-
Dobrý den,
s e-shopem osiva -semena,jsem byla velice spokojená . Výborná komunikace.
Krásné sazeničky a cibulky,na přepravu skvěle zajištěné.
Po objednání do tří dnů u mě.
Vřele doporučuji. -
E-shop má velký výběr, rychlé doručení, semínka mi krásně vyklíčila, velká spokojenost. Moc děkuji.
-
Velký výběr, nakonec jsem nakoupila víc než jsem chtěla:-). Vlastní balení a zabaleno bez plastů. Semínka již klíčí, určitě obchod můžu doporučit.
-
Objednal jsem si semena datlovníku laoského,zasadil dle návodu a ze tří semínek vyklíčilo pouze jedno .Navíc se nejedná o datlovník ale jen o podivnou travinu.Proto tento podvodný obchod určitě NEDOPORUČUJI!
-
Naprosta spokojenost! Seminka jsem obratem dostala, zasadila dle prilozeneho navodu a jiz mi klici. I kdyz se jedna o exoticka semena, jako vavrin, citronova trava, stevie ci eukalyptus, tak po par tydnech uz mi klici. Jsem moc rada za takovyto obchod.
Nyni se chystam na nakup podzimnich cibulovin.-
Tak to mame velkou radost!
-
-
Dobrý den Objednala sjem si semena stevie a ta nevyklíčila. Aby byla možnost volby dopravy, tak bylo třrebaq splnit cenový liámit, což byla v tomto případě 3 balení. Poté jsem si mohla zvolit výběr zboží osobně, tedy na odběrovém místě na Praze 5.< Za to se ještě muselo uhradit 29 Kč. Smene nevyklíčiála vůbec. Sama jsem sázela dvě balení, syn jedno balení, podmínky byly optimální.
Reklamace neúspěšná. Měla sjem čekat 6 týdnů, a pak se mně na další maily neozvali. Myslím, že se jedná o podvod, když semena jsou zřejmě stará, nebo byla špatně uskladněná. Žádala jsem vrácen vynaložené finanční částky, ale moje žádost byla zcela ignorovaná./ opakované reklamace/
Nejsou to boty, kde je vada průkaznější, ale pokud je více podvedených zákazbnáků, tak by se asi něco dělat mohlo, a i mělo.
xmape@ centrum.cZ-
Dobry den,
na vsechny Vase email Vam odpovidame behem nekolika minut. Problem je, ze pisete emaily na ruzne adresy -
Dobry den,
na vsechny Vase email Vam odpovidame behem nekolika minut. Problem je, ze pisete emaily na ruzne adresy -
Zkuste nam napsat na [email protected]. Jinak jsem Vas kontaktovala i telefonicky v pondeli a bohuzel ani telefony neberete. Nyni mate v emailu preklep, mozna proto Vam nechodi nase emaily.
-
-
Bohužel v náhledu hodnocená tohoto eshopu jsou pouze recenze, nikoliv diskuze. Recenzi zákazník vyplní na základě zkušeností s rychlostí komunikace, nabídkou a doručením zboží. Pozdější úprava recenze dle kvality dodaného zboží není možná.
Má zkušenost koresponduje s drtivou většinou názorů v této diskuzi. Dodaná semínka vykazovala mizernou až nulovou klíčivost. Paní Zuzana Kozelková z oddělení podpory zákazníků svalovala od začátku veškerou vinu na mě s tím, že jsem určitě udělala chybu během klíčení rostlin. Chtěla jsem semena zakoupit opakovaně s podmínkou, že k nim chci nějaké údaje o jakosti osiva, konkrétně mi šlo o klíčivost. Odpověď přišla v tom smyslu, ať u nich si semínka už nekupuji, že bych je pěstovala stejně špatně jako před tím a výsledek by byl totožný. Vzhledem k tomu, že se profesně věnuji zakládáním pěstebních pokusů a zkouškám jakosti osiva bez jakýchkoliv problémů, přišlo mi to úsměvné.
Na závěr jsme se tedy domluvili, že celou zásilku vrátím a oni mi pošlou peníze zpět (představa rýpání semen ze substrátu mě příliš nenadchla). Na otázku klíčivosti u konkrétních semen se mi ani po třetím emailu nedostalo odpovědi, kromě všeobecné informace, že klíčivost si ověřují dodavatelé a tato firma pouze namátkově. Zkrátka mi klíčivost u mnou zakoupených semen nesdělili a asi nesdělí. Usoudila jsem tedy, že se jedná asi o překupníky a zkoušky jakosti neprovádí.
Kdybych si přečetla tuto diskuzi před objednávkou, v životě bych v tomto eshopu nenakoupila.
