Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nefunkční platební brána
    svévolná změna obědnávek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud eshop s kamenym obchodem kde je možnost osobního vyzvednutí neumí na své stránky napsat upozornění že je v pracovní den zavřeno tak je to hodně zlé.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdravím objednal jsem si plastické mazivo mogul a místo mogulu přišel levnější orlem na dotas že si to mám za své peníze poslat z5ze mě vratej peníze to jsem neudělal protože mám strach abych nepřišel jen o tři stovky!!!

    Lidi bacha nabízí něco a pošlou úplně něco jiného u nich už nikdy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V dnešní době naprosto nepřijatelná komunikace obchodu.
    1) Přijde Vám zpráva Vaše objednávka byla úspěšně vyřízena. jaká bude vaše reakce? Považujete objednávku za doručenou. Jdete dělat detektiva napříč společností, kdo převzal Váš balík, kde se ztratil, jak to bude s úhradou/ fakturací a podobně. Následně zjistíte že zboží Vůbec nedorazilo.
    2) Další zdržení Vám způsobí hledání v emailech jestli Vám již poslali sledování zásilky, zase nic.
    3) Další zdržení hledání kontaktu na podporu, když se dovoláte sdělí Vám že zásilka byla teprve odeslána.
    4) Na dotaz kde máte informace o sledování zásilky, Vám odpoví že tyto informace vám teprve přijdou.
    5) Informace o sledování zásilky nikdy nedorazily.
    6) První objednávka vůbec nepřišla ztratil jsem tím cca týden a půl. Teprve druhá objednávka dorazila bez jakýchkoli informací, možností sledování, možností si organizovat můj čas, na převzetí, práci abych věděl že př. dnes budu děla něco jiného, zítra dopoledne musím čekat na materiál, a na odpoledne musím přeložit práci ke které mi přijde zboží z této objednávky.

    Prostě člověk má nabytý harmonogram spousty úkolů a povinností. Na takovéto neprofesionální a neschopné jednání nemá čas ani prostor. Marně hledám důvod proč u takovéto Ostravské společnosti kupovat, když v ČR je mrak fungující konkurence a v Praze jsou desítky obchodů, kde se dá zboží sehnat.

    Snažilo jsem se nakupovat se záměrem centrálního nákupu od velké společnosti která má zboží skladem a né př. jen dva ks a další v nedohlednu. Za mě přecházím mám čím dál více pozitivních nákupů v Německu, Rakousku, ceny nižší, služby světelné roky daleko a zboží dodáno do 2dnů.

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí tento problém. Bohužel automatické odpovědi nejsou asi dobře srozumitelné. Aktuálně pilně pracujeme na nové verzi eshopu, kde bude již vše na 100%. Link na sledování zásilky bohužel zasílá přepravce a nemáme jak ovlivnit, že Vám dorazí do emailu.
    Omlouváme se a přejeme pěkný den.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, když ještě nic nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod predáva len na vopred úhradu.... Chcel som na dobierku, ale mi to zavrhli... nedoporučim nikomu

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.

    Dodání na Slovensko je možné pouze při platbě převodem (předem) nebo platební kartou online (přes internet)

    Viz : https://www.oleje.cz/clanek/Obchodni-podminky

    S pozdravem

    Vojtěch Kramář

    EKOLUBE, s.r.o.
    Pražákova 10, 619 00, Brno, Czech Republic - EU
    IČ: 25573977 DIČ: CZ25573977
    Mobil: +420 602 608 390
    E-mail: [email protected]

    www.ekolube.cz www.oleje.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za zpoždění objednávky, bohužel byl u Vaší objednávky problém s propsáním platby. Pokusíme udělat maximum proto, aby se tato situace již příště neopakovala.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • NEMOZNOST ODPOCTU DPH PRI PLATBE KARTOU NA SVK

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    bohužel pokud zvolíte platbu přes platební bránu PayU, nebo přes Paypal peněženku nelze odečíst DPH, protože celý proces je automatizovaný. Firemní zákazníci volí platbu převodem, kdy Vám následující pracovní den dojde na mail zálohová faktura bez DPH. Eshop bohužel nemá jak rozlišit firemního zákazníka od soukromé osoby. Pokud příště zvolíte platbu převodem, tak nebude žádný problém.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček
    EKOLUBE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    objednáno 16.11.2020 a stále čekám, ještě že jsem zvolil platbu dobírkou

