Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nereagují na emaily, telefon ani Messenger
    • Nevyplácí peníze

    Již 2 měsíce čekám na vyplaceni peněz (vždy vykoupí jen malou část, i když zboží je zboží v dobrém stavu). Neodpovídají na emaily, messenger a nezvedají telefon. Nedoporučuji !!!!

  • 10 %

    • Podvod

    Nechali si poslat skoro 60kg oblečení, byly tam kousky opravdu nádherné, značky všemožné, ale vesměs Next, M&S, Guess...

    Nabídli mi za to hloupých 200kc. Za to bych si nekoupila ani jedno tričko, co jsem jim tam dala.

    Ozvali se z poměrně velkým spozdenim, proto jsem jim také odepsala déle, nemám náladu ani čas koukat se do emailu měsíc v kuse každý den a čekat na odpověď.

    Ackoliv jsem slušně napsala o zaslání zpět,
    Přišel mi poměrně arogantní email o tom, že se s nějakým panem (absolutně nevím, o koho se jedná, celé to řeším sama) dohodli na tom, že se mám odepsat do 3 dní, a proto mi nic zpět neposlou.

    Absolutní vrchol.
    Navíc podíváte li se na stránky sekce, tak Tam jsou modely tak 20 let staré, moje oblečení je kupované mezi 2019-2021. Některé kousky pouze vyprané,protote jsem otěhotněla, ztloustla a nemohla je nosit. Chápu, že asi potřeba oživit sortiment něčím, co se dá nosit, ale nabídnout za to 200 Kč za 60kg oblečení a pak prodavat na vebu bundy, co byli v módě v roce 2000 za 400kc/ks je opravdu sprosté!

  • 10 %

    • Naše zkušenost je bohužel zcela negativní. Pečlivě jsme podle pokynů vytřídili oblečení do výkupu a odeslali 3 velké pytle. OnlineSekáč nám sdělil, že „z důvodu vad neprošlo 62.2Kg”. Prošlo 9.6Kg za cenu 30Kč/kg, celkem 288Kč (!). Na můj dotaz mi majitel firmy Dressfactory s.r.o. pan Roman Matěna sdělil, že český zákazník je nyní mnohem náročnější než dříve. Ač nerad, požádal jsem tedy o zaslání částky 288Kč na můj účet. To bylo 29. dubna 2022, dodnes ani tato směšná suma nepřišla☹️
  • 100 %

    • Prima ceny

    I přes počáteční nedorozumění, jsem zavolala na uvedené číslo E-shopu, kde jsem s velmi příjemnou a ochotnou paní vše v klidu vyřešila a balíček mi byl hned následující den poslán.
    Dceři jsem koupila asi tucet triček s dlouhým rukávem a košilky a vše naprosto bez chybičky, pěkné a čisté.
    Já jsem byla velice spokojená a ráda se vrátím.
    Děkuji.

  • 10 %

    • podvod, žádná výhoda není
    • PODVOD !!!!

    Poslala jsem v říjnu přes tuto společnost oblečení v dobré víře, že dle jejich podmínek dostanu peníze. Zboží bylo přijato, napsali mi, že vybrané zboží, které budou prodávat má 2,3 Kg a že má zaslat podepsanou smlouvu.
    Smlouvu jsem zaslala 4x vždy po 1 měsíci jsem urgovala, vždy bez odpovědi a bez peněz.


    Nevím na koho se mám obrátit, zda na ČOI nebo Policii, jde asi o cca 600,- ,
    ale spíše jde o princip, aby takto někdo nenaletěl další a neposlal jim hodnotné oblečení.

    Bohužel nereagovali ani na telefon a ani na chat na svých stránkách.
    Opravdu jsem zkoušela už všechno.

  • 100 %

    • v pátek objednala v úterý vyzvedla

    široký výběr, nízké ceny, peřhledný e-shop. V rámci prahy jsem balíček získala po čtyřech dnech z toho dva byly víkend.

  • 30 %

    Za mě taky nedoporučuji. Zboží jakž takž, ale pokud vám něco nesedí, ani vám nevyhoví s vrácením peněz. Zásilka cestovala, cestovala, až se zase vrátila ke mě zpět . /13.10.jsem posílala ve čtrnáctidenní lhůtě zpět/

    RR062235880CZ


    19.11.2021 Uložení zásilky - adresát nezastižen. 76302 Zlín 4
    19.11.2021 Doručování zásilky. 76607 Řídící depo Zlín 70
    19.11.2021 Příprava zásilky k doručení. 76607 Řídící depo Zlín 70
    18.11.2021 SMS zpráva odesílateli - vrácení zásilky.
    18.11.2021 Odeslání zásilky zpět odesílateli - adresát zásilku nevyzvedl ve stanovené odběrní lhůtě. 25101 Říčany u Prahy
    11.11.2021 SMS zpráva odesílateli - blížící se konec úložní doby.
    25.10.2021 Uložení zásilky - adresát nezastižen. 25101 Říčany u Prahy
    25.10.2021 Doručování zásilky. 25100 dodejna II Říčany u Prahy
    25.10.2021 Příprava zásilky k doručení. 25100 dodejna II Říčany u Prahy
    20.10.2021 Doslání zásilky na jinou adresu. 15000 Praha 5
    20.10.2021 Přijetí požadavku adresáta - prodloužení úložní doby zásilky. 15000 Praha 5
    20.10.2021 Přijata žádost o změnu doručení: Doručit zásilku na jinou adresu mezi 8. a 16. hodinou
    20.10.2021 Přijata žádost o změnu doručení: Prodloužit úložní dobu zásilky do 16.11.2021
    15.10.2021 Uložení zásilky - adresát nezastižen. 15000 Praha 5
    15.10.2021 Doručování zásilky. 15010 dodejna II Praha 5
    15.10.2021 Příprava zásilky k doručení. 15010 dodejna II Praha 5
    13.10.2021 Zásilka převzata do přepravy. 76302 Zlín 4
    13.10.2021 Obdrženy údaje k zásilce.