Takže shrnutí: nákup proběhl bez problémů, dodané zboží je mizerné kvality, prodejce není schopen ani ochoten dodat jakékoliv údaje k ověření pravosti a kvality zboží, při reklamaci se setkáte s arogantním přístupem a automaticky bude chyba na vás (ačkoliv jakost zboží neověřují). -
Jan Cihlar: vy jste placen za kladne recenze vidte.))
-
Martina Tinka Pazourová: a vrcholem vseho si uctuji zlodejske postovne za balik do ruky a prijde obyc obalka takze jeste okradaji na postovnem.
-
Viktor: kladna hodnoceni vidite kde
-
PRATELE VYROSTLO TADY NEKOMU NECO ??????????????????? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD krome sruchy zelne a plevele ktery davaji do sacku za ktery inkasuji tezke penize?
-
semena.cz: Martina Tinka Pazourová: BY SE TAK MATE CO OHRAZOVAT!!! PRODAVAT EPLEVEL, VIZ HODNOCENI VASICH ZKLAMANYCH ZAKAZNIKU VCETNE ME , ZE SE NESTYDITE!!!! HANBA BY ME JAKO ZAHRADNICI FACKOVALA PRODAVAT PLEVEL A JESTE SI ZA TO SPROSTE NCHAT PLATIT... SPRAVNE BYSTE NAM VSEM OKRADENYM MELI VRACET PENIZE ABYCHOM TO PAK NERESILI S VAMI NEKDE JINDE!!
-
semena.cz: BOHUZEL VASE ODPOVED S ENEZAKALDA NA PRAVEE, VRCHOLEM VSEHO BYL DAREK ZDARMA OD VAS PATISON DISKO UZ TO SEMENO NEODPOVIDALO SKUTECNYM SEMENUM PATIZONU A VYROSTLA SRUCHA ZELNA, TAK KDO JE PDDVONIK HA, A REKLAMACI? TU JSTE NIKDY NECHTELI RESIT VZDY BYLA SMETENA ZE STOLU ZE PENIZE NEVRACITE A NOVE ROSTLIYN NEZASILATE A ZE VZDY MATE KVALITNI ZBOZI , NEVIM JAK PODLE VAS VYPADA KVALITA ALE PLESNIVE CIBULE TO ROZHIODNENEJSOU TAKZE ME VYHRUZKY MEDII BYL NAPROSTO OPRAVNENE.POZOR U TECHTO NIC NENAKUPUJTE, VETSINA PLESNIVA NEBO SUCHA, MAM FOTO DOKUMENTACI A JE TO OD VAS NEHORAZNE SPROSTE!!!PENIZE NEROSTOU NA STROMECH!!
PS KOUKAM ZE NAS JE TU NAPALENYCH VIC!KLIDNE REKLAMACI MUZETE NA JARE NAPRAVIT!!!! BYLO BY TO OD VAS NAMISTE SLUSNOSTI. -
Bohužel nemohu reagovat na komentář e-shopu pod hodnocení, tak tako. Ano zrušil jsem objednávku. Při objednávce jsem pouze požadoval čerstvá semínka a dostalo se mi na můj vkus arogantní odpovědi. Tu váhu arogance může asi vnímat každý jinak. Když mi někdo napiše "Chci Vas jen upozornit, ze semena, ktera jste si vybral jsou dost narocna na pestovani a obavam se, ze pokud se Vam minule nepovedlo nic vypestovat, tak ani tento krat se Vam to nepovede ..... tak si mám jít objednat jinam" - návod namočit do vlažné vody na 24hod resp. 48hod. a pak zasadit do hlíny - nezdá se mi to až tak složité. Pokud se mílím, že máte stará nefunkční semena, tak prosím data nákupu a expirace uvádějte u jednotlivých produktů a dokažte pravdu o stáří. Tak, aby se to dalo např. za pomocí ČOI, že prodáváte zaručené funkční zboží. Napište ke každému produktu jakou garantujete klíčivost - opět za pomocí ČOI se pak dá ověřit ve zkušebních laboratoří, jestli prodáváte správné produkty a ne jen dekoraci. Proč, zde v diskuzi mají všichni obdobné zkušenosti? A prsit se recenzemi, kde se ptají na přehlednost webu, což máte pěkný, na rychlost dodání, což našupat par semen do pytlíku a obálky, naúčtovat jako balík, a jak čtu dokonce nejsou ani ta objednaná je během chvilky a pak poslat, jestli se mnou dobře komunikovali, ano přijde pár emailu s potvrzení, reklamace zatím neřeší. p. Dotazník přijde do 10ti dnů. kdy ještě toho moc nevyklíčí, tak nelze korektně posoudit, jestli zboží bylo v pořádku. A po měsíci už to nikdo kvůli 2-4 stovkám nikdo řešit nebude. Tu je vaše recenze ale nevypovídá o spokojenosti zákazníku ale o tom jak jsem nakupoval - takže je to nekorektní se na toto odkazovat.
