Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nedodáno v balení montážní vruty a hmoždinky. Po reklamaci dodány vruty a hmoždinky nevhodné velikosti - krátké vruty a malé hmoždinky.

    Nedodáno kompletní zboží . Po reklamaci dodatečně dodán naprosto nevyhovující montážní materiál (hmoždinky a vruty).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavádzanie zákazníka

    Tovar neodoslaný ani po týždni napriek tomu že dvakrát som obdržal mail s termínom odoslania. Tovar je uvádzaný ako skladom dostupný ale určite tomu tak nie je.

    Reakce obchodu outdoorweb.cz

    Dobrý den pane Šimko, velice se omlouváme, že jste nebyl spokojen z Vaší objednávkou obuvi ASOLO na našem eshopu. Máte pravdu, že došlo ke zpoždění expedice o týden. O této skutečnosti jste byl však ihned informován a měl právo objednávku okamžitě stornovat. Jako omluvu Vám na ni byla navíc uplatněna sleva 5%. Zboží by již mělo být v pořádku u Vás. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mělo přijít 7.8.a ještě nedorazilo.zadna komunikace se mnou

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    This is the second time I am taking back a defective product. The second time I return it, despite the fact that the first purchase was about a year ago (the first time the store wrote to me to pay for the return myself). Apparently, the company has its own concepts of customer orientation. If you like to receive damaged goods, then this store is perfect for you

    Reakce obchodu outdoorweb.cz

    Dobrý den je nám líto že nejste spokojen s našimi službami. Před rokem jste vracel batoh, protože se vám do něj nevešel notebook. Tentokrát jste vracel tašku, protože byla uvnitř špatně prošitá. V obou připadech jsme s vámi o všecm komunikovali a neprodleně vrátili peníze a v připadě reklamace zaslali kod pro bezplatné vrácení produktu. Je nám lito že nebylo možné udělat více, aby jste byl spokojen s naším obchodem.

    Hello, we are sorry to hear that you are not satisfied with our service. You returned your backpack a year ago because your laptop didn't fit. This time you returned the bag because it was not stitched properly inside. In both cases, we communicated with you about everything and promptly refunded your money and in the case of a claim, sent you a code for a free return of the product. We are sorry that more could not have been done to make you happy with our store.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nebyla vystavena faktura, bývá zvykem po vyzvednutí nebo zaplacení poslat jí do emailu.

    Reakce obchodu outdoorweb.cz

    Dobrý den, mrzí vás vaše hodnocení. Zboží jsme vám dodali včas a v pořádku. V balíku máte vždy přiloženou učtenku pro rychlý přehled. Email s fakturou k vaší objednávce vám byl odeslán 29. 05. 2024 14:18 na váš email.

    25. 05. 2024 11:50 Změna stavu objednávky na nezpracované
    27. 05. 2024 09:21 Změna stavu objednávky na přijaté
    27. 05. 2024 09:21 Odeslán email: Změna stavu objednávky (univerzální)
    29. 05. 2024 13:22 Změna stavu objednávky na připravené
    29. 05. 2024 13:57 Vystavena faktura 2024014468
    29. 05. 2024 13:58 Změna stavu objednávky na vyexpedované
    29. 05. 2024 14:18 Odeslán email s fakturou: Změna stavu objednávky (vyexpedována)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zdlhavy proces objednavky

    Reakce obchodu outdoorweb.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste nebyl s objednávkou stanu Rocky Mountain značky COLEMAN spokojen. Stan byl expedován obratem hned následující den od objednání.

    26. 06. 2024 21:16 Změna stavu objednávky na nezpracované
    27. 06. 2024 09:08 Změna stavu objednávky na připravené
    27. 06. 2024 10:25 Vystavena faktura 2024017213
    27. 06. 2024 10:27 Změna stavu objednávky na vyexpedované
    27. 06. 2024 15:24 Odeslán email s fakturou: Změna stavu objednávky (vyexpedována)

    Následně jste byl kontaktován přepravcem GLS ohledně nesrovnalostí v uvedené dopdací adrese, kvůli čemuž pravděpodobně došlo ke zdržení. Toto již však bohužel není v naší režii. Omlouváme se za případné komplikace, které jste s přepravcem musel řešit. Outdoorweb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta jak na dopravce tak pak od něj k zákazníkovi

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízká cena, platba kartou.
    • Delší čekání na zásilku
    • Nutnost se připomenout
    • Odeslali na fakturační, místo na doručovací adresu = další zdržení
    • U popisku měli, že rukavice mají poutko na sundávání, což byla moje podmínka. Žádné poutko tam není.