  • 10 %

    • +po prvé zareagovali na zprávu
    • - teď neustále píši na emaily, které byly uvedené na stránce, ale nikdo neodpovídá

    Dobrý den, už od rána posílám emaily ohledně dotazů na svou objednávku, ale bohužel jste zareagovali jen jednou a dál už nic. A proto jsem se rozhodla svou objednávku zrušit. Číslo je 2111002784. Pokud se k vám můj email vůbec dostane byla bych moc ráda za zpětnou vazbu a za zrušení objednávky, protože bych byla nemile překvapena kdyby i přes požadavek o zrušení objednávka byla doručena. Děkuji předem za odpověď a snad už se k vám tahle zpráva dostane.
    Pěkný den, Foltýnová.

  • 10 %

    Před Vánoci jsem sháněla dětskou bílou chlupatou mikinu. Syn si jí moc přál pod stromeček, ale kdekoliv jsem nějakou sehnala, vždy byla s nejakou dívčí aplikací. Přistoupila jsem tedy k nákupu v sekáči. Tento eshop byl jediný, který nabízel takovou mikinu, kterou jsem potřebovala.
    Ovšem po obdržení balíčku přišel ŠOK!!!
    Mikina byla na webu uváděná jako NOVÁ, ale z toho, co přišlo mi bylo opravdu do pláče. Materiál neskutečně zplstnatělý, zapíchaná tráva a jehličí... A to nemluvím o překvapení v podobě mrtvého brouka uvnitř mikiny...
    Na eshop jsem psala, že požaduji vrácení peněz včetně proplacení poštovného za zaslání mikiny zpět. Přišla odpověď, ať zatím mikinu neposílám a pošlu jim na mail fotky. Fajn. Fotky odeslány. Od té doby ale bohužel žádná odpověď, přesto že jsem je v prosinci (3 týdny od naší předchozí komunikace urgovala)... A nemám odpověď dodnes.
    Doufám, že alespoň po této recenzi se mi konečně nekdo ozve a peníze mi vrátí.
    Takže jestli doporučuji obchod? Jsem hodně tolerantní člověk, ale co je moc, toje příliš. Takže za mě už NIKDY VÍC!!!

    Reakce obchodu OnlineSekáč.cz

    Dobrý den, jelikož nám píšete tuto zprávu pod všechny komentáře, tak jen stručně:

    1. objednávku jste udělala před půl rokem,
    2. oblečení bylo opravdu nové, a nijak použité,
    3. zaměstnanci si balení pamatovali a máme pod kamerami, samozřejmě na kamerách není tak malé smítko vidět a i na fotkách je to velice mále,
    4. přičemž se nehádáme, že se opravdu brouček a pár jehliček z jehličnatého stromu mohlo dostat třeba při dopravě uvnitř firmy nebo přepravcem na produkt,
    5. naše konverzace skončila tím, že se ptáme jaké řešení navrhujete a máte možnost kontaktu s vedením (viz. kontakty na našich stránkách)

    Myslíme, že je zbytečné psát tento text úplně všude, kde se o nás někdo zmíní, prosím řešte to s našimi lidmi, navrhněte jak by jste to chtěla řešit.

    Děkujeme za pochopení

  • 50 %

    • Knihy, které jsem sháněla, nikde jinde neměli.
    • Vysoké poštovné bez možnosti vyzvednutí v Uložence nebo Zásilkovně.

    Stav knih by byl v jiném obchodě, kde knihy pravidelně nakupuji hodnocen jako mírné poškození a byla by na ně sleva. Shodou okolností jsem kupovala celou sadu knih Mládí v hajzlu, přičemž knihy z tohoto eshopu přišly v daleko horším stavu než zlevněné druhé jakosti z obchodu Knihcentrum. Nicméně jsem ráda, že jsem je vůbec všechny sehnala:-)

    Reakce obchodu OnlineSekáč.cz

    Dobrý den, to nás mrzí, že nejste spokojena s kvalitou knih. Prodáváme pouze nové knihy a pokud mají jakékoli kazy tak zákazníkovi voláme, takové knihy do prodeje vůbec nedáváme a mohli se dostat do prodeje pouze nepozorností zaměstnance. Můžeme poprosit do emailu např. o foto o jakém poškození se bavíme? Abychom mohli podniknout příslušené kroky? Děkujeme OnlineSekáč.cz