Sbohem a pevně doufám, že se napálí čím dál míň lidí a pokud i já k tomu přispěji tím líp. Zde vyjadřuji to, co o tom myslím a jak to vnímám a pokud by sem napsalo víc lidí, tím líp. -
Martina Tinka Pazourová:
Dobrý den,
rádi bychom se ohradili proti tvrzení paní Pazourové. Již nám způsobila nemalé finanční náklady a ještě nám nyní neoprávněně kazí jméno.
Zkuste si na internetu vyhledat její jméno, najdete nemálo obchodů, kteří s ní mají stejnou zkušenost. Jejím cílem je neustále měnit způsob dopravy a platby, aby obchodník udělal chybu a zboží nemusela hradit. My jsme zboží opakovaně zasílali, až si ho jednou paní Pazourová opravdu vyzvedla a uhradila. A nečekaně chce vrátit peníze - "všechny a hned". Vše dává smysl.
K reklamaci, pokud se neslušné emaily paní Pazourové takto dají nazvat, jsme se vyjádřili vždy nadstandardně, že stačí zboží zaslat a rádi ji zašleme nové, případně vrátíme peníze.
Přichází nám od paní Pazourové neustálé urážky, vyhrožování všemi úřady, televizí a médii.
Tým osiva-semena.cz
-
Jan Cihlar: Martina Tinka Pazourová:
to vam kazdy veri: DDDDDDDDDDDD -
NAKOUPILA JSEM CIBULOVINY A SEMENA U OSIVA-ASI ZA 1500 - U SEMENA-OSIVA.CZ, STALE CEKAM NA VYRIZENOU REKLAMACI, ALE FIRMA MLCI., Z 60CIBULI PRISLY V PORADKU ASI TRI... OSTATNI BYLY PLACATE NEBO SUCHE NEBO NAHNILE- ASI PREBYTKY Z PODZIMU KDY SE NEPRODALY, BYL MI DOPORUCEN REKLAMNI RAD KDE ZARAZI UZ PRVNI VETA, -NASE VYROBKY JSOU VZDY!! V PORADKU....Uvazuji obratit se na COI ABY TO PROVERILI
Serizoni obchod reklamaci uzna posle bud nove rostliny nebo vrati penize,.Chteli zbozi vratit ale to bych nemela v ruce nic!!
CO NA TO RICT? NEKUPUJTE U PODVODNIKU!! martina pazourová -
Bohužel musím souhlasit, že semínka mají nezvykle malou klíčivost. A cibuloviny nasázené na podzim stále nevylezly :(
-
Na jeseň minulého roku som si kúpila semienka Nočenky červenej – Mirabilis, v sáčiku 1 gr, Na jar som si ich zasadila, ale ani jedno nevyklíčilo . Napísala som teda reklamáciu. Uviedla som tam, že mám nočenku doma vo viacerých farbách, ale červenú nie, že nazbierané semienka z minulého roku z mojích rastlín vyklíčili a teším sa z nových rastlín, ale z ich semienok nemám níč, ani jedno nevyklíčilo. Na to mi odpovedali
„Aby sme Vam mohli vratit peniaze, budeme potrebovat zaslat vadny tovar spat.“
Následne som s nimi hovorila a povedala som, že ja by som ale chcela nové semienka nočenky červenej a nie peniaze. Nakoľko už v lete neboli na sklade, prosila som ich o nové keď budú.
Nedávno som sa im zase ohlásila, lebo chvíľu na ich www stránke boli uvedené s možnosťou kúpi. Odpoveď bola, že tam bola chyba a mojou reklamáciou sa budú zapodievať až keď im vrátim reklamovaný tovar, aby posúdili jeho vadnosť.
Ako sa asi tak dajú vyhrabať malé semienka zo zeme?
Takže na reklamácie semien, ktoré Vám nevyklíčia zabudnite, lebo hľadať ich v substráte, pôde kde ste ich dali sa nedá, nikdo ich nenajde . -
Rozhodně nedoporučuji! Naivně jsem věřila recenzím na tento e-shop a jsem víc než zklamaná. Semínka jsem si já hloupá koupila dokonce po více balení, bohužel ale vyrostla 1 z 20. Některé, nevyklíčily vůbec. Útrata cca 400 Kč. Co mě ale nejvíc štve je, že neodpovídají na emaily a ignorují, to akorát potvrzuje nekorektní prodejce.