Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poté co jsem vouchery na degustaci objednala, okamžitě zaplatila a zvolila osobní vyzvednutí, mě několik dní nikdo nekontaktoval ani s potvrzením o zaplacení ani s pokynem k vyzvednutí. Do obchodu jsem volala, neměli na mě čas, řekli že zavolají zpět, nezavolali. Volala jsem znova, řekli ať si přijedu pro vouchery, pak přišel email, že je zboží k vyzvednutí a další den mi volali ať nejezdím, že jim vouchery došly, že zboží bude až za tři dny. Na přání poslat vouchery emailem mi bylo řečeno, že to by šlo, ale také až za tři dny. Za tři dny se nikdo neozval, volala jsem tam, nikdo telefon nezvedl a i když jsem nechala vzkaz, nikdo se neozval. Dnes mi kamarád vouchery vyzvedl, ale kdyby to nebylo přání k Vánocům, dávno bych komunikaci vzdala. Rozhodně nedoporučuji, komunikace hluboko pod standardem dnešních eshopů !!

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Vážená paní Knotková, velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Bohužel v tomto případě jsme nezvykle dlouho čekali na potvrzení platby. Navíc zájem o poukazy na prohlídku společnosti BOHEMIA SEKT byl opravdu enormní a proto jsme byli nuceni poukázky dotisknout a z tohoto důvodu se prodloužila doba k vyzvednutí. Výdejní místo ve Starém Plzenci současně funguje i jako vinotéka, která je v předvánočním období vytížená na maximum. To vše však neomlouvá naše kolegyně, kteří Vás měli včas informovat o vzniklé situaci a voucher zaslat v elektronické podobě. Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že v budoucnu naše služby budete moci ocenit, děkujeme. Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do dnešniho dne zboži nemám

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den pane Mágre,

    zásilku jsme 30.11. předali dopravci Messenger. Na základě vašeho mailu jsme se teď dívali do systému dopravce a je zatím nedoučená. Zjišťujeme, co se stalo a ozveme se Vám.

    Dopravce Messenger ve vašem okrese nestíhá doručovat, zásilky nabírají zpoždění. Dobrá zpráva je, že ji má již kurýr na autě a bude doručovat dnes.

    Prosím o trpělivost a děkuji.

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží objednané 9.11.21 a zaplacené stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den,

    zboží jsme 10.11. předali dopravci Messenger. Neměli jsme od něj žádné zprávy o tom, že by došlo k rozbití zboží nebo nemožnosti kontaktovat příjemce. Když se nyní dívám na systému dopravce, tak je zde uvedeno "chybné telefonní číslo, upraveno", stav zásilky je "v procesu", což značí nějaký problém s doručením. Je tedy možné, že byl problém s vaším telefonním číslem.

    Data vyplněná zákazníky importujeme, nepřepisujeme, abychom eliminovali chybovost.

    S Vámi jsme byli v kontaktu písemně cca 2 dny zpět, kdy kolegyně psala, že zboží je u dopravce, v tento okamžik zde žádná poznámka nebyla. Číslo Vaší zásilky je 713732937. Zjišťuji, kde se Vaše zásilka nachází, dávám Vás do kopie mailové komunikace.

    S tímto dopravcem spolupracujeme několik let a mrzí nás nastalá situace, která způsobila nepříjemnosti.

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zatím nic moc, po týdnu zboží nemám

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den paní Vaňáčová,

    omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Sešli se nám dvě věci. Museli jsme čekat na přeskladnění Bohemia Sekt Chardonnay v dárkovém balení, což nám zpozdilo odeslání objednávky na 11.11. a pak zvýšením všech objednávek se podobně jako v loňském roce začala prodlužovat standardní doba dodání u dopravců. Již na to na e-shopu upozorňujeme.

    Jak jsme se dívala, Vaše objednávka byla vyzvednuta dnes 16.11.

    Ještě jednou se omlouvám za zpoždění, v mailu od nás máte slevu na dopravu na další nákup.

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    04/11 mi prisel mail, ze je zbozi predane dopravci, dnes je 09/11 a nikde nic

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den, pane Miroslave,

    Vaše objednávka byla na Svatomartinské víno, na které jsme měli předobjednávky s dodáním 11.11., tak abychom dostáli pravidlům od Vinařského fondu.

    Zboží je připraveno u přepravce a bude doručeno 11.11.

