Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Eshop neinformuje o stavu objednavky, az po tydnu, kdy jsem sama psala mi napsali,ze tam bylo zpozdeni a odesilaji zatim mi nic neprislo a info o predani dopravci taktez ne
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažila během velmi náročného víkendu Black Friday. Jsme si vědomi, že zpoždění a neinformovanost mohly být nepříjemné, zejména v takto hektickém období.
Rádi bychom zdůraznili, že během běžného roku se tyto problémy nevyskytují, a děláme opravdu maximum pro to, abychom takové situace minimalizovali. Intenzivně pracujeme na zlepšení našich komunikačních cest, tak abychom zajistili, že všichni zákazníci budou včas informováni o stavu svých objednávek i během vytížených období.
Dopravce vás měl kontaktovat včera s informací o doručení a v dnešním dnu by vám zásilka měla být doručena. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
+ zajímavé výrobky moderní gastronomie
- vysoká cena výrobků -
Nedoporučuje obchod
- ...i když mám dle pokynu e-shopu předložit číslo objednávky, tak toto vlastně nechtějí a potřebují znát jméno. Prostě k nepochopení!
Sice vynikající sortiment, ale... viz. nevýhoda
-
Nedoporučuje obchod
To co bylo ve sklenicích není Kimchi .Nedoporučuji koupit .
-
Nedoporučuje obchod
Při odobním odběru platba pouze kartou, objednávku jsem hned zrušil a objednal za podobnou cenu na Benu, kde hotovost není problém.
-
Nedoporučuje obchod
- Nízká cena požadovaného zboží
Dlouhá dodací lhůta, nakonec ani nedodali vše, peníze za nedodané zboží vrátili na účet bez upozornění, že je vrací.
-
Nedoporučuje obchod
Neustále se stává, že obchod nabízí zboží, které není schopen dodat. To že dáte zboží do košíku a odešlete objednávku, ještě neznamená, že vše obdržíte. Při komunikaci se vymlouvají, ale nápravu nesjednají. Velmi neseriózní a neprofesionální jednání. Zkouším občas zda už fungují normálně, ale asi už v tom pokračovat nebudu, nejsou schopni uznat chybu a srovnat své služby s konkurencí. Pokud vám to nevadí, pak zboží bylo vždy v pořádku a ani mě neokradli.
-
Nedoporučuje obchod
Naprosto bez problémů
-
Nedoporučuje obchod
- Ani 9. den po uzavření a současném zaplacení objednávky tato nedorazila!
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
mrzí nás vaše špatné hodnocení, protože za problém s pozdním doručením náš eshop opravdu nemůže. Zodpovědnost je na dopravní společností WEIDO, která bohužel momentálně příliš nestíhá doručovat ve slíbených termínech. Na tuto skutečnost během nákupu upozorňujeme a doporučujeme zvolit jinou možnost přepravy. Balíček jsme předali dopravci hned druhý den po uskutečnění objednávky, od té chvíle již bohužel nejsme schopni doručení nijak ovlivnit. Pěkný den, Michaela -
Nedoporučuje obchod
Kromě Vivani čokolád a
Bio kakaa jsem si koupila také 300 g Bio vlašských ořechů. Nejsou dobré, možná jsou i staré. Kakao, pravděpodobně rovněž balené obchodem jsem zatím neochutnala.
Z čokolád jsem zkusila mléčnou pralinkovou. Celkem dobrá.Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste s některými produkty nespokojena. Vnímání chuti je samozřejmě individuální, ale za kvalitou našich produktů si stojíme a určitě neposíláme zákazníkům prošlé zboží. Pokud však máte pocit, že některý ze zakoupených produktů není v úplně nejlepší kondici, určitě nám dejte prosím vědět na e-mail [email protected], reklamaci s vámi co nejdříve vyřídíme ať už vrácením peněz či výměnou zboží. Pěkný den, Michaela -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zaplatila jsme plnou částku 1.212Kč.Fakturace odpovídá, ale fyzicky mi mi doručeno jiné zboží, které jsem si vůbec neobjednala, odpovídající částce max.500,-Kč. jsem velmi zvědavá jak rychle vyřeší reklamaci.:(
- Velké zklamání, toto se mi ještě nestalo u jiných obchodů
Zaplatila jsme plnou částku 1.212Kč, bylo mi doručeno jiné zboží, které jsem si vůbec neobjednala, odpovídající částce max.500,-Kč. jsem velmi zvědavá jak rychle vyřeší reklamaci.:(
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
ještě jednou se omlouváme za chybu, která se stala. Při kompletaci bohužel došlo k záměně dvou balíků. Reklamaci jsme s vámi ale okamžitě vyřešili a udělali maximum, abychom chybu co nejdříve napravili. Mrzí nás, že i přes veškeré naše úsilí směřující k nápravě chyby, které se bohužel čas od času nevyhne nikdo, od vás dostáváme tak špatné hodnocení. Pěkný den, Michaela -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Velký výběr zboží
- Spolupracuje s přepravní společností WeDo. Bohužel kvůli tomu nákup v tomto eshopu nemohu doporučit. Přestože jsem měla zaplacené doručení na adresu, kurýr WeDo uložil zásilku na výdejním místě a až po třech telefonátech na infolinku, kdy má člověk pocit, že se doprošuje sluzby, kterou si zaplatil, a několika dnech čekání, kdy mi bylo slibované doručení, jsem zásilku dostala.
Obchodu jako takovému nemám co vytknout, ale kvůli dopravci nedoporučuji.
