Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Velmi příjemné jednání paní Duškové,ochota,důvěryhodnost
Určitě výhoda
-
Doporučuje obchod
- nelze platit kartou
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ráda bych upřesnila, že v našeho eshopu PLATIT KARTOU LZE!
Spolupracujeme s platební bránou GoPay, kde lze jednoduše vybrat preferovaný způsob platby, včetně platby platební kartou.
S pozdravem
Květoslava Dušková
majitelka eshopu -
Doporučuje obchod
Vše vpořádku
-
Doporučuje obchod
Spokojen.
-
Doporučuje obchod
- Rychlé a bezproblémové dodání
-
Doporučuje obchod
Super jednání, rychlost vyřízení objednávky.
-
Doporučuje obchod
Bezproblémová objednávka, rychlé vyřízení, vše ok.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Neúplná dodávka . Schází kryt dolního vypínače.
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Omlouváme se za neúplnou dodávku (vzniklo chybou při balení už ve výrobě).
Naštěstí, pokud už nastane, umíme tyto situace rychle vyřešit. Zákazníkovi byla doposlána originální krytka stmívače.
K. Dušková
majitelka -
Doporučuje obchod
- pružné doručení
- žádná nevýhoda
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Velká spokojenost s výrobkem i s obchodem.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Vstřícná a ochotná komunikace, objednávka rychle vyřízená.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
solidnost jednání, rychlost dodání
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují, kdybych se nezeptal co je s objednávkou, tak nevím nic....
Reakce obchodu Osvětlení-DayLight.cz
Vážený zákazníku,
důvodem naší údajné "nekomunikace" byl pravděpodobně špatně zadaný kontaktní email z Vaší strany. Zmínil jste, že žádné emaily od nás Vám nedošly. To však není možné! Kontrolou jsem zjistila, že automatické emaily jsou nastaveny správně a byly i ve Vašem případě odeslány. Pokud zákazník udá špatný kontaktní email, jednoduše nemohou zprávy být doručeny.
Dále jsem provedla krátkou analýzu za účelem zjištění Vašeho negativního hodnocení. Zjistila jsem, že žádost o hodnocení, která je zasílána ze strany serveru Heureka.cz, (nikoli od nás), byla odeslána o týden dříve. Nedokonalý systém Heureky špatně vyhodnotil Vaši objednávku jako "skladovou". Ano, měli jsme 1 kus objednaného svítidla skladem, Vy jste však objednal 8 ks = ke standardnímu času, který nám dává Heureka měl být připočten čas, který my potřebujeme na zajištění zboží pro Vás = zmíněný týden navíc. To se bohužel nestalo.
Je samozřejmé, že pokud jste požádán o hodnocení v okamžiku, kdy zboží ještě nemáte, nejspíš nebude pozitivní.
Za nedokonalost datových systému Heureky se omlouvat nemohu. Na problém jsem je upozornila, bohužel bez reakce. Nejspíš to bude tím exponovaným předvánočním obdobím, kdy je prostě nutné zabývat se tím nejdůležitějším, což pro nás znamená, aby objednávky dorazily včas!
V každém případě Vaše objednané zboží dorazilo, zatím od Vás neeviduji žádné další výtky, takže předpokládám, že ve výsledku je vše k Vaší spokojenosti.
S přáním klidného Adventu a štědrých svátků vánočních
Květoslava Dušková
majitelka -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
objednávka proběhla rychle, doručení velmi brzo, zboží kvalitní
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost, ochota
-
Doporučuje obchod
rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost a zájem ze strany obchodu
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost vyřízení a dodání
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání. Vstřícné jednání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- velký výběr zboží, příznivé ceny