Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod zásadně nekomunikuje, mám podezření že ani neumí česky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nakupovali jsme poprvé.Jen mě trochu zarazilo,že u vybraného krbu není sklo a u stejného jen v jiné barvě je. Doplnit to nelze.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Ok

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dobré ceny, komunikace s obchodem, termín dodánípřesně podle dohody i dopravce super

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuji z důvodu nefungujícího reklamačního procesu. Nebyly vrácené peníze, ani nové/poškozené zboží.

    Koupil jsem schodišťový rudl, který by měl dle popisu zvládnout zátěž až 250kg.
    K rudlu nebyl poskytnutý žádný návod k manipulaci.
    Rudl jsem použil pouze jednou k převezní 40kg barelu pokojové barvy a jeho výsuvné rukejti se ohly po převozu na schodech zohýbaly tak, že již nešly zasunout.
    Rudl jsem reklamoval s tím, že se rudl zdeformoval pod nákladem, který je vahou na 16% maximálnílního zatížení.
    Po měsíci čekání na vyjádření k reklamaci OnShop přeposlal krátké vyjádření od výrobce: "Nesprávně naložené zboží. Byl zvednut pomocí rukojetí vozíku. Váha nebyla „vyklopena“ na vozík."
    Na toto vyjádření jsem reagoval s tím, že tato teze není pravdivá a navrhl jsem, že můžu poškození na novém rudlu zreplikovat a celý proces zdokumentovat.

    Od té doby se OnShop odmlčel a přes měsíc nereaguje na mé připomínkové emaily k vrácení peněz nebo nového / původního rudlu. Celou situaci mám zdokumentovanou a podám podmět k šetření na ČOI.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    naprostá spokojenost s obchodem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku. Rychlé dodání. Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vše proběhlo dle objednávky
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Byla to moje první objednávka. Vše bylo v pořádku, od objednání až do doručení. Mohu vřele doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání
    • Vzhled není podle obrázku, šuplík není zvlášť.

    Reakce obchodu OnShop

    Dobrý den,
    moc nás mrzí že jste nebyla zcela spokojená s nákupem u naší firmy a tak vás poprosíme o informování kde nastal problém a my jej ihned vyřešíme.
    Děkuji, hezký zbytek dne Onshop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mužu doporučit, vše ok

  • Nedoporučuje obchod

    Dnes je 6. srpna a zboží nedorazilo ačkoliv obchod píše na svých stránkách, že je zboží skladem a nejpozději do dvou dnů dorazí, nic z toho není pravda.

    Reakce obchodu OnShop

    Dobrý den,
    moc nás mrzí že nastalo zpoždění ohledně dodání vaší objednávky. V systému ale vidím že byl balík již doručen, tak doufáme že je vše v naprostém pořádku. Děkujeme za pochopení.
    Hezký zbytek dne Onshop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • sortiment, ceny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zavolají a nabídnou alternativu
    • Potvrdí objednávku a nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat

    Reakce obchodu OnShop

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za tuto situaci a děkujeme za pochopení.
    Hezký zbytek dne Onshop

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    dobrá komunikace, jednoduché objednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    V balíku nebyl návod, ale na ty 4 šrouby to nebylo třeba.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nákup z domu
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jendoducha objednavka
    • Doruceno do stanoveneho poctu dnu
    • Vyhodou je fungujici chat na webovych strankach
    • Vraceni zbozi standardne objednanim kuryra na strane e-shopu
    • Zaslano zbozi, ktere neodpovidalo objednanemu (nesedely rozmery, barva, vaha, typ, bylo to zjevne jiz z obrazku na krabici)
    • Faktura ulozena na webu nesplnuje zakladni pozadavky na fakturu dle zakona (chybi jmeno dodavatele, kontakt, ICO). Po dotazu mi bylo sdeleno, ze se nejedna o fakturu, ale na na dokumentu je napsano "faktura". Spravna faktura byla prilozena u doruceneho zbozi.
    • Po vraceni zbozi nebyly automaticky vraceny penize. Po pozadani se tak stalo. Netusim jestli je to v tomto e-shopu standard, ale nerad se domaham toho, na co mam zjevny narok a co by mel byt vysledek znameho procesu.
    • O procesu vraceni jiz na webu u objednavky neni zadna zminka

    E-shop neodpovida dnesnim standardum a narokum zakaznika v CR. Pokud vam prijde neco jineho, nez jste si objednali, bude vas to stat hodne hodin vaseho casu, abyste se domohli toho, na co mate narok, ale na druhou stranu e-shop nedela z vracenim zadne problemy.