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí vaše špatná zkušenost s přepravní společností WeDo. Jedná se o nového dopravce v naší nabídce, který našim zákazníkům nabídl velmi zajímavé ceny dopravy, ale bohužel se u několika objednávek, včetně té vaší, objevily problémy s doručením. Situaci jsme s WeDo řešili, omluvili se a přislíbili nám nápravu a zlepšení komunikace se zákazníky. Ještě jednou se za problémy s dopravou omlouváme. Pěkný den, Michaela z Ošatka.cz -
Nedoporučuje obchod
Nepřijímají platby v hotovosti. Velmi špatný nápad.
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
je nám líto, ale platit hotovostí na našich prodejnách bohužel opravdu není z technických důvodů možné. Na tuto skutečnost ale upozorňujeme již během nákupu a nabízíme mnoho jiných platebních metod. Děkujeme za pochopení. Michaela z Ošatka.cz -
Nedoporučuje obchod
- Po dodání objednávky jsem zjistila že zakoupený černý česnek má datum spotřeby 16.12.2020. Pravda je že v době předání ještě nebyl prošlý, ovšem vzhledem k tomu že jsem ho použila jako dárek jsem se ocitla v nepříjemné situaci.
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
mrzí nás vaše nespokojenost, ale na fakt, že se jedná o produkt, kterému se blíží datum spotřeby, jste byla při nákupu upozorněna. Vámi objednaný produkt je na e-shopu zřetelně označen štítky "výprodej" a "krátká trvanlivost" a byl nabízen s více než 50% slevou. Děkujeme za pochopení.
Michaela z Ošatka.cz -
Nedoporučuje obchod
- pro nákupu mi nechteli uplatnit 10%slevu na první nákup.Jsem zklamaná.
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
mrzí nás vaše zklamání, dovolte mi však záležitost uvést na pravou míru:
Jak je uvedeno v instrukcích, které jste obdržela, slevový kupón je potřeba zadat přímo do objednávky v eshopu, vy jste ho však ukázala vytištěný až při osobním odběru. Kolegyně u výdeje už bohužel nejsou schopny objednávku jakkoliv změnit a slevu aplikovat.
Slevu je možno použít při minimální hodnotě objednávky ve výši 800 Kč, vaše objednávka byla však v mnohem menší hodnotě.
Váš kupón zůstává aktivní a můžete jej v případě zájmu použít na další objednávku.
Děkujeme za pochopení.
Michaela z Ošatka.cz -
Nedoporučuje obchod
Sáček s 50 g čaje uložený v papírové krabici do které by se vešel střední vysavač. Prosím vás. Zamyslete se !!!!
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
mrzí nás vaše zklamání, proto se pokusíme vysvětlit, jak situaci došlo. Pro balení objednávek recyklujeme krabice, ve kterých nám zboží chodí od dodavatelů a samozřejmě se snažíme vždy vybrat co nejvhodnější rozměr. Občas se ale stane, že odchází mnoho drobných objednávek a dojdou nám menší krabice. Pro zabalení potom použijeme i méně vhodný rozměr kartónu. Tato situace bohužel nastala ve vašem případě. Děkujeme za pochopení a věříme, že příště bude už vše v pořádku. Michaela z Ošatka.cz -
Nedoporučuje obchod
- Velky vyber zbozi
- Mila obsluha na prodejne
- Kamenny obchod skvely
- Nelze platit stravenkami na eshopu
Objednala jsem zbozi schvalne na prodejnu abych mohla zaplatit stravenkami. Coz nejde pri nakupu na eshopu. Ovsem nelze to ani na prodejne, s tim ze byla objednavka pres eshop. Tudiz jsem ji zrusila a koupila jsem jine zbozi
-
Nedoporučuje obchod
Zakoupila jsem cca 12 kusů ovocných kapsiček, z toho dvě mi bouchly ve skříni a další dvě jsou nafouklé, že bych je neriskla dát dítěti, čekám jestli taky bouchnou. A ta první co jsem otevřela měla špinavý od ovoce uzávěr a neslyšela jsem, že by ten závěr rupnul jak má, když je kapsa otevíráná poprvé
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí vaše zkušenost a omlouváme se za způsobené komplikace. Kapsičky Ovocňák jsou čistě přírodní, pasterované, bez přidaných konzervantů a další chemie, takže se i přes naši přísnou kontrolu při balení zboží bohužel ve velmi výjimečných případech může stát, že produkty dorazí k zákazníkovi v ne zcela dobré kondici.
Zboží vám samozřejmě nahradíme, případně vrátíme peníze. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat na e-mailu [email protected] nebo na telefonu 261 006 335, abychom se s vámi domluvili na dalším postupu.
Tým Ošatka.cz -
Nedoporučuje obchod
Kdyz jsem si sla zbozi vyzvednout neprijemna prodavacka mi rekla to musíte zaplatit jen kartou je to psany i na eshopu,toho jsem si nevsimla a v dnesni dobr jde platba z 90% plati pri vyzvednuti kartou nebo hotove .O tom ze na netu bylo zbozi u určitých veci o dost levnejsi nez na obchode ani nemluvim.
Reakce obchodu OŠATKA.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste se při vyzvedávání objednávky setkala s nepříjemným chováním, pokusíme se zajistit, aby se toto už příště neopakovalo. Při osobním vyzvednutí nezaplacené objednávky bohužel opravdu není možné kvůli technickým omezením platit hotově, na tuto skutečnost ale upozorňujeme během nákupního procesu opakovaně, tato informace je zvýrazněna i v e-mailu s výzvou k vyzvednutí objednávky. Doufáme, že nám i tak zachováte přízeň.
S přáním pěkného dne
Ošatka.cz