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za způsobené potíže. Přepravci jsou v tomto období přetíženi a proto může docházet ke zpoždění dodávek objednané zboží. V případě jakýkoliv potíží se na nás neváhejte obrátit.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček
    EKOLUBE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo ale po otevření jsem zjistil že ze 2ks kanystrů je částečně vylitý olej a to špatně zadělanými nebo při přepravě poškozenými víčky která byla asi nejspíše přes závit a tudy olej vytekl do igelitu ve kterém byly zabalené!!!Dále chyběly štítky na vyznačení výměny oleje!!!

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za způsobené potíže. Bohužel se při přepravě stává, že se někdy zboží rozbije. Neváhejte se na nás obrátit. Situaci samozřejmě řešíme zasláním nového zboží. Bohužel, že se zboží při přepravě rozbije nedokážeme ovlivnit. Obraťte se na nás a tento problém vyřešíme.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček
    EKOLUBE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Sortiment
    • KOMUNIKACE

    CENA

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Bohužel nevím kde nastal problém. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít ve všem vstříc.

    S pozdravem
    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl jsem ještě olejový filtr, ale zase bych musel platit poštovné. Prý je to další objednávka. To mi bylo řečeno vaším pracovníkem.

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se. Standart ně není s tímto problém. Pokud už byla zásilka na cestě k Vám, tak se bohužel již filtr přidat k objednávce nedá a je možné jej zaslat další zásilkou.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatně napsali adresu na balíku a tim pádem me dopravce nenašel a já musel 7km.jet do města si vyzvednout balík na úložné místě. Hlavně že jsem si zaplatil dopravu až domů!! Zbytečně vyhozené peníze za dopravu.

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené potíže. Bohužel se jednalo o chybu ze strany přepravce.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají externí účetní a v kamenném obchodě nedokážou vzít zpět zboží nebo ho vyměnit. Musí se zákazník dopředu telefonicky objednat, aby byl mohlo být vráceno nebo vyměněno...člověk si připadá jako kdyby chtěl něco extra...

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Vážená pane,

    při vytvoření objednávky jste s námi uzavřel kupní smlouvu a zároveň jste souhlasil s obchodními podmínkami, ve kterých je uvedeno: Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do třiceti(30) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. Bohužel jsme od Vás žádné odstoupení od kupní smlouvy neobdrželi. U objednávek zasílaných službou PPL a platbou na dobírku, nebo bankovním převodem předem na náš účet, nelze na počkání vrátit zaplacenou částku. Dle obchodních podmínek máme na vrácení peněz 30 dní od odstoupení od kupní smlouvy. Je nám líto, ale bohužel částku na prodejně na počkání vrátit nelze.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drahé,dlouhá dodací doba,neinformují o stavu objednávky

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste s námi nebyl spokojen. Bohužel ceny zboží v naší nabídce jsou dané tím, že zboží pochází od prověřených distributorů.

    S pozdravem

    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena , přehled , dodací termín
    • komunikace - doplňkové služby

    Zboží lehce nalezeno , objednáno , rychlé dodání , při požadavku na dodání bezpečnostního listu ke zboží tento nedodán /zákonná povinnost prodejce/ a ani žádná komunikace .
    Používání chemických látek bez bezpečnostního listu je v naší společnosti při kontrole trestáno dle platné legislativy .

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nedorozumění. Pro zaslání bezpečnostního listu k výrobku, stačí napsat požadavek na email [email protected] a bezpečnostní list Vám bude zaslán obratem.

    S pozdravem
    Tomáš Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    při hledání výdejního místa byla uváděna zavádějící " neexistující " adresa výdejny
    " HRNČÍŘSKÁ - Brno "

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den. Velmi mě mrzí,že jste měl takové problémy při hledání výdejního místa.Veškeré potřebné údaje naleznete na http://www.oleje.cz/obsah/Kontakty. Máme pouze dvě místa možného osobního odběru - EKOLUBE, s.r.o.Pražákova 10, 619 00 Brno a nově v Nových Bohnicích 234/16 181 00 Praha – Bohnice. Adresa výdejny HRNČÍŘSKÁ - Brno nemá s naší firmou nic společného. Hezký den. [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neobdržel jsem objednané zboží. Po dotázání jsem byl ujištěn, že zboží bylo odesláno.

