Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé doručení
    • Dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    There are so many quality products from good brands at very reasonable prices! I also appreciated how nice and helpful have been the people working there.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zcela bezproblémové.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ve středu objednáno, zaplaceno a v pátek ve stejném týdnu už mě bunda hřála ve větrném počasí a sněžení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivé, rychlé, kvalitní zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    super služby

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní zboží za dobré ceny.Rychlost doručení a super komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena
    • Pěkný web
    • Zásilka šla trochu déle

    Vše v pořádku, dobré produkty, dobrá cena, přehledný eshop.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobrá cena zboží
    • Čekal jsem rychlejší dodání

    Reakce obchodu Outdoorshops.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení. Zásilku jsme odeslali 3.1.(bohužel 2.1. jsme nestihli všechny objednávky zpracovat) a dopravce vám ji doručil v nejbližší možný termín v pondělí 6.1.

    Petr Šupich

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Našiel som tu co som hľadal a pomer cena kvalita je OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Komunikace
    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodání
    • Přiměřená velikost obalu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Okamzite doruceni za fajn cenu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémně špatné a arogantní jednání v otázce vrácení zboží, mystifikace spotřebitele v rozporu s občanským zákoníkem (až po zaslání komentáře k občanskému zákoníku navrácení finančních prostředků)

    Příšerné jednání ohledně vrácení zboží. Zcela legitimně jsem zvolila zaslání zpět na určenou adresu přes Českou poštu (eshop neuvádí jako jediný možný způsob vracení Zásilkovnu, přestože jsem následně byla vyplísněna, že jsem ji měla použít), přičemž 2.1. mi přišlo avizo, že adresát nebyl zastižen, balíček je uložen na pobočce pošty, a po datu 7.1. se mi vrátí. Dne 2.1. jsem proto zaslala na eshop e-mail a sms zprávu s žádostí, aby si balíček vyzvedli a scanem podacího lístku, 3.1. jsem s toutéž žádostí telefonovala. Pracovnice obchodu mi velmi arogantně sdělila, že "nemají čas chodit na poštu" a "jsem odpovědná za to, aby bylo vrácené zboží doručeno, takže jim ho musím přinést nebo nechat si vrátit a zaslat znovu", což není dle platné právní úpravy pravdou (kupující prokazuje prodávajícímu odeslání, ten je, jde-li o odstoupení ve čtrnáctidenní lhůtě, následně povinen vrátit peníze). Na stejné argumentaci trval pan Šupich, poté na mě zkoušel teorii, že mu balíček na poště nevydají (navzdory scanu podacího lístku, který měl k dispozici).. A úplně finálně, že prý jsem promeškala čtrnáctidenní lhůtu k vrácení, protože jsem je o odeslání vraceného zboží INFORMOVALA až po jejím uplynutí (opět dle platné právní úpravy není pravdou, pro zachování čtrnáctidenní lhůty k vrácení zboží je podstatné datum odeslání zboží prodejci, což by pan Šupich měl vědět. Lhůta navíc v případě, že její poslední den připadne na sobotu, neděli či svátek končí nejbližší následující pracovní den). Doporučuji nějaké školení v otázkách smluv uzavřených distančním způsobem, resp. školení obecně zaměřené na práva spotřebitele - když už zuby nehty bojujete, abyste nemuseli pro balíček na poštu (vzdálenou 5 min. autem), tak ať se u toho aspoň neztrapníte, jako tentokrát:) Nebo upravit obchodní podmínky a požadovat vracení pouze přes Zásilkovnu, vyhovuje-li vám to více.

    Věc řeším cestou podnětu ČOI, aby se chybného postupu a poučení případně nedočkali i další spotřebitelé, neboť ne každý by Vám pro to, aby se domohl svého nároku dle občanského zákoníku, byl schopen zaslat vyznačené pasáže z právní úpravy a komentářové literatury.

    Reakce obchodu Outdoorshops.cz

    Dobrý den,

    dovolujeme se ohradit proti tvrzení zákaznice. Zásilku jsme neodmítli převzít, ale nebyla nám doručena. Ani jsme se o ní nedozvěděli, protože na podacím lístku (Česká pošta) nebyl uveden kontaktní telefon nebo e-mail.

    Na stránkách eshopu nabízíme komfortní a jednoduchý systém vratek a reklamací. Zákaznice však zvolila alternativní způsob vrácení zboží...

    Za Outdoorshops.cz

    Petr Šupich

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo doručeno rychle a vše pečlivě zabaleno.
    Jsem spokojena a doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Kvalita
    • Výběr
    • Komunikace
    • Rychlé dodání

    Velká spokojenost

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Vše bylo jasně vypsané na internetu,jak použít,jak vyprat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše mi vyhovovalo,rychlost byl jsem spokojen, DĚKUJI.