Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlá dodávka zboží, dobře zabaleno, přesně podle objednávky.
    • Přibližně 30% objednaných plechových dílů bylo poškrábaných, pravděpodobně z výroby? Přesto zboží zabaleno a odesláno zákazníkovi.

    Reakce obchodu E-shop Brons

    Dobrý den, mrzí nás, že dodané zboží nebylo v pořádku. Každý plech je opatřen ochrannou folií, která by měla zabránit poškození plechu při výrobě i při montáží na střechu. Pokud byly plechy i přesto poškrábané, tak bychom byli rádi, kdybyste využil možnosti reklamace a my bychom sjednali nápravu.

    Děkujeme za Váš nákup a omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Patky vyráběl někdo,kdo neumi měřit metrem!!!!Obchod dodělej si sám!!

    Reakce obchodu E-shop Brons

    Děkujeme za Váš nákup a recenzi. Velmi nás mrzí, že jsme Vám zaslali kotevní patky, které měly nepřesné rozměry, přijměte prosím naši omluvu. Tyto výrobky si nevyrábíme sami, ale to nás samozřejmě neomlouvá. Díky Vaší recenzi teď víme, že máme v budoucnu lépe kontrolovat rozměry a kvalitu odesílaného zboží. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doprava
    • konce oplechování byly asi přejety autem.

    Reakce obchodu E-shop Brons

    Vážený zákazníku, mrzí nás, že zboží nedorazilo v pořádku. Byli bychom rádi, kdybyste využil možnosti reklamace, zaslali bychom Vám nové zboží a problém řešili s přepravcem.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • prehledne adobre služby
    • služby azpracovani dobre horší kvalita materialu

    rychla obsluha adoprava . doporučil za predpokladu možnosti vyberu silnejsího materialu (pozink)

    Reakce obchodu E-shop Brons

    Děkujeme za Váš komentář. Plech používáme standardní, zvážíme, zda bychom zavedli možnost výběru tloušťky plechu.
    Děkujeme za Váš nákup.