Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Žádná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Neúplná dodávka . Schází kryt dolního vypínače.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Omlouváme se za neúplnou dodávku (vzniklo chybou při balení už ve výrobě).
Naštěstí, pokud už nastane, umíme tyto situace rychle vyřešit. Zákazníkovi byla doposlána originální krytka stmívače.
K. Dušková
majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují, kdybych se nezeptal co je s objednávkou, tak nevím nic....
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený zákazníku,
důvodem naší údajné "nekomunikace" byl pravděpodobně špatně zadaný kontaktní email z Vaší strany. Zmínil jste, že žádné emaily od nás Vám nedošly. To však není možné! Kontrolou jsem zjistila, že automatické emaily jsou nastaveny správně a byly i ve Vašem případě odeslány. Pokud zákazník udá špatný kontaktní email, jednoduše nemohou zprávy být doručeny.
Dále jsem provedla krátkou analýzu za účelem zjištění Vašeho negativního hodnocení. Zjistila jsem, že žádost o hodnocení, která je zasílána ze strany serveru Heureka.cz, (nikoli od nás), byla odeslána o týden dříve. Nedokonalý systém Heureky špatně vyhodnotil Vaši objednávku jako "skladovou". Ano, měli jsme 1 kus objednaného svítidla skladem, Vy jste však objednal 8 ks = ke standardnímu času, který nám dává Heureka měl být připočten čas, který my potřebujeme na zajištění zboží pro Vás = zmíněný týden navíc. To se bohužel nestalo.
Je samozřejmé, že pokud jste požádán o hodnocení v okamžiku, kdy zboží ještě nemáte, nejspíš nebude pozitivní.
Za nedokonalost datových systému Heureky se omlouvat nemohu. Na problém jsem je upozornila, bohužel bez reakce. Nejspíš to bude tím exponovaným předvánočním obdobím, kdy je prostě nutné zabývat se tím nejdůležitějším, což pro nás znamená, aby objednávky dorazily včas!
V každém případě Vaše objednané zboží dorazilo, zatím od Vás neeviduji žádné další výtky, takže předpokládám, že ve výsledku je vše k Vaší spokojenosti.
S přáním klidného Adventu a štědrých svátků vánočních
Květoslava Dušková
majitelka -
Nedoporučuje obchod
Zboží nemám
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený pane Radku,
bohužel jste si objednal zboží, které bylo krátkodobě vyprodáno. Aktuální stav skladu každý nakupující vidí 3x v průběhu objednávky (červeně), poté po provedení objednávky byl zaslán automatický email, který Vás informoval o delším termínu dodání a zároveň jsem Vám pzději osobně potvrdila reálný termín dodání.
Bohužel situace, kdy se dobře prodejné zboží jednoduše vyprodá se stávají a neumíme jim vždy předejít. Zároveň to není důvod toto zboží nenabízet - víme co a kdy nám přijde a našim zákazníkům se snažíme vždy podat nejpřesnější informace.
I tak byla Vaše objednávka vyexpedována 15. den od objednání = neprodleně po opětovném naskladnění zboží.
Vaše negativní hodnocení mě osobně velmi mrzí a doufám, že alespoň s doručeným zbožím jste spokojen.
Květoslava Dušková
majitelka -
Nedoporučuje obchod
Ptát se na spokojenost pokud zboží ještě nedorazilo je zcestné a obtěžující.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Dobrý den,
Vaše znechucení chápu, bohužel dotazník spokojenosti je zasílán ze strany serveru Heureka.cz, přestože se tváří, jako že ho zasíláme my.
Heureka neřeší, zda zákazník objednává zboží skladem, tedy s okamžitým dodáním, či zboží, které skladem není a má delší dodácí termín. Načasování odeslání dotazníku je plně v kompetenci Heureky a nedokážeme jej ovlivnit.
Objednal jste zboží, které nebylo právě u nás skladem, k tomu jste nereagoval na můj email týkající se Vašeho specifického požadavku na zboží. To vše samozřejmě přispělo ke skutečnosti, že dotazník dorazil dříve než zboží.
V každém případě mě mrzí, že jsme si vysloužili pouhých 10% a negativní hodnocení.
S pozdravem
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
Zboží ještě nedorazilo, ani nebylo odesláno a nikdo neodpovídá na email.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážená zákaznice,
velmi se omlouváme za delší dodací termín objednaných svítidel. Bohužel jsme byli informováni, že probíhá stěhování skladu výrobce, proto dochází k prodlevám s expedicí zboží.
V tomto týdnu jsem Vás ( resp. pána, kterému patří uvedený tel. kontakt) telefonicky informovala o nastalé situaci.
