Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodani
    • Kvalita produktu

    Spatne vyfrezovana soucastka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ochota a slušnost
    • Při objednávce zboží bylo na jejich stránkách. Zboží jsem tedy objednal a zaplatil. Druhý den mi volala velice slušná a ochotná paní, že zboží není. Paní se omluvila a hned mi byly vráceny peníze.

    Reakce obchodu OtroKolo

    Ano, může se stát, že se nějaký produkt vyprodá, sklad eshopu a kamenné prodejny je společný. K vzniklé situaci se stavíme čelem a neprodleně řešíme, což Vaše recenze (za kterou Vám děkujeme) potvrzuje. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Ze dvou objednaných koncovek hadice průměru 6mm, přišla jedna s průměrem 8mm. Ostatní probíhalo dle předpokladu.

    Reakce obchodu OtroKolo

    Ano, omlouváme se, stalo se. Bohužel zákazník místo řešení s eshopem píše recenzi na Heureku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla mi zaslána vesta značená xxl, ale její skutečná velikost byla L. Zásilku reklamace jsem byl donucen řešit na vlastní náklady.

    Poněkud amatérský přístup.

    Reakce obchodu OtroKolo

    Zákazníkovi byla zaslána velikost XXL dle značení výrobce Endura (=objednáno XXL, dodáno XXL).
    Skutečnost, že pánovi byla velikost XXL malá, se stává a řeší tyto případy u prodeje na dálku 14denní lhůta na vrácení zboží -> § 1829 občanského zákoníku. Je nám to líto, zaslané zboží bylo to, co si objednal.

    Recenze zákazníka tedy řeší "náklady na vrácení zboží v 14 lhůtě", které proběhlo zcela v souladu s platnou právní úpravou.
    viz https://skolaspotrebitele.cz/vraceni-zbozi-ve-14-denni-lhute-kdo-plati-dopravne-a-na-co-ma-kupujici-a-prodavajici-narok/