Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 23 a dnes, tj. 30.5. mi přijde sdělení, po zrušení objednávky, že vlastně zboží není , ale bude dnes naskladněno. Takové jednání obchodu považuji za neseriózní . Přece není problém hned při potvrzování objednávky zákazníkovi sdělit, že konkrétní zboží není.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednávka nedorazila
    • Objednávka nedorazila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel jsem žádnou nenašel
    • Zboží vedené skladem vůbec nemají.

    Po týdnu co jsem si objednal zboží mě paní volala že pořád čekají na dodávku Blend-a-dentu který jsem si objednal a měl být skladem ,uplynul další týden a pořád nic,chtěl jsem objednávku tedy stornovat přes jejich stránky ale na jejich stránkách to hlásí chybu 404 že stránka pro stornování není dostupná. Pokud nemáte na skladě 10ks úplně běžného fixačního krému který je úplně všude nevím proč podnikáte v oboru kde Vám to nejde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách uvádějí produkt který nemají naskladněn.Peníze vezmou a Vy čekáte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka byla zrušena, protože jsem zaplatila o 1 den později, to samozřejmě chápu. Co ale nechápu je to, že dodnes nemám po několika urgencích peníze zpět. Platba proběhla v květnu, na emaily už mi nikdo neodpovídá...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí něco, co nemají

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nepodařilo se mi zaplatit. Očekávala bych zájem a zaslání údajů k zaplacení předem. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na webu nabídka zboží, v reálu nemají

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    ZMĚŇTE DORUČOVACÍ SLUŽBU PPL (VIZ E-MAIL NA [email protected])

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem 16.ledna 2023 a doteď, dnes je 26.ledna zboží nedorazilo. Jen sliby po telefonu i mailu. Nejsem tedy vůbec spokojená!

    Reakce obchodu Onlinelekarna.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. Jak jsme Vás informovali, bohužel se objevily komplikace na straně dodavatele, které jsme nemohli předpokládat. Zboží bylo expedováno ve stejný den, ve který jsme ho obdrželi. V současné době je na cestě k Vám.

    Děkujeme za pochopení

    Onlinelékárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zásilka zatím nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzeruji zboží, které vůbec nemají musíte dlouho čekat. NEDOPORUČUJI!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V případě potíží, které eshopu neumožňují vypravit zásilku, nekomunikují se zákazníkem a nechávají ho čekat v nejistotě. Až na můj dotaz emailem odpověděli s vysvětlením, že čekali na naskladnění zboží (pozn. - které v době objednávky bylo "skladem").
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dlouhá doba dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace.
    • Žádné informace o termínu dodání.

    Nikdy u Vás nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi nespokojen s tímto obchodem...
    Zboží bylo inzerované jako dostupne...
    Objednal jsem zaplatil jsem, bez problémů.
    Po několika dnech obchod objednávku zrušil že zboží nemají,že vrátí peníze...
    Měli by si udělat pořádek na svých stránkách....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemají a pak objednávku zruší bez vysvětlení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno 9.10., dnes je 16.10. a od 9.10. PROBÍHÁ PŘÍPRAVA???? Ještě to ani neodeslali a už mi posílají mail, abych ohodnotila Onlinelekarnu na základě mého nákupu????