Zároveň z Vaší emailové adresy neevidujeme žádný dotaz, nebylo tedy na co odpovídat.
Nastalá situace nás velmi mrzí, bohužel však tuto situaci nejsme schopni jakkoliv ovlivnit.
Svítidla pro Vás dnes dorazila na náš sklad a neprodleně budou předány k doručení na Vaši adresu.
Děkuji za pochopení,
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
Kromě potvrzení o přijetí objednávky,se zatím obchod neozval a zboží také nedorazilo,takže za mě mínus.
-
Nedoporučuje obchod
Dne 28.10.22 jsem objednal lampu u které bylo původně uvedeno, že je SKLADEM. U sledování zásilky se nyní uvádí, že čeká na naskladnění a že je skladem u distibutora v ČR. Do dnešního dne objednávka nedorazila a nikde žádná zmínka alespoň o přibližném datu dodání. Asi už nemá smysl déle čekat a bude lépe realizovat nákup jinde.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený zákazníku,
Vaše negativní recenzce se nezakládá na pravdě a velmi nás poškozuje.
Musím se důrazně ohradit vůči lživým tvrzením ve Vaší recenzi, naštěstí elektronické systémy nelze přelstít a vše je dohledatelné.
Objednané svítidlo jsme v okamžiku objednání skladem neměli, což jasně uvádíme: 1. na kartě produktu, 2.v průběhu objednacího procesu a 3. ihned Vám byl odeslán automatický email s informací, že zboží bude doručeno po jeho naskladnění.
Dále se musím ohradit vůči Vašemu tvrzení, že jsme Vás neinformovali, kdy bude zboží dodáno. Dne 2. 11. jsem Vám emailovou komunikací upřesnila reálný termín dodání = v průběhu tohoto týdne. Lampu bycho zítra odesílali.
Jsem ráda, že jste svou objednávku po telefonické komunikaci zrušil. Netěší nás obchodování za těchto podmínek a nepotřebujeme dodávat všem a za každou cenu.
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
- hezké lampy
- přijatelné ceny
- dobrá komunikace přes telefon
- špatná komunikace přes e-maily
- nepravdivá doba doručení u světla, které nebylo skladem
Věřím, že pokud z e-shopu objednáváte světlo, které je skladem, tak není žádný problém.
Objednala jsem si lampu, která nebyla skladem (dodání do 1-2 týdnů). Poté mi přišel e-mail, že lampa bude za 2 měsíce. Když se po 2 měsících nic nedělo, napsala jsem e-mail. Po týdnu se ale nikdo neozval, tak jsem tam zavolala. Paní mi řekla, že lampa bude nejdříve za další dva měsíce. Nabídla mi stejnou lampu, kterou jsem si objednala, ale v jiné barvě, kterou měli skladem. Lampa přišla poškozená. Psala jsem e-mail kvůli reklamaci. Paní odepsala, že na výměnu stejnou lampu nemají a můžu tedy počkat dva měsíce na tu původní objednanou. Odepsala jsem, že již déle čekat nebudu a chci vrátit peníze. Na e-mail opět nikdo neodpověděl, takže jsem tam opět musela volat. Paní mi řekla, že tedy můžu čekat na původně objednanou lampu, nebo mi nabízela jiné lampy. Rozhodla jsem se, reklamovanou lampu vrátit a nechat si vrátit peníze. Poštovné na odeslání reklamované lampy jsem hradila ze svého. Peníze za lampu + 69 Kč (nejlevnější jejich nabízená doprava) mi byly vráceny do 14 dnů.
Z důvodu špatné komunikace a vleklé doby, kdy jsem objednávku musela řešit, bych e-shop nedoporučila.Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážená zákaznice,
jsem si vědoma, že skutečnosti ovlivňující Vaši spokojenost nehrály v náš prospěch a sešlo se zde více negativních faktorů. Svítidlo dlouhodobě vyprodané, termín ze strany výrobce několikrát posunut, dodané alternativní svítidlo jevilo známky poškození povrchové úpravy. Navrhovala jsem Vám řešení formou reklamace, rozhodla jste se nečekat a využít institut odstoupení od smlouvy, kdy jsou náklady na zaslání zboží částečně přeneseny na zákazníka (narozdíl od reklamačního řízení).
Vaší nespokojenosti rozumím. Bohužel občas se věci vyvíjejí jinak, než bychom si přáli a jejich stav, i přes veškré naše úsilí, nejsme schopni ovlivnit.
Nezbývá než se opětovně omlouvit za vzniklé komplikace,
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
Od 9.7. do 17.7. se odjednávka jenom pořád zpracovává.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený zákazníku,
jsme lidé, ne stroje. A tak jsme si i my dovolili pár dní volna.
