Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosla panenka nefungujici
    • stale nedosla nova

    nedoporucuji

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, za způsobené komplikace se moc omlouvám. Reklamační zásilka nám ještě nedorazila. Každopádně jsem obratem zadala odeslání nového kusu, aby Vám stihlo dorazit do Vánoc. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Knížka špatný strojek na melodie a piánko neodpovídá vzhledově zvuk je příšerný a je to v angličtině.

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu k našim produktům. Oba produkty prověříme. Zároveň jsme Vás kontaktovali emailem, abychom Vám pomohli s vrácením zboží. Moc se za nastalou situaci omlouvám. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo rozbité, neúplné.

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, za poškozené zboží se upřímně omlouvám. Bohužel se někdy během přepravy může poškodit i dobře zabalené zboží. Mimo jiné i pro tyto případy nabízíme bezplatné vrácení zboží do 30 dnů. Vaše reklamace již byla vyřízena a peníze vráceny. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem dohodnutý z řidičem dpd že mi balík nechá ve městě a bohužel balík nedorazil. Měl už dorazit 11.12 2023

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, situace s řidičem DPD mě moc mrzí. Těsně před Vánoci bohužel někteří dopravci mají kapacitní problémy. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, takže nevím, jestli jsem si něco vůbec objednal.

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, Vaši objednávku evidujeme jako zrušenou z důvodu jejího neuhrazení. Objednávku jsem Vám obnovila a zaslala instrukce k platbě. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka z 30.11 2023 dosud nedorazila - 8.12. - obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, balíček se nám vrátil jako nepřevzatý. Pokud máte zájem o opětovné zaslání, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] či telefonicky 799 118 314. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží - dětské dřevěné chodítko přišlo poškozené ,navíc chyběla část - základová překližka do košíku , kolečka která mají být základem pro stabilitu jsou velmi špatně - šlendriánsky obrobená takže šmatlají a odírají boky chodítka

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, za způsobené komplikace se moc omlouvám. Vytvořte si prosím reklamaci https://onlinehrackarstvi.cz/reklamace-a-odstoupeni a zašlete nám zboží bezplatně zpět, vrátíme Vám peníze. Kvalitu koleček prověříme. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po 6 dnech to je docela blby ne když jste český obchod to bude asi Vánocemi ne tak uvidíme kdy to dorazí dekuji Bocek

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, prověřila jsem Vaši objednávku a nemáte ji uhrazenou. Zaslala jsem Vám výzvu k platbě. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednala jsem paměťové šachy které dorazili bez figurek

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den Jano, za způsobené komplikace se moc omlouvám. Dnes jsme Vám odeslali reklamační zásilku. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodání produktu bylo rychlé, ale zboží neodpovídalo fotografií.To mě velmi zklamalo.Objednala jsem, krásný barevný fotbálek pro vnoučka a přišel obyčejný, hnědý fotbal,bez obrázků.Myslim, že by to pár fotbalových samolepek vylepšilo.

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, za vzniklé komplikace se moc omlouváme, fotografii u fotbálku prověříme. Napište nám na email [email protected] a pomůžeme Vám s bezplatným vrácením objednávky. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velmi spatne zabalene

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, prověřovali jsme balení Vaší zásilky spolu se skladem a nenarazili jsme na problém ani u použité krabice ani výplně. Můžete nás prosím kontaktovat na emailu [email protected]? Pokud došlo při přepravě k poškození, zašleme Vám obratem nepoškozený kus. :) S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za 468 Kč mi přišlo asi 20 korálků,měl to být dárek pro neteř,což nestačí ani na jeden náramek.Zřejmě si děláte legraci ze zákazníků.

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že se sadou pro výrobu náramků nejste spokojena. Zboží je možné bezplatně vrátit na adrese https://onlinehrackarstvi.cz/reklamace-a-odstoupeni. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží neodpovídá nabídce

    Reakce obchodu OnlineHračkářství.cz

    Dobrý den, magnetickou stavebnici jsme fyzicky kontrolovali a nenašli jsme rozdíl mezi nabídkou a zbožím. Můžete nás prosím kontaktovat na emailu [email protected]? Pokud se zbožím nejste spokojeni, zařídíme spolu bezplatné vrácení. S pozdravem, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Якість погана, барва відлущується

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedodal zaplacene zbozi ani tyden po slibenem terminu. Darek jsem musel hledat jinde. Obchod nezverenil zadny telefon jen email.

  • Nedoporučuje obchod

    Hračky jsou pěkné.ale nevím co se stalo,ale chtěli mi poslat asi 10 kusů.tak jsem to stopla .nejsem jinak s nimi spokojená,mohla bych je prodávat.To mě moc vadilo.Tolik vnoučat nemám Napsala jsem jim,že jsem chtěla jen 2 ty panenky.No měla jsem štěstít,že mi ty ty další neposlali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bez originálního obalu. V sáčku a jakési polské krabici. Veliké zklamání, mám to jako dárek..

    Určitě už nikdy !!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena neodpovídá kvalitě
    • Nápad dobrý
    • Nekvalitní výrobek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Musíte srovnávat, každé zboží, které nakoupíte. Rozdílná cena přímo na eshopu s cenou ve srovnávači typu Heureka. Jedna věc má dvě různé ceny jen, aby nalákali zákazníka.

    Obdoba e-shopů jako Megaknihy - ve srovnávači zjistíte, že kupujete nejlevnější zboží. Tak se mrknete, jestli si třeba ještě něco nepřidáte do košíků, když už je to poštovné (třeba se něco bude hodit). A tady narazíte. Když si totiž do srovnávače dáte opět hledat tu druhou věc, tak zjistíte, že třeba je ta daná věc také za nejmenší peníze u tohoto obchodu, ale když překliknete na původní stránku na shopu, tak zjistíte, že daná věc má 2 ceny. Jedná se o "aplikaci" či program, který udělá to, že vyjde daný obchod "nejlevněji" a pak většina lidí nekoupí jen to. Koupí i něco jiného a tam už to není "tak výhodné" a + je tam poplatek za "balné", které Vám "dovyrovná" tu původní skutečnou cenu. Takže nekoupíte zboží, které je nejlevnější. Je to blamáž na lidi. Aby koupili u toho obchodu s pocitem, že kupují "nejlevněji". A teda, když jim to píšete. Tak stejná odpověď jako u jiných :D rozbil se jim net, a právě jim to zpravuji jejich IT specialista. Ten, ale na nějako doby vypíná apku, která umí tyto věcičky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Některé hračky - nástroje jsou otlučené, některé pytlíky, v kterých byly zabalené byly špinavé, xylofon neladí... :-(