Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručeno jiné zboží

    Reakce obchodu ORBYTEX

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za naší chybu, švadlena omylem vložila do balíčku jiný dezén štol. Ihned Vám posíláme tři štoly ve správném dezénu. Ty chybné si nechte, třeba na ně najdete někde uplatnění, nebo je někomu věnujete. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    • stále otravují ,jaká byla spokojenost

    Reakce obchodu ORBYTEX

    Objednávka nám byla zaslána v pátek 28.10. (státní svátek), zboží jsme odeslali přesně dle objednávky ihned v pondělí 31.10, rychleji to nešlo :).
    Systém automaticky vygeneroval mail s dotazem ohledně spokojenosti, který může každý ignorovat. Pokud je toto neustálé otravování, moc se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Byl jsem zklamán barvou. Objednal jsem tmavomodrou, vy jste dodali podstatně světlejší odstín. Podle odborníka to spíše odpovídá popelové modři. To je důvod mé nespokojenosti.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží, které bylo na eshopu vedené jako "skladem" ve skutečnosti obchod vůbec neměl a tím pádem logicky po přerušení dodávek nemůže zboží dodat.
    Tohle je zásadní problém v logistice obchodu, informace o zásobení by měly být vždycky v e-shopu aktuální, ne že si člověk něco objedná za x tísíc a pak na to čeká týdny s tím, že to jednou asi možná bude.

    Pro budoucí zákazníky: Nevím, jak je na tom shop s kvalitou (nic mi nepřišlo dosud) ale každopádně před objednáním si několikrát telefonicky ověřte, že dané zboží skutečně mají na skladě, jelikož informace na webu jsou nicneříkající.