Jsme rodinný podnik a pokud chceme vyrazit všichni spolu jako rodina, není jiné řešení než "zavřít krám".
Děkujeme za pochopení,
majitelka. -
Nedoporučuje obchod
Stojanová lampa collier krémová textilie mi byla doručena v bílé barvě. Paní Dušková se divila, že to není možné. Jedná se o nedůslednost v kontrole odeslaného zboží, nebo tam je někdo barvoslepý. Poslala jsem ji fotografii, vše bez odezvy a bez omluvy. Dále jsem to již neřešila.
Zabalené to přišlo z číny přes španělsko a nikdo to již nekontroloval.Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážená zákaznice,
především se musím jednoznačně ohradit vůči Vašemu tvrzení, že jsem "nereagovala"! Do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi žádné fotografie ani jiný podnět k řešení!
Aktuálně máme skladem ještě další kusy tohoto svítidla, které jsem si zkontrolovala. Troufám si tvrdit, že stínidlo lampy je opravdu takové, jak uvádíme, tedy krémové. Rozdíl mezi krémovým a bílým odstínem je patrný. Samozřejmě uznávám, že barevná škála těchto tónu může být široká a lampa nemusí vyhovovat Vaší představě.
Pokud se tak už stane, má každý zákazník právo na odstoupení od smlouvy, to jste nevyužila.
Vaše negativní hodnocení mě mrzí o to více, že se zakládá pouze na skutečnosti, že Vaše představa o odstínu lampy se liší od reality, jinak se domnívám, jsme k Vaší objednávce přistoupili s maximální vstřícností.
Chcete-li svou nespokojenost s dodaným zbožím řešit, prosím obraťte se přímo na zákaznickou podporu naší společnosti nebo na moji osobu. Každým podnětem se samozřejmě zabýváme.
S přáním krásných jarních dní
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace po emailu vstřícná
- Objednane světlo nebylo,nejdříve až za 8tydnu,nabídli mi jiné možnosti a již čekám 3tyden a zatím nemám nic,jen zaplaceno
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si výrobek, který měl být skladem.Byla mi nabídnuta jiná barevná alternativa, o kterou nemám zájem. Původní verze není a musím čekat na dodání další měsíc... A to jsem zboží již uhradila dopředu.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážená paní Veroniko,
objednanou lampičku skladem nemáme již od konce ledna, kdy byla vyprodána. V našem eshopu uvádíme, že zboží je "na objednání", nemáme sebemenší důvod poskytovat mylné informace našim zákazníkům.
Velmi mě mrzí, že nejsme schopni objednanou lampu dodat v běžném termínu (standardně držíme skladem). Bohužel v uplynulých měsících dochází k výpadkům výroby a s tím souvisejícím výrazným prodlevám v dodacích termínech z důvodu všudypřítomných epidemických omezení.
Bohužel z naší pozice nejsme schopni tuto situaci jakkoli ovlivnit.
Jakmile bude lampa opět naskladněna, budeme Vás informovat s detailem expedice.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba od objednání a zaplacení po doručení ( 10 dní) , lampa po instalaci nefunguje, nelze rozsvítit, pokud se to podaří, nefunguje stmívání a lampa zhasne, druhé svítidlo nejde vůbec rozsvítit..
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený zákazníku,
nemáme-li konkrétní zboží skladem, uvádíme dobu potřebnou pro jeho doručení na Vaši adresu, u tohoto zboží jsou to 1 - 2 týdny.
Vaši zásilku, jak sám uvádíte, jsme dodali za 10dní, což odpovídá tomu, co slibujeme.
Navíc před objednáním jsem Vás telefonicky informovala, že zboží skladem nemáme, objednávám ho u výrobce a jak dlouhý bude dodací termín. Informovanost nadstandardní.
Skutečnost, že svítidlo nefunguje jak má je velmi nepříjemná. V rámci reklamačního řízení bude tento nedostatek vyřízen k Vaší plné spokojenosti. Jsme v kontaktu s Vámi i s výrobcem a průběžně Vás informujeme o aktuálním stavu.
Vzniklé komplikace nás samozřejmě velice mrzí.
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
- S tímto e schopem mám zkušenosti již podruhé a stále stejné. Zboží nikdy nedošlo a komunikace absolutně žádná.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený pane Sedláčku,
Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
Na naši obhajobu však musím podotknout, že jste si objednal zboží, které nebylo skladem (tuto informaci jasně uvádíme přímo u produktu a je zopakována i v průběhu objednávky) Rovněž uvádíme, že v těchto případech je doba na dodání cca 1-3 týdny (zboží je zaváženo v pravidelných intervalech, což odpovídá tomuto intervalu).
