Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nábytek dorazil polamany, krabice ale nejevily známky poškození. Desky uvnitř však ano. Byly celé vylamane. Celou objednávku 2 knihoven, 1 vitríny a velké komody jsem musel sám na vlastní náklady dopravit zpátky na výdejní místo. Tam alespoň nedělali potíže s vrácením peněz,za to dávám 1 hvězdu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zásilka dorazila v pořádku dopravu hodnotím na výbornou do 2 pracovních dnů. Při montáži komody jsem zjistila že lepidla jsou vyschnutá, nedostatečné množství montážních komponentů (šroubky, kolíčky, zarážky na poličky). Vzhled skříňky splňuje má očekávání na 1.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nekvalitní výrobek z Polska !!!

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Postel dorazila špinavá a hrany jsou lepeny šíleným způsobem.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 24 dnech ještě zboží nedorazilo a nemám ani info,kdy přijde.

    Reakce obchodu ORFA nábytek

    Vážená zákaznice,

    mrzí nás, že nejste spokojená, protože se opravdu snažíme, aby každý náš zákazník byl spokojený. U zboží, které nemáme aktuálně skladem uvádíme i obvyklou dobu dodání. U Vámi objednaného zboží je uvedeno: do jednoho měsíce. Z e-shopu je vždy odeslán e-mail, který potvrzuje objednávku. I v tomto e-mailu je uvedená informace o době dodání. Zároveň e-mail obsahuje tlačítko "Stav objednávky", pomocí kterého si zákazník kdykoliv zobrazí aktuální informace o své objednávce, včetně předpokládaného data naskladnění zboží. O naskladnění zboží, jeho následné expedici a předání dopravci jste opět informována e-mailem.
    Kolegyně z oddělení pro zákazníky Vás na základě Vašeho hodnocení kontaktovala. Sdělila jste jí, že e-maily nečtete. Prosíme příště toto uvést do poznámky k objednávce nebo nám zatelefonovat. O stavu Vaší objednávky bychom Vás bez problémů informovali telefonicky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi úplně jiné zboží než jaké jsem chtěla

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • vrácení zboží - ORFA nemá nasmlouvanou dopravu v případě vrácení zboží
    • kvalita zboží

    Reakce obchodu ORFA nábytek

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nebyl se zbožím spokojený.
    Doprava zboží není levná záležitost, obzvláště u rozměrného a těžkého zboží, jako je nábytek. Cena za dopravu, kterou hradí zákazník ve své objednávce je jen nepatrná část z celkové ceny. Větší část z dopravy hradíme my. Proto opravdu nelze za stejných podmínek zboží od vás svést, pokud na naší straně nedošlo k žádné chybě, pouze vy jste se rozhodl zboží vrátit. Máte vždy možnost obrátit se na kteréhokoliv z dopravců, kteří působí v ČR a na svozu se domluvit. Případně zboží dovést sám.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Koupila jsem dvě skříňky a byly zabaleny do třech krabic. Části byly smíchány, bez popisu, což hodně komplikovalo montáž. Doporučuji označení každé součásti nálepkami a čísly, která souhlasí s návodem.

    Reakce obchodu ORFA nábytek

    Vážená zákaznice, mrzí nás, že jste nebyla spokojena. Nabízíme zboží od celé řady výrobců. Pokud daný výrobce rozloží zboží do více krabic, je to z důvodu, aby se rozložila celková hmotnost zboží. Pokud by bylo zboží pouze v jedné nebo ve dvou krabicích, byla se zbožím vzhledem k vyšší váze ztížená manipulace.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Chyběli šrouby, drážky byly někde jinde, materiál v hrozném stavu,nakupoval jsem u nich naposled.

    Reakce obchodu ORFA nábytek

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nebyl spokojený a za komplikace se vám omlouváme.
    Pokud u Vámi zakoupeného zboží nebylo něco v pořádku, bylo potřeba se co nejdříve obrátit na naše oddělení pro zákazníky, které by s vámi celou záležitost vyřešilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemam co hodnotit, zboží dodnes není.

    Reakce obchodu ORFA nábytek

    Vážený zákazníku, bohužel nedokážeme ovlivnit kdy vám Heureka pošle e-mail s hodnocením. Pokud si objednáte zboží, které nemíváme běžně skladem a má delší dobu dodání, může se stát, že vám e-mail s výzvou k hodnocení přijde dříve než samotné zboží. Vaše objednávka obsahuje několik položek, které jsme měli dle dodací doby tohoto zboží s ohledem na proběhlé svátky expedovat 10. ledna. Zboží jsme expedovali dříve, a to 6. ledna. Dle informací z naší dopravy jste se již domluvili na termínu dovozu. V případě potřeby změny termínu se prosím neváhejte obrátit na naše oddělení pro zákazníky.