    Delší čekání na zásilku, Nutnost se připomenout. Odeslali na fakturační, místo na doručovací adresu = další zdržení. U popisku měli, že rukavice mají poutko na sundávání, což byla moje podmínka. Žádné poutko tam není.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé dodání
    • výhodná cena
    • neférovost jednání

    Chtěla jsem vyměnit jednu velikost bot za jinou. Výměna zboží probíhá tak, že si musíte zboží znovu koupit a zaplatit a cenu původního zboží vám vrátí na účet. Při vrácení peněz zpět na můj účet mi strhli 150 Kč, protože jsem poškodila původní krabici (polepila jsem ji izolepou). Údajně mají v obchodních podmínkách napsáno, že zboží musíte vrátit v neporušeném původním obalu. Nic takového tam ale ve skutečností nemají, a když jsem se o tuto problematiku začala zajímat víc, zjistila jsem navíc, že obal je součástí zboží jen ve výjimečných případech. Obchodník vás tak nemůže penalizovat za poškození obalu či vrácení zboží v nepůvodním obalu. Potvrdila mi to také Česká obchodní inspekce. Když jsem tedy požadovala od eshopu vrácení daných 150 Kč, nereagovali, až nakonec po urgenci napsali, že mi je nevrátí. Takové jednání hodnotím jako velmi neférové a neprofesionální.

    Reakce obchodu outdoorweb.cz

    Dobrý den, je nám líto že nejste spokojena s nákupem na našem eshopu. Originální krabice od bot neslouží jako poštovní obal, je součástí výrobku a v případě vrácení či výměny zboží musí být odeslána s obuví uvnitř a v perfektním stavu. Na to upozornujeme jak v obchodních podmínkách, tak v příbalu při doručení zboží. Tento postup je v souladu s evropskou i národní legislativou. možnost zboží zaslat v bez nebo v poškozeném obalu se týká spíše reklamací než odstoupení od kupní smlouvy, kde máme nárok účtovat náklady za uvedení produktu do původního stavu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal 1 pár topánok, zaplatil a na druhý deň poslal mail, že topánky sú vypredané. 6 dní nevrátili peniaze ani neposlali mail, kedy to urobia. NEODPORÚČAM TENTO OBCHOD
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    doba dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží "skladem" ani po týdnu nedoručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    zatim nic neprislo (7 dni)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nererspektují ochranu osobních dat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Predávajú chybné výrobky

    Keďže peňaženka bola kazova zips a vedeli o tom lebo balenie nebolo originálne zabalené.Uz jeden kus tej značky mám tak viem posúdiť.Nakolko som si vybral výrobok kvôli kvalite.

    Reakce obchodu outdoorweb.cz

    Dobrý den, je nám velmi líto pokud zboží nebylo v pořádku. V tomto připadě nabízíme vždy bud dodání nového zboží a bezplatné vyzvednutí poškozeného nebo okamžitou uhradu zaplacené částky zpět zákazníkovi. Bohužel nevidíme u váší objednávky že by jste kontaktoval náš zákaznický servis s informací co bylo špatně a dle záznamu z balení zasilky byl prodkut v originální folii.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodržení termínu dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před týdnem, doteď boty nemám, jen tři e-maily, že se na tom pracuje...

  • Nedoporučuje obchod

    • Pri objednávaní tovar uvedený skladom, no reálne ho nemali !
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo poškozené

    Reakce obchodu outdoorweb.cz

    Dobrý den, je nám velmi líto pokud zboží nebylo po doručení v pořádku. V tomto připadě nabízíme vždy bud dodání nového zboží a bezplatné vyzvednutí poškozeného nebo okamžitou uhradu zaplacené částky zpět zákazníkovi. Bohužel nevidíme u váší objednávky že by jste kontaktoval náš zákaznický servis s informací co bylo špatně.