    V případě dalších otázek se obraťte na [email protected] nebo telefon 519 504 244.

    Přeji Vám hezký den

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace a výběr vín.

    Naprosto tragická přepravní služba. Již třetí sms o doručení zásilky v některý den a stále nic. Bohužel obchod bude díky přepravní službě přicházet o zákazníky, protože na takové doručování nebude mít nikdo nervy.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den Zděnku,

    děkujeme za Vaši objednávku. Velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s dopravce. Společnost Messenger se zaměřuje na dodávání produktů v lahvích, které potřebují speciální zacházení, aby se eliminovala rozbitnost.

    Vaše negativní zkušenost s nimi budeme řešit, tak aby své služby zlepšili. A věříme, že příště bude dodání bezchybné.

    Přeji Vám hezký den

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nespolehlivé dodání, žádné informace kde se zásilka nachází a kdy dorazí.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý dne paní Naďo,

    objednala jste si balíček Svatomartinských vín, na které jsme měli předobjednávky s dodáním 11.11., tak abychom dostáli pravidlům od Vinařského fondu.

    Zboží je připraveno u přepravce a bude doručeno 11.11.

    V případě dalších otázek se obraťte na [email protected] nebo telefon 519 504 244.

    S přáním hezkého dne

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod dobrý, ale doprava habruje.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den pane Jelínku,

    děkujeme za Vaši objednávku. Bohužel, musím souhlasit s Vámi, že ve Vašem případě doprava selhala. Od nás byla objednávka připravena 26.10., vyzvednutí dopravcem proběhlo standardně 27.10.. Dodání mělo být 28.10., ale to byl státní svátek, takže pátek 29.10. Dodání bylo až 3 dny poté, 2.11.

    Za zpoždění dopravce se omlouvám. Budu s ním Vaši objednávku řešit, aby se jejich služby zlepšili.

    Přeji Vám hezký den,

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Peníze si z karty strhli dvakrát, po kontaktování řekli, že si je strhla banka a mám si to vyřešit s ní (a dál se se mnou nebavili). V bance se hodně divili, že se něco takového děje, osobní vinotéka zadržuje peníze na svém účtu a banka s tím nemá nic společného. Po opětovném kontaktu s osobní vinotekou řekli, že se na to teda ještě podívají. Peníze mají na účtu už týden. Kdybych se nepodívala do výpisu, ani to nezjistím, jestli to tak dělají častěji, asi si dost přivydělají. Možná je to ojedinělé, ale kdyby lépe komunikovali, a nepoložili telefon ihned, jakmile svedli vinu na někoho jiného, asi bych hodnotila jinak.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den paní Krýslová,

    chápu vaši nespokojenost a věřte, že i nás nastalá situace, která nebyla způsobena naši chybou, velmi mrzí.

    Níže uvádím pro dokreslení komunikaci s bankou.

    "Obrátil se na nás zákazník, že došlo dne 9.10. ke stržení částky z platby kartou v hodnotě 1 555 Kč DVAKRÁT. Jedná se o platbu e-shopové objednávky. Objednávku má u nás zákazník pouze jednu.
    Číslo karty: XXXXXXXX.
    Na našem bankovním účtu vidíme částku pouze jednou a to převodem 9.10. ve 12:09. Jiný pohyb z výše uvedené karty nevidíme.
    Pan XY, majitel účtu má druhou platbu v blokaci a jeho banka říká, že platba je již na našem účtu, blokaci nemůže zrušit.
    Prosím, o prověření situace, proč platební brána strhla platbu 2x a proč ji na našem účtu nevidíme, abychom zákazníkovi mohli vrátit. Současně, prosím rovnou, o okamžité vrácení druhé platby a omluvu zákazníkovi.
    Situace nyní vypadá, že naše společnost zadržuje cizí peníze, což tak vůbec není. "

    Věřím, že brzy dostaneme vyjádření Komerční banky, kde vaše druhá platba je a bude bankou vrácena.