    Objednejte si zboží jinde. Čekat na zboží skladem, které po 14 dnech nedorazí se opravdu vyplatí.

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den.Velmi mě mrzí nepříjemnosti, které jsme vám způsobili nedodáním zásilky. K tomuto pochybení došlo mým přehlédnutím a zásilka se zobrazovala jako vyřízená, aniž by tomu tak bylo. Shodou okolností jsem zrovna odešel na dovolenou a po návratu tímto reaguji na vaši oprávněnou kritiku. Pokud je objednané zboží skladem,daří se nám obvykle doručit následující pracovní den po objednání. Ještě jednou se vám omlouvám a přeji příjemný den. [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dorazil mi olej pochybného původu určený pro východní trh. Předražené produkty.

    Dřív sem zde nakupoval oleje s domněním, že kupuji originální oleje za výžší cenu. Tento nákup byl poslední. Teď už budu kupovat olej jen od autorizovaného distributora oleju Mobil, kde mám jistotu originálního oleje a ještě za překvapivě znatelně nižší cenu.

    Reakce obchodu Oleje.cz

    Dobrý den pane Davide. Právě jsme obdrželi vyjádření dodavatele k vašim pochybnostem o kvalitě dodaného oleje.Níže je zobrazena celá zpráva a věřím, že vás přesvědčí o původu a kvalitě oleje ze solidního zdroje a nadále zůstanete našim spokojeným zákazníkem. S pozdravem adamek@ekolube
    Zlosyň u Prahy, 22.6.2011
    Vážení obchodní přátelé,
    velice si vážíme dosavadní spolupráce s Vaší firmou a těšíme se, že v ní budeme k oboustranné spokojenosti pokračovat i v dalších letech.
    Naší snahou je neustálé rozšiřování produktové nabídky a zlepšování našich služeb. Do nedávné doby jsme se specializovali výhradně na distribuci olejů a maziv značek ESSO a Mobil. Poté, co výrobce těchto značek, nadnárodní koncern ExxonMobil, oleje značky ESSO zrušil, vyvstala ze strany našich zákazníků potřeba rozšířit náš sortiment o další značky a služby.
    Hlavním cílem naší společnost LUBSTAR je najít pro Vás to nejlepší řešení v oblasti nasazení mazacích produktů. Proto naše společnost dodává oleje a maziva všech renomovaných světových značek. Největší podíl v této nabídce tvoří značky OMV, Castrol, Houghton a samozřejmě Mobil, jehož jsme největším certifikovaným dovozcem v rámci celé ČR. Dále nabízíme široký sortiment vlastní značky olejů Tigrol, které jsme pro naše zákazníky vyvinuli ve spolupráci s nejvýznamnějšími německými výrobci. Díky spolupráci s nimi Vám rovněž můžeme dodat mazivo „vyrobené na míru“ pro Vaši aplikaci.

    Při této příležitosti si Vás rovněž dovolujeme upozornit, že jsme významně rozšířili i nabídku služeb. Jako příklad lze uvést přečerpávání olejů, čištění nádrží a strojů, filtrace olejů, měření čistoty olejů elektronickým čítačem částic nebo inspekce vnitřních prostor motorů a strojů pomocí videoskopu.

    Naše společnost LUBSTAR je držitelem certifikátů ISO 9001 a ISO 14001 a v rámci svého provozu klade zásadní důraz na dodržování všech ekologických a bezpečnostních principů. Nově též sponzorujeme chov tří sibiřských tigrů, kteří jsou v chovatelské stanici připravováni k vypuštění do volné přírody.
    Rozšíření naší nabídky světových značek maziv se odrazilo i ve změně loga naší společnosti. Nové logo plně vystihuje naši filosofii a je uvedeno v hlavičce tohoto dopisu.
    Děkujeme Vám za Vaši přízeň a těšíme se na další spolupráci s Vaší společností
    Dobrý den. Na tento konkrétně vám dodaný olej jsme se dotázali dodavatele a požádali o vyjádření k pochybnostem o kvalitě a původu zboží. