Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Paní na zákaznickém servisu velmi milá a snažila se pomoc
    • Podruhé, kdy nám dopravce zásilku rozbil
    • Zboží přišlo potom zmrzlé a nekompletní
    • Dvě kapsičky prošlé (téměř půl roku!!!)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, zaplacen zboží nezasílá

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den Zoraku,
    mrzí nás vaše nemilá zkušenost ale podle České pošty, jsme balík 8.12 předali do jejích rukou, 12.12. vám jej doručili do Balíkovny když jste si ho do 16.12 nevyzvedl poslali nám jej zpět. Podle sledovacího záznamu vás 2x kontaktovali smskou, ale neúspěšně.
    Nápor před vánoci je vždy enormní a Česká pošta byle letos bohužel velmi špatná ve srovnání s ostatními dopravci, tak snad to příště klapne, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedním slovem tragédie. Zboží dorazila akorát třetina a zbytek je někde na poště. Proč nevím!!!! Přidělána akorát hromada starostí navíc.

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den Martine,
    tak snad vše dobře dopadlo, bohužel letos to České poště moc nešlo, oproti ostatním našim dopravcům bylo výrazně více reklamací, ztracených a poškozených balíků a i když na to bohužel nemáme žádný vliv, snažíme se pomoci co nejrychleji, pokud nám dá zákazník vědět, klidně i pošleme zboží znovu a na vratku/reklamaci si od české pošty počkáme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá doba dodání.

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den,
    omlouváme se za zdržení, expedice je zahlcena a naši dopravci na tom jsou bohužel obdobně. O zdržení jsem informovali na hlavní stránce e-shopu, aby naši zákazníci s tímto stavem počítali.
    Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zásilka byla nekompletní, reakce e-shopu žádná

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den,
    můžete mi prosím napsat číslo objednávky? Mám za to, že všechny reklamace jsou nyní vyřešeny. Z důvodu dovolené o které jsme informovali je možné, že došlo k prodlení řešení reklamací. Za komplikace se omlouváme.
    Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    po týdnu dorazila jen 1 krabice z 20ti...s nejasnou výmluvou na riziko poškození zboží...nechápu...čekám na zbytek, ale fakt nechápu...

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den,
    Ohledně objednávky jsme Vás o celém průběhu informovali. Vzhledem k obsahu a kvantitě objednaného zboží jsme prvotně zaslali jen část zboží externí přepravní společností a zbytek jsme řešili přes naše sklady, kde máme své rozvozy, zbytek zboží Vám bylo dodáno co nejdříve to bylo možné. Tímto počínáním došlo k prodlení za což se omlouváme, ale vše bylo řešeno za účelem snížení pravděpodobnosti zničení zboží při přepravě.
    Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • nemáte nic

    Asi tak 14 dní čekám na rakytníkový set, který jsem zaplatil a stále jednám jen s automatem.

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den,
    24.2. jste učinil objednávku a zvolil jste platbu převodem. Jakmile jste uhradil a platba se nám propsala do systému okamžitě jsme expedovali viz sledovací číslo zde (https://tracking.packeta.com/cs/?id=%094477702210). Zásilka se nám nakonec vrátila s tím, že po prověření celé situace bylo zjištěno, že jste si zásilku nevyzvedl. Z tohoto důvodu jste byl kontaktován a následně byla celá situace vyřešena stornem této objednávky a navrácením peněz na Váš účet. Dosud jste se již neozval, Vaše hodnocení je neopodstatněné.
    Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem před 10 dny a dosud nebylo nic doručeno a ani nepřišla žádná informace z eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, co se změnilo. Předchozí objednávka byla bez problému. Nyní mi bylo dodáno jiné zboží. I když jsem už část vrátila, zbytek své objednávky stále nemám. Pan již se mnou nekomunikuje, na dotazy o dodání zboží nereaguje. Na peníze za poštovné čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobre mosty.
    • Spatna logistika.
    • Ne-komunikace.

    Objednala jsem si mosty (kontrolovala jsem skladove zasoby, podle toho jsem objednala, aby zbozi dorazilo bez problemu).
    Zbozi nedorazilo. Neprisel zadny e-mail, ani zadna jina informace. Stav objednavky je stejny, jako po objednani.
    Jsem zklamana, i kdyz chapu, ze v prosinci to maji vsechny obchody narocnejsi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi špatná komunikace, nedodáno zboží které bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha doba dodani
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi bylo doručeno na fakturační adresu místo doručovací, obchod na upozornění nereagoval.

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den,
    omlouváme se, že Vám nebylo vyhověno v doručení na dodací adresu, v dobu, kdy jste si objednávala došlo k technickým problémům a objednávka se nám špatně načetla do systému.

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatné výběry autodopravců.Lépe si je nejprve prověřiti(co takhle zkusit české firmy)
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • kvalitní pyré a mošty z českých sadu.
    • Distribuci a přepravce.

    Objednávka nebyla zrovna malá, brala sem i dalším maminkám do mateřs.centra. Ale distributor co to rozváží katastrofa.
    1) Nevede u sebe platební terminál
    2) Nemá ani peníze na vracení v hotovosti!!! Nikde žádné upozornění že si mám připravit peníze přesně. Ano kdyby mě na to někdo upozornil tak to nebude problém.
    3)Špatně dodaná objednávka místo jablko-višeň-pyre dodáno jablko-višen-mošt.
    Ihned sem zavolala do ovocnáku že mi byla špatně dodaná objednávka, odkázali mě na jejich distributora jaso. Tak volám tam a zase povídám co se stalo. No že mám zavolat řidiči ať si proto přijede... ten už byl daleko a vracet se nebude. Tak volám zpátky do jasa a tam že až to budou mít tak se ozvou a vymění .... No je to už přes týden a nic se neděje !!! Takhle si opravdu nepředstavuji přístup k zákazníkovy a ještě když problém vznikl na jejich straně. Takže z toho důvodu obchod nedoporučuji. Nebo minimálně zvolit jinou dopravu. Chápu že to není problém přímo ovocnáku ale to mě jako koncového zákazníka nemusí zajímat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dostupnost zboží neodpovídá realitě. Dlouhá dodací lhůta (oproti deklarované).
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široký sortiment
    • bohužel ze svého širokého sortimentu, který avizují, že je skladem, tak skladem nemaj plovinu věcí a toto je co mi hlavně vadí a důvod, proč nemám dodnes zboží, protože stále čekáme na doskladnění toho co jsem objednával a na shopu bylo avizováno, že je skladem.

    nakupte, sortiment ok, ale ověřte si pro jistotu předem dostupnost zboží

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den,
    zboží, které je uvedené v e-shopu na webu je skladem na centrále v Rudicích. O tom, že Vám objednávka bude dodána až v dalším týdnu z důvodu nedostupnosti některého z Vámi vybraného zboží jste byl obchodním parnerem z Brna ihned po přijetí objednávky informován a nevadilo Vám doručení později. Připravujeme nový web a budeme se snažit tam stavy o dostupnosti zboží i v ostatních skladech jako je Brno, Praha nebo Boršov zviditelnit. Děkujeme za připomínku.

  • Nedoporučuje obchod

    S největší pravděpodobností není ze strany obchodu zájem zboží prodávat.

    Reakce obchodu Ovocňák

    Dobrý den,
    pokud Vám nepřišla žádná odpověď ani reakce na Vaši objednávku, došlo zřejmě k výpadku v systému nebo nějaké chybě. Můžete se ozvat na náš mail info(zavináč)ovocnak.cz. Vynasnažíme se vyřešit, kde nastal v objednávce problém a zboží Vám určitě dodáme.