Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobra cena
    • Zakaznicky servis

    Zakaznicky servis neodpoveda na maily
    Prisla mi spinava bunda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žadná

    čekam už patnact dny na zboži.

    Reakce obchodu Outdoorshops.cz

    Dobrý den, zásilku jsme odeslali prostřednictvím Zásilkovny v den objednání (16.3.). Bohužel jste si pro výdej zásilky zvolila pobočku, která měla plánované krátkodobé uzavření a Zásilkovna nebyla schopna přesměrovat zásilku na jiné místo. Pobočka je již otevřena, tak snad dojde k rychlému předání zásilky. Za vzniklou situaci se omlouváme. Petr Šupich

    • Objednavka zaplacena nedorucena komunilace mizerna doufam, ze mi vrati penize

    Reakce obchodu Outdoorshops.cz

    Ano, balíček je už více než 10 dní někde na cestě... To se bohužel občas stane. Zákaznici samozřejmě peníze neprodleně vrátíme. Jen čekáme na vyjádření dopravce zda balíček doručí, nebo jestli je definitivně ztracený. Se zákaznicí intenzivně komunikujeme. Nemáme problém tuto komunikaci zveřejnit, pokud bude souhlasit.

    Petr Šupich

    edit: Bohužel dopravce balík ztratil... Peníze zákaznici vráceny