Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dárečky jsou fajn, ale přes nákupy body nikdy nenasbírám. Špunty od bohemky jsou skvělé jako razítka pro děti ve školce.
    • chybí osobní komunikace při nákupu

    Dávám přednost jednání s živým člověkem před jednáním s e-člověkem.
    Raději nakupuji ve vinotékách a u vinařů. Osobní komunikaci a smyslový vjem při nákupu zboží žádný e-shop nenahradí. Nevyužívám e-shopy k nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost zpracování objednávky. Dobrá komunikace. Snadno dostupný autem.

    Kupoval jsem 150 lahví stejného výrobku (jsou jeho podnikovou prodejnou). Ptal jsem se na možnost množstevní slevy. K tomu bylo řečeno, že levněji už to nejde. Za týden byly stejné lahve v nabídce Lidlu o 20 kč/kus levnější. Tohle považuji za absolutní podpásovku a neprofesionalitu. Příště si takový nákup rozmyslím.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za nákup na Osobní vinotéce a za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Konečnou spotřebitelskou cenu výrobků si vždy určuje obchodník a my jako výrobce ji nemůžeme nikterak ovlivňovat. Pokud se některý z řetězců rozhodne využít naše produkty pro nalákání zákazníků na nejlepší cenu na trhu, nic s tím neuděláme. Je tak možné některé naše produkty koupit v maloobchodní síti za nižší akční ceny, nicméně přínos naší Osobní vinotéky vnímáme v šíři sortimentu, detailních informacích o výrobcích, poradenském sommelierském servisu a profesionální logistice. Doufáme, že tyto přínosy oceníte a zůstanete našim sektům a vínům věrný bez ohledu na místo, kde se je rozhodnete nakoupit. … Osobnivinoteka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    otravné dotazníky po doručení zboží

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nabízíte kvalitní vína,
    • ale dopravní společnost neumí vino včas doručit
    • doprava

    kvalitní vína, ale špatná doprava

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Možnost jednoduchého objednání.
    • Špatná komunikace. Obchod odešle informaci, že zboží bylo odesláno, ale není to pravda. Mají jen tři svozové dny týdně. Takže ve čtvrtek mi poslali informaci, že zboží odešlo, ale v pátek zásilka nikde. Nepřišlo mi ani číslo zásilky. Takže píšu a volám. A dozvím se, že zásilka bude svezena až v pátek. Totéž v pondělí.

    Velká slabota. Několikrát mi obchod tvrdil, že mi posílali zprávu přes SMS. Bohužel mi nic nepřišlo. Když jsem si v Mountfieldu zásilku vyzvedával, nebyla připravená. Po několikaminutovém telefonování se ji podařilo vyzvednout. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že doručili jen jeden ze dvou balíků...
    Slibovali dodání do tří pracovních dnů, což nedodrželi. Dejte si proto pozor, na sliby o doručení u tohoto obchodu.
    Zásilka měla být kompletně doručena podle informací poskytnutých obchodem 19. 12. Částečně byla připravena k vyzvednutí 23. 12. a na druhou část budu čekat dnes 29. 12. Snad se konečně dočkám.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí tato negativní recenze a to více, že se celá záležitost několikrát řešila s přepravní společností DPD i s výdejním místem Mountfield. Dle našich interních směrnic jsou balíčky vždy pečlivě zabaleny, označeny a předány dle expedičního plánu přepravci k dalšímu rozvozu. Bohužel Váš balíček byl v tomto předvánočním období „ztracen“ a až po několika urgencích nalezen a poslán na Vaši privátní adresu. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace a přejeme krásné poslední dny roku 2014.

    S pozdravem Vaše Osobní vinotéka.