Dnes je to 11. den od doby, kdy jste si objednal a zboží bude dnes předáno k expedici. Troufám si tvrdit, že takovýto dodací termín je u zboží, které nemáme u nás skladem, zcela v pořádku.
Rovněž se musím ohradit vůči Vašemu tvrzení, že s naším eshopem máte negativní zkušenost. Samozřejmě si vedeme evidenci našich zákazníků a Vy jste nakoupil poprvé.
Informaci o termínu dodání jste také dostal, a to písemně na email, který jste uvedl v kontaktech.
Uvítala bych tedy, pokud byste při svém vyjadřování uváděl pravdivé informace. Internet je velmi snadným a jednoduchým zdrojem dezinformací.
S přátelským pozdravem
Květoslava Dušková
majitelka -
Nedoporučuje obchod
Dva týdny doba dodání, lampička byla poškrábaná, stropní světlo neodpovídalo barevně. Nikdo se neozval na reklamaci.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážená zákaznice,
mrzí mě, že s dodávkou svítidel nejste spokojena.
Musím se ohradit proti tomu, že na Vaši emailovou reklamaci "se nikdo neozval".
Osobně jsem Vás žádala o zaslání fotodokumentace, ze které by bylo patrné poškození svítidel. Bohužel do dnešního dne jsme tuto neobdrželi. Bez poskytnutí adekvátních podkladů k reklamaci či svítidel samotných nelze reklamaci řešit.
S přáním příjemných jarních dní
Květoslava Dušková - majitelka -
Nedoporučuje obchod
Nejdříve přišlo, že objednávka byla přijata a zpracovává se, potom přišel e-mail, že si zboží objednal přede mnou někdo jiný. Zboží by mi mělo být doručeno do 14 dnů - zatím nic...
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Dobrý den paní Drahomíro,
ano, došlo k situaci, kdy Vámi objednané zboží bylo v době Vašeho objednání na E-shopu SKLADEM, ale mezitím si jej koupil a odnesl zákazník přímo z naší prodejny. Takové situaci nejsme schopni zabránit, zákazníka na prodejne obsluhujeme samozřejmě přednostně.
Zboží pro Vás jsme objednali na skladu výrobce v Německu a na Vaši adresu bylo odesláno 16-tý den od objednání.
Pevně věřím, že i přes tuto komplikaci jste se zbožím spokojena.
S pozdravem
Květoslava Dušková, majitelka -
Nedoporučuje obchod
Pokud není zboží na skladě a není možné ho objednat, doporučuji ho stáhnout z nabídky - logické, ne?
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jsme nebyli schopni naplnit Váš požadavek.
Bohužel sortiment osvětlení velmi podléhá "módním trendům" a je tak dosti proměnlivý. Někteří výrobci nám, prodejcům, poskytují informaci o končících produktech dobře, jiní vůbec.
Objednané svítidlo jsme tu naposled měli v září t. r., tudíž nic nenasvědčovalo skutečnosti, že by tento produkt již neměl být dostupný. Tento fakt jsme bohužel zjistili až při jeho objednání u dodavatele.
Jsme závislí na dobré informovanosti ze strany našich dodavatelů, a tu se posléze v maximální míře snažíme přenášet na naše zákazníky. Rozhodně není našim cílem prodávat zboží, které již nejsme schopni dodat a mrhat tak časem našich zákazníků, za což se ještě jednou omlouváme.
Květoslava Dušková, majitelka -
Nedoporučuje obchod
Už si nikdy nic přes tento obchod neobjednám. Samé výmluvy a zboží žádné. Bylo mi vysvětleno jak to vše je složité a jak to nejde. Hrůza.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážená zákaznice,
velmi nás mrzí, že nejsme schopni naplnit Váši objednávku v požadovaném termínu. Bohužel 1 ze 2 objednaných svítidel je dočasně vyprodáno na skladu výrobce a čeká se na naskladnění nových kusů.
Jako alternativu jsem Vám nabídla jiná, parametrově srovnatelná svítidla, v minimálně odlišném designu a se slevou. Tak, abychom se dostali na srovnatelnou cenovou úroveň, jako u svítidel, která jste si objednala.
Tato svítidla by byla k dodání ihned, bohužel tuto nabídku jste odmítla.
Bohužel jsou jisté věci, které, ani když se sebevíce snažíme, nejsme schopni z naší pozice ovlivnit.
Vaše negativní hodnocení mě osobně velmi mrzí.
S pozdravem
Bc. Květoslava Dušková
majitelka