    Ještě jednou se omlouvám za nastalou situaci

    Lenka Štemberová
    Manažer přímého prodeje


    Jak ukázalo, peníze blokovala platební brána, nebyly na našem účtu, po vypršení blokace se vrátily na Váš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jste drzí a začali jste omezovat kódy ze špuntů. To dříve nebylo, vozil jsem k Vám klienty, kteří tam utráceli mnohem víc, než přes osobní vinotéku.
    • tak je tomu konec.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo 50 km (!!!) od místa určení, bylo mi doporučeno, abych si pro ně dojela (!!!!!!). Po následném telefonátu s distributorem mi bylo sděleno (bez jakékoli omluvy), že mi tedy zásilku dovezou na původní správné místo. Doposud se tak nestalo. Tento obchod zcela zklamal moje očekávání.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    nedošla celá objednávka

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den,

    zaregistrovali jsme Vaše hodnocení, s tím, že objednávka nedorazila celá. Aktuálně neregistrujeme žádný mail ani telefonickou zprávu o nedodané celé zásilce. Kontaktujte nás, prosím, na telefonu 519 504 244 nebo mailu [email protected], vše vyřídím, tak abyste měl všechno objednané a zaplacené zboží.

    Děkuji a čekáme na Vaši zprávu Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dárkový karton- kde jste ho našli? Nový rozhodně není

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku a reakci. Všechno zboží včetně kartonů posíláme nové. Zboží balíme, maximálně opatrně, aby zákazníkům došlo v pořádku. Pokud byl karton poškozený přepravou, což je nám líto, je potřeba jej reklamovat. Reklamaci je možné vyřídit buď mailem na [email protected] nebo na telefonním čísle 519 504 244. Bohužel neznáme Vaši identitu, tak Vás nemůžeme kontaktovat napřímo. S pozdravem Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádný zajíček ani k jedné lahvi nebyl přiložen, chtěla jsem to jako velikonoční dárek, jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den paní Jiřino,
    děkujeme za Vaši objednávku. Akce na zajíčky platila do vyprodání zásob, bohužel bez čísla objednávky nebo Vašeho celého jména, nedokáži poznat, zda jste ještě měla na zajíčky nárok a kolegyně jej zapomněly přibalit nebo vaše objednávka přišla v okamžiku, kdy jsme zajíčky již měly vyprodané. Psala jste reklamaci na [email protected]? Pokud ne, napište nám a situaci se pokusíme vyřešit.
    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé a bezchybné vyřízení objednávky.
    • vlastnosti vína , které jsem posledně koupil zejména barva a chuť nejsou v souladu se skutečností!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrý den,nelíbí se mi nová pravidla věrnostního programu,kdy mohu zadat již pouze 15 ks korkových zátek.V katalogu se také zvedly body ,které musíte nasbírat,aby jste si mohli objednat nějakou "normální "odměnu.Z programu proto již vystupuji a zátky přestávám sbírat
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr vín a sektů za super ceny
    • Příjemná a ochotná obsluha
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazila, nulová komunikace

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. V prosinci byl velký nápor na dopravce a i na nás, nějaké zásilky se ztratily. Ale vše se vyřešilo a novu doposlalo. Aktuálně neevidujeme žádnou nevyřešenou objednávku. Napište nám na [email protected] číslo objednávky nebo vaše jméno a telefon, nebo zavolejte v pracovní dny na 519 504 217 . Spojíme se s Vámi a nedoručenou zásilku vyřešíme. Děkuji a přeji do nového roku hlavně hodně zdraví Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží expedují amatéři

    Objednal jsem si jedinou položku sekt Demi Sec a kurýr dovezl Brut. Obchod záměnu zdůvodňuje covidem-19 (zaskakováním jiných pracovníků za chybějící), což je v tomto případě kontraproduktivní.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku a reakci. Záměna zboží se bohužel stane, za chybu se omlouváme. Standardně řešíme výměnou zboží na naše náklady. Z reakce nepoznám, zda jste měl o výměnu zájem. Výměnu nabízím i nyní, napište na [email protected]. Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Extrémně dlouhé doručení, v dnešní době neakceptovatelné, nulová komunikace obchodu

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den, v období listopadu jsme vzhledem k extrémnímu nárůstu objednávek vychystávali zboží s přibližně jedno denním zpožděním. A bohužel zpoždění nabírali i zásilkové služby. Mrzí nás, že dodání za 3 dny považujete v listopadové situaci za extrémně dlouhé, jedná se o jeden den více než je standard. Na maily i telefony se snažíme reagovat, omlouvám se, pokud nám zpráva/telefonát od nás někde zapadl a nereagovali jsme. Lenka Štemberová