Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena a dostupnost.
    • Zákaznický přístup.
    • Kvalita zpracování.

    Zakoupena sada stříbrných šperků, kde se náramek vlivem nekvalitního zpracování ihned rozpadl. Při prozkoumání i jiných kusů šperků přímo na prodejně to není žádná sláva asi obecně.
    V podobné cenové kategorii zakoupíte jen o pár metrů vedle stříbrné šperky zpracované o poznání lépe (např. Swarovski).

    Potěšil mě přístup obsluhy i rychlé vrácení peněž. Nepřesvědčila mě určitě 20% sleva na nový nákup, když jsem původní vadné zboží nakupoval s vánoční slevou 30 %...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zakoupený a obdržený řetízek bohužel nevypadal tak jako na nabídkové fotografii v e-shopu

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den, paní Kamilo,

    je nám velice líto, jestli zakoupený náhrdelník nesplnil vaše očekávání. Může se jednat o podobu mechového achátu v náhrdelníku? Mechové acháty, jelikož se jedná o přírodní kameny, jsou každý unikátem a mohou vypadat mírně odlišně. Některé jsou tmavší, některé světlejší, některé žilnatější a některé méně.

    Pokud vám kámen nevyhovuje, rozhodně není žádný problém jej vyměnit za jiný. Pošlete nám prosím náhrdelník na výměnu a my vám v rámci výměny můžeme poslat i pár fotografií různých kamenů, abyste si mohla vybrat ten, který vám bude vyhovovat nejvíce.

    Formulář pro výměnu najdete zde: www.olivie.cz/vymena-vraceni/. Kdybychom vám mohli jakkoliv jinak pomoct, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

    Děkujeme a přejeme vše nejlepší do nového roku!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prsten po 4 dnech praskl na pul

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, jestliže došlo k závadě na vámi zakoupeném prstenu. Můžete nám prosím na [email protected] popsat, jak k problému došlo, abychom mohli navrhnout ideální řešení k vaší maximální spokojenosti? Nemohl být prsten přetížen, vzhledem k jeho omezené možnosti nastavení? Prsten je vhodný pro velikost 6 až 8, což je rozmezí, ve kterém je bezpečné jej roztáhnout. Při snaze o větší roztažení již může dojít k prasknutí.

    Pokud je to možné, rádi bychom vás poprosili o bližší informace na náš e-mail, abychom vám mohli zajistit okamžitou reklamaci.

    Mockrát děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U nabídky zboží bylo telefonní číslo a poznámka voláni zdarma. Jinak nešlo zboží objednat. Po hovoru o objednávce mi naskočila částka 20 Kč.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Náušnice vydržely dva dny a jedna se ulomila. Kvalita 0.

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, jestliže došlo k závadě na vámi zakoupených náušnicích. Můžete nám prosím napsat na [email protected], jak ke zlomení tyčinky došlo, případně můžeme vás poprosit o zaslání fotografie? Uděláme maximum pro to, abychom celou záležitost vyřídili k vaší spokojenosti.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přivezli mi uplně jiný prsten

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den, pane Danieli,

    pokud došlo k chybě v expedici, tak se vám velice omlouváme. Můžete nám prosím na e-mail [email protected] poslat fotografii prstenu, který vám přišel? Přišel vám zcela jiný prsten nebo se liší pouze kámen? Vzhledem k tomu, že se jedná o mechový achát, který je přírodní kámen, tak je každý unikátem a může vypadat mírně odlišně. Některé jsou tmavší, některé světlejší, některé žilnatější a některé méně.

    Napište nám prosím e-mail, abychom mohli vaši situaci vyřešit k vaší maximální spokojenosti.

    Mockrát děkujeme za vstřícnost.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Náušnice jsou sice krásné, ale materiál je strašně měkky... když jsem omylem zachytla čepici okamžitě se rozjeli a nedají se nosit.

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše nespokojenost se zakoupenými náušničkami. Náušničky nám prosím určitě zašlete na reklamaci, kterou vám vyřídíme obratem.

    Stačí vyplnit krátký online formulář a zaslat šperk zpět k nám. Nic nemusíte tisknout ani hradit. Zpětná doprava je na náš účet: www.olivie.cz/vymena-vraceni/

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá komunikace
    • Skvělý prozákaznický přístup
    • lehce poškrábaný přívěšek

    Jsem strašně moc vděčný za přístup e-shopu a za skvělou a rychlou komunikaci s panem Hanákem. Nejen, že mi vyšli vstříc se speciální objednávkou, ale také byli velice milí.
    Bohužel, přívěšek ze stříbra (925) je lehce poškrábaný a trochu to celé kazí dojem. Navíc na přívěšku byl otisk prstu. Nejen, že to není hezké na pohled, ale očekávám, že budou balit přívěšek v rukavičkách. Takže jsem musel přívěšek ještě vyčistit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Moc jsem se na náušnice Kočka těšila pro dceru k Ježíšku.
    Foto je tak 20x zvětšené než vypadají ve skutečnosti.
    To ani nejde poznat, že je to vlastně Hello Kitty.
    Takže velké zklamání!!!
    A za 1350 Kč už bych čekala nějaké větší náušnice...

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den, paní Kláro,

    velice nás mrzí, že náušničky nesplnily vaše očekávání. U náušniček uvádíme jejich přesné rozměry i hmotnost pro co nejlepší představu, nicméně rozumíme, že při rozhodování pouze na základě produktové fotografie ze studia jste mohla mít jiné představy o rozměrech.

    Snažíme se ke všem produktům přidávat také reálné fotografie na lidech, nicméně produktů je opravdu mnoho a kočičky jsou z nejnovější kolekce, a proto jsme to zde bohužel zatím nestihli.

    Všechny naše šperky lze do 30 dní od zakoupení vrátit, ale i vyměnit za jiné. Váš šperk nám můžete vrátit nebo vyměnit následovně:

    1. Prosíme o vyplnění online formuláře pro odstoupení od smlouvy nebo výměnu zboží, který najdete zde: www.OLIVIE.cz/vymena-vraceni/
    2. Dále stačí už pouze zaslat šperk zpět k nám. Do zásilky prosím přiložte lístek s číslem vaší objednávky nebo samotnou objednávku, abychom mohli zásilku přiřadit ke správné žádosti.

    Po obdržení vaší zásilky vyřídíme žádost do 1 pracovního dne.

    V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo nejasností se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání. To je asi tak vše.
    • Výrobky sprostě přeprodávají z aliexpressu, omáčka okolo, jak se jedná o rodinný podnik, je úsměvná. Vytočilo mě to do běla, když si za náušnice účtujete 1500,- a ÚPLNĚ ty samé seženete díky Google search a obrázkovému vyhledávaní na Aliexpressu za 200 korun . Úplný vrchol je, že si u některých výrobků ani nevyfotíte vlastní fotky a sprostě je kopírujete od čínských výrobců. Nakupovala jsem s pocitem, že podpořím českou firmu, ale v tomto případě si objednám to samé z číny, bez přirážky. Vysvětluje to všechny negativní reakce na kvalitu. Ostuda!
    • Ověřit si to můžete jednoduše v aplikaci aliexpress, kde nahrajete fotku z Olivie a stejné fotky se promítnou i u prodejce na Aliexpressu. :). Na fotkách v olivii jsou vidět u fotek asijské rysy.

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že jste s nákupem nebyli spokojeni a vaše domněnky ovlivnily dojmy z celkového nákupu. Rádi bychom vás však ujistili o našich kvalitách a pravosti.

    V první řadě musíme adresovat, že naše šperky, žádné naše produkty, nepocházejí z Aliexpressu nebo Temu. Dle průzkumu, který jsme si dělali, se ve většině případů nejedná o stejné produkty i přesto, že jsou fotografie totožné. V mnoha případech se liší i reálný vzhled produktů. Šperky, které jsme pro testovací účely zakoupili, měli nižší hmotnost, nedisponovali puncovní značkou Puncovního úřadu ČR, i když to v těch případech bylo nutné, a povrch šperku působil matně. Produktové fotografie pochází od výrobce a jsou veřejně dostupné, a proto je může užít kdokoliv.

    V naší nabídce však najdete také množství produktů (většinu naší nabídky), které jsou z naší vlastní výroby a naše vlastní návrhy. Mnoho našich šperků také disponuje vícevrstvým pokovením. Běžně mají šperky 3 vrstvy pokovení, zatímco mnoho našich produktů jich má až 5, což není zcela běžné. Zajišťujeme tím větší odolnost, lesk a celkovou životnost. Také naše šperky často disponují silnější vrstvou pozlacení 0,5 až 2 mikrony (běžné je 0,025 - 0,05).

    Naprosto rozumíme vašim obavám, avšak rozhodně bychom vás rádi přesvědčili, že se není čeho bát. Za naší kvalitou si vždy budeme stát a dáme za ní ruku do ohně. Kdyby jakýkoliv šperk nesplňoval naše standardy, jeho prodej rušíme nebo problém vyřešíme přímo ve výrobě. Dlouhodobě si udržujeme vysokou spokojenost jak s kvalitou doručení, tak kvalitou produktů (98-99 % na Heurece, 97-98 % na Zboží, 4,9* na Googlu) a z výzkumů, které jsme prováděli si na nás zákazníci nejvíce chválí právě kvalitu zboží.

    V případě, že by vás zajímaly jakékoliv další informace nebo byste si přáli šperk vrátit či vyměnit, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Řetízek přišel roztržený,leží v šuplíku

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že Vám nedorazil bezvadný náhrdelník. Ihned jsme Vám vytvořili novou objednávku a náhrdelník ještě dnes (25.9.) odešleme.

    Vzniklé komplikace nás velice mrzí a věříme, že nyní již budete spokojená.

    Tým Olivie.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jsem opravdu naštvaná. Zakoupila jsem pozlacené náušnice s perlou a nedržel pořádně uzávěr. Nespočetněkrát denně jsem náušnici musela utahovat a kontrolovat. Když jsem jí ztratila, zakoupila jsem na e-shopu stejný pár, včetně náhradních puzet. Situace se opakovala. Nekvalitní produkt. Dvě hvězdy dávám pouze z důvodu, že náušnice jsou vzhledově líbivé.

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vada vzniklá u vámi zakoupených náušnic. Ihned jsme vám vytvořili reklamaci a nové náušničky vám zašleme do 24 hodin. Do balíčku jsme také přidali pár gumových zarážek, které by měly pomoci s pevným uchycením.

    Kdybychom vám mohli pomoct s čímkoliv dalším, neváhejte se na nás obrátit na [email protected].

    S přáním krásného dne
    Tým Olivie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace

    Velmi špatná zkušenost s ochodem a dopravcem PPL včetně výdejního místa. Z důvodu špatně uvedeného datumu dovolené na výdejním místě se k zakoupenému dárku dostanu až za dva měsíce. Bohužel reakce dopravce i obchodu stejná „Nemůžeme nic dělat“.

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den, pane Petře,

    je nám líto, že máte tyto negativní pocity, avšak zde si dovolíme rozporovat, jelikož od vás v systému neevidujeme žádný e-mail ani hovor ohledem této objednávky. Jelikož se objednávka stihla odeslat, tak její doručení stornovat sice opravdu není možné, ale pokud si zásilku nevyzvednete, tak se nám vrátí nazpět a my jí zde potom už můžeme pozdržet dokud budete chtít.

    Běžně, pokud se k nám vrátí uhrazená zásilka jako nevyzvednutá, tak kontaktujeme zákazníka ohledem opětovného doručení nebo případného stornování objednávky a refundace.

    Rozhodně se nemusíte bát, že by vaše zásilka ležela na výdejním místě dva měsíce. Po uplynutí úložní doby se odešle zpět k nám, kde s ní můžeme dále nakládat dle vašeho přání.

    Pokud byste měl jakékoliv požadavky ohledně opětovného odeslání, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

    S přáním hezkého dne
    Lukáš Sluka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle doručení
    • Nekvalitní náramek,prodlužovací řetízek se přetrhl hned druhý den bez nějakého násilí nebo zachycení se o něco. Po znovu napojení jemných oček se další den přetrhl znovu v jiném místě

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den, paní Martino,

    je nám velice líto, že na vámi zakoupeném produktu vznikla vada. Ohledně jakékoliv žádosti o výměnu, vrácení nebo reklamaci nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na [email protected] nebo telefonicky na 555 222 710 a vaši žádost vyřídíme téměř okamžitě k vaší maximální spokojenosti.

    S přáním krásného dne
    Lukáš Sluka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výrobek neodpovídal tomu,co jsem viděla na stránkách obchodu.Zklamala mě kvalita.

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že produkt nesplnil vaše očekávání. Můžete nám prosím poslat zprávu na [email protected], co přesně vás na produktu zklamalo? U produktu jsou uvedeny jeho parametry a také disponuje několika reálnými fotografiemi, ale budeme moc rádi za zpětnou vazbu, pokud se domníváte, že fotografie produkt dostatečně nereprezentují.

    Budeme také rádi za zpětnou vazbu k celkové vaší zkušenosti s nákupem.

    Do 30 dní můžete prsten také vyměnit nebo vrátit. Všechny žádosti vyřizujeme do 1 pracovního dne, takže se nemusíte bát jakéhokoliv čekání. Stačí vyplnit krátký online formulář a zaslat šperk zpět k nám - www.OLIVIE.cz/vymena-vraceni/.

    Předem mockrát děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hezký design

    Kvalita velmi pokulhává. Již druhá negativní zkušenost s tímto obchodem.

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, jestli vám náušničky nevyhovují. Můžete nás prosím kontaktovat ohledně vady nebo důvodu nespokojenosti?

    V systému vidíme, že vám zásilka dorazila za 1 pracovní den od úhrady a teprve před pár hodinami byla vyzvednuta, avšak žádnou zpětnou vazbu jsem od vás zatím neobdrželi, tak bychom vás velice rádi poprosili o zprávu, s čím konkrétně jste nebyla spokojena.

    Následně uděláme vše pro to, abych případnou vadu nebo nedostatek dokázali napravit ihned nebo se na to mohli zaměřit při výrobě.

    Předem mockrát děkujeme a omlouváme se za případné nepříjemnosti.

    S přátelským pozdravem
    Mgr. Lukáš Sluka, MBA | Generální ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nevím na čem jsem je už po Valentýnu a stále čekám a čekám ...

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den,

    u vaší objednávky byla zvolena odložená platba PlatímPak, která vám buď nebyla schválena poskytovatelem nebo proces jejího schválení nebyl dokončen, a proto nemohla být objednávka odeslána.

    Pošleme vám do emailu další instrukce, aby mohla být objednávka zkompletována.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udané velikosti prstenu neodpovídají pak musíte vracet
    • Doprava za vracení či reklamaci je s poplatkem s tím se setkávám prvně.
    • Výhodu nevidím zatím v ničem . Za 3 objednávek jedna v pořádku. U náušnice nefunguje zapínání, prsten je velký i když měřen podle jejich tabulek.

    Jsem opravdu znechucená.
    Při vrácení či reklamaci platíte za službu dost mělo by to být zdarma kor když je to vina obchodu a né vaše. 3 objednávky pouze jedna v pořádku. Opravdu špatné .

    Reakce obchodu OLIVIE.cz

    Dobrý den, paní Šmejkalová,

    je nám velice líto, že jste nebyla spokojená s našimi šperky. V systému jsem však dohledal pouze jednu objednávku na vaše jméno a k tomu jednu vyřízenou výměnu.

    Vidím, že jste si nevytvářela žádnou reklamaci, pouze výměnu zboží. U výměny zboží nabízíme zpětnou dopravu zcela zdarma, což jste využila. Nicméně platí se zde poplatek za poštovné, balné a zpracování výměny 69 Kč.

    Pokud byste si zaklikla reklamační formulář, který se využívá v případech, kdy produkt vykazuje vady nebo jakýkoliv jiný nedostatek, tak by zde nebyla žádná nutnost platit zmíněných 69 Kč a celá nová objednávka by byla kompletně zdarma.

    Reklamaci na náušničky zatím neevidujeme, ale pokud s nimi máte potíže, rozhodně nám je zašlete, abychom vám je mohli opravit / vyměnit za nové / refundovat celou částku. Náušničky jsme kontrolovali před odesláním, ale je možné, že se uvolnily při přepravě, jelikož se jedná o drobné kroužkové náušnice, u kterých je výjimečně možné lehké uvolnění kroužkového zapínání z důvodu měkkosti materiál. Vzniklé komplikace nás ale velice mrzí.

    Je nám velice líto, že jste nebyla spokojená s vaší objednávkou, i přesto, že:
    1. se nám podařilo objednávku vyytvořenou 7. 12. doručit k vám ihned 8. 12.,
    2. přijatou výměnu vyřídit do 1 pracovního dne a doručit znovu k vám do dalšího pracovního dne,
    3. na všechny e-maily jsme vám odepsali do 30 minut a byli vám maximálně nápomocní,
    4. nabídli vám zpětnou dopravu zdarma, kterou jste využila
    5. a doprava zdarma vyměněného prstenu znovu k vám nebyla uplatněna pouze z toho důvodu, jelikož byl zvolen nevhodný formulář.

    Jakmile vaši zásilku s náušničkami obdržíme, reklamaci znovu vyřídíme do 1 pracovního dne.

    Velice nás mrzí vzniklé komplikace. Uděláme vše pro to, abychom vaše žádosti co nejdříve vyřešili k vaší spokojenosti.