Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychle dodani...
    • Obchod rad imkasuje finance, ale negarantuje informace u vyrobku, na zaklade kterych se k nakupu rozhodujete... To, ze Vas vyrobek poskodil jej nezajima. Neumi se v emailu podepsat... Za mne, pokud Vam obchod negarantuje navraceni financi, hlavne u vyrobku v ramci zdravi a krasy, kde je nakup jen ma zaklade podanych informaci, nekupujte. Jsou to vetsinou vyr9bky ve radu tisicu... a obchod neni pripraven jednat korektne. Penize si vezme a ze Vas vyrobek po uzivani poskodil neni jeho problem. Coz se myli. Petra Pavelkova

    Nekorektni...

    Reakce obchodu Online-akce.cz

    Dobrý den, to co zde uvádíte není pravdou. Od první komunikace jste vytkla cenu, název LR 5in1 Beauty Elixir a opačné účinky produktu než je v popisu uvedeno a dále jak jste napsala "neni v praxi tak prevratny, jak se uvadi"
    A proto jste požadovala vrácení celé částky dle vašich slov "Verim, ze navraceni funanci nebude problem..."
    Což v tomto případě samozřejmě na základě tohoto tvrzení není možné realizovat a proto nebylo vaší žádosti vyhověno. Je to podobné jako když by jste si zakoupila cokoli jiného např. energetický nápoj a poté co by jste ho celý zkonzumovala, žádala vrácení celé částky za to že bylo vše naopak s tím že jste nepocítila dostatečně jeho energii a jste naopak např. ospalá. To že musíme uvést podobný příklad pro pochopení je vypovídající o tom jak tato konverzace irelevantní.

    S pozdravem Online-akce.cz | e-shop

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi ani nedorucili a hned poslali vyzvu k uhrazeni smluvni pokuty za to ze ja si zbozi nevyzvedla

    Rozhodne nedoporucuji, zbozi nedoruci na uvedenou adresu a nedaji vedet, kde zbozi je, nikdo vas nekontaktuje a hned vam zaslou vyzvu k uhrazeni smluvni pokuty, ze vy jste si zbozi nevyzvedl. Navrh jineho reseni absolutne nenabidnou a jsou vulgarni. Absolutne neprofesionalni!

    Reakce obchodu Online-akce.cz

    Dobrý den paní Markéto W., objednávku jste učinila dne 21.9.2020 ve 13:02h tentýž den byla objednávka vyřízená o čemž jste byla informována od nás emailem který jste uvedla v objednávce, ve stejný den byla zásilka vyzvednutá svozem od dopravce PPL kterého jste si v objednávce sama zvolila pro doručení vaší zásilky, který v ten samý den znovu na váš email informuje o přijaté zásilce do svozu na druhý den. Druhý den 22.9. vás dopravce informoval na váš email a váš tel. kontakt který jste uvedla do objednávky že bude zásilka doručována. To zda vám řidič volal nebo zásilku doručoval nevím a nedokážu ovlivnit, po neúspěšném doručení byla zásilka uložena pro vaše osobní vyzvednutí na místním PPL parcelshopu o čem jste byla znovu informována na tel i email. Po skončení úložní doby (8 dní) byla zásilka odeslána nám nazpět . Jakmile nám byla zásilka vrácena tak vám byl odeslán email s žádostí o úhradu storno poplatku na vzniklé náklady za balné a dopravné (manipulační poplatek) se kterým je každý zákazník srozuměn v obchodních podmínkách které odsouhlasí při dokončení objednávky na stránkách, dále tak i v příloze o potvrzení objednávky stejně tak jako tučný červený text pod objednávkou v potvrzovacím emailu.
    Pro upřesnění stejný email na který jsme zaslali žádost u úhradu storno poplatku který vám samozřejmě přišel proto jste volala z čísla které souhlasí s tel. kontaktem z vaší objednávky vám přišli všechny předchozí zmíněné informace o kterých jste řekla že jste nedostala ani mail ani žádné tel info, takže se zamyslete jestli to dává smysl ?
    To jestli vám bude zásilka kvalitně doručena a jakým řidičem v daném regionu samozřejmě z pozice eshopu nedokážeme nijak ovlivnit to je asi všem krom vás zřejmé že nejsme dopravce, přesto i když je jasné že řidič může pochybit tak pokud budete mít o zásilku skutečně zájem tak máte stále dost možností si jí vyzvednout nebo prodloužit úložní dobu atd.
    info o sledování zásilky PPL:

    Zásilku jsme doručili.: 2020-10-01 15:05:43
    Zásilku doručujeme na ParcelShop: 2020-10-01 08:31:41
    Zásilka se nachází na doručujícím depu.: 2020-10-01 05:42:33
    Zásilka bude vrácena zpět odesílateli.: 2020-09-30 14:31:30
    Zásilka vrácena z ParcelShopu zpět na depo PPL.: 2020-09-30 11:06:49
    Zásilku jsme doručili na Parcelshop.: 2020-09-22 12:19:48
    Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení příjemce.: 2020-09-22 09:40:28
    Zásilku doručujeme na ParcelShop: 2020-09-22 08:43:50
    Zásilka se nachází na doručujícím depu.: 2020-09-22 06:11:06
    Zásilku jsme převzali do přepravy. (váha: 0.750kg): 2020-09-21 17:31:15
    Zásilku jsme převzali od odesílatele.: 2020-09-21 14:08:43