málo času,takže semena nebude možno použít v dalším období.Moje stížnost na tuto skutečnost mně byla vysvětlena už chybnou dodávkou od dodavatele,což mně jako zákazníka vůbec nezajímá.Možnost vrácení mně byla nabídnuta,ale běhání za tímto účelem jsem odmítl.Dle odpovědi na moji stížnost jsem nabyl dojmu,že problematice doby použitelnosti semen prodejna nevěnuje pozornost a ani ji nerozumí.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    dvě balení semínek v nákupní hodnotě 35Kč s datem záruky dle množitele a výrobce do roku 12/21 respektive 12/23 nepovažuji za vadnou nebo chybnou, jak uvádíte. Množitel do daného data zaručuje minimálně 70% klíčivost - pokud je nižší, lze reklamovat (neplatí pro otevřené sáčky, tak jak jste je měl v plánu Vy). Myslím, že době použitelnosti nejlépe rozumí množitel a dodavatel, který vychází ze státních norem pro klíčivost zeleniny, a podle nich se řídíme i my jako prodejci.

    Pokud jste nevyužil možnosti vrácení, přestože jsem ji Vám v rámci slušnosti i tak nabídl a na což máte samozřejmě právo - je mi to líto, ale Víc už jsem pro Vás nemohl udělat.

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodaná sadba velikostně neodpovídala obecně platným normám. Velikost brambor je od 30x30 až 10x60, nestejnoměrná.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    Mezi zákonné požadavky na sadbu patří mj. (viz. Vyhláška č. 384/2006Sb):
    - sadba nesmí být mořena proti klíčení
    - velikost sadby se stanovuje tříděním na čtvercových sítech o minimálním rozměru 25 x 25 mm a maximálním rozměru 60 x 60 mm, přičemž maximální rozdíl velikosti sít v rámci jedné partie je 25 mm (v praxi musí brambor propadnout čtvercem o základně horní hranice třídění (námi dodávaná sadba má horní hranici 55 mm – viz. návěska). Velikost se rozumí příčný průměr, brambor může být teoreticky dlouhý jako rohlík. S velikostí hlízy se obvykle zvětšuje počet stonků, které je schopna hlíza vyprodukovat, naopak u menších je jejich nasazení menší, ale vypěstované hlízy mají větší velikost,
    - menších a větších brambor než odpovídajících deklarovanému třídění smí být vždy max. 3 hmotnostní %,
    - a řada dalších sledovaných při mechanickém rozboru před expedicí a při řadě testů během vegetace a krátce po ní státními orgány a osobami jimi pověřenými

    Všechny námi dodávané sadbové brambory tyto normy splňují, viz přiložení modré certifikační štítky na pytlích. Tudíž Vaši reakci beru jako smyšlenou. Prosím o poslání odkazu na Vámi uvedené normy.

    S pozdravem ing. Tyc
    (tuto reakci jsem bohužel píšu každoročně a mrzí mě, že je to pořád dokola)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po předchozích dobrých zkušenostech tentokrát byla dodávka vlašských ořechů katastrofická. Ořechy byly nepoživatelné!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jeden pytel brambor jsem vrátil hned v obchodě a doma jsem zjistil, že každý pytel obsahoval několik shnilých brambor. Vyteklo mi to i v autě do kufru.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    bylo by dobré nás o tom informovat, že nejste s něčím spokojený - dalo se to vyřešit, např. výměnou. My do každého pytle nevidíme a pokud je někde něco špatně, je vhodné informovat o tom obchod a neschovávat se za recenze. Určitě bychom věc dořešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zásilka došla sice v pořádku, ale až 8 dní po zaplacení, bez jakékoliv komunikace či omluvy .

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste nespokojen s nákupem, prestože jak sám uvádíte, bylo vše v pořádku. Bohužel vzhledem k aktuální situaci, kdy všichni nakupují přes internet, došlo k pozdějším termínu doručení (ČP tvrdí, že je to horší jak o vánocích). O tom informuji zakázániky v podtextu dostupnosti u všech produktů.

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z 10 sazenic malin bylo zcela suchých bez života. Jako by byl zaslán odpad co jim zbylo.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    rád bych od Vás obdržel nějakou zprávu o tom, že něco není v pořádku a nečetl si to zde. Ikdyž nechápu, jak můžete po týdnu od zasazení tvrdit, že X sazenic malin neroste. Naše rostliny uchovávame v chladu, tak aby následně doslo u nich k probuzení pri zasazení. Opravdu si myslíte, že je naším záměrem posílat "suché" rostliny?

    Ano, prodáváme živé zboží a může se stát, že něco nevzejde, ale obviňovat nás toho, že to děláme záměrně, mě fakt vadí!

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    prodej rostlin z temného kontejneru a tudíž rostliny hodně vytáhlé,nedostatkem světla,

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    My ale v kontejnerech ovocné stromky, keře neprodáváme. Nerozumím Vašemu hodnocení? Prosím o přesnější vysvětlení problému, nemáme od Vás jediné vyrozumění, že je něco špatně..

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Sadba brambor silně naklíčena bílými klíčky, nekvalitní zboží.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Vážený zákazníku,
    můžete mi prosím říct, co je na tom špatně, že sadba v dubnu klíčí?

    S pozdravem Ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zrušena s tím, že je problém zboží zabalit a poslat.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    pokud si objednáte zboží s OSOBNÍM ODBĚREM, který Vám byl výběrem objednaných produktů nabídnut, je zřejmé, že takové zboží poslat nejde!

    Vaše blbost se projevila i tímto hodnocením.

    S pozdravem ing. Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V tomto obchodě jsem objednávala poprvé a velké zklamání z doručeného zboží. Kořenová část byla obalená v malém množství asi dřívé mokrých pilin. Při rozbalení kořenová část uplně suchá, nalomená většina větviček a vše suché. Moc nevěřím, že se z této výsadby něco ujme...:-( Příště budu objednávat určitě jinde.

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Dobrý den,

    žádná reklamace z Vaší strany ale nepřišla, proč?

    S pozdravem ing.Tyc

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem deset kg sadbových brambor .Zboží dorazilo včas , ale kvalita nebyla v pořádku. Jednak velikost neodpovídala normě pro sadbové brambory a v každém pěti kilovém sáčku bylo několik brambor napadených mokrou hnilobou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem do telefonem prodloužila o 2pracovní dny,sms jsem napsala(komunikovala jsem s prodavačem i on se mnou i sms) i kdy si dojdu,při příchodu zklamání,objednavku zrušili,musela jsem si vzit nechtě jinou značku brambor,v Koronovirove krizy o to větší zklamání,buďme spolehlivý lidé,prosím.díky Hozáková

    Reakce obchodu OVOSADBA

    Vážená paní,

    jedná se u Vás o typickou reakci - bylo ublíženo mě, ublížím já tobě. Vzhledem k tomu, že jste byla lhostejná k termínu pro vyzvednutí objednávky, nemůžete se divit, že jste dostala následně již jinou odrůdu. Máme nějaká pravidla a pokud je nedodržíte, můžete se zlobit jen sama na sebe.

    Neházejte prosím na nás špínu za Vaší lhostejnost. O takové zákazníky nemáme zájem!

    Ing. Tyc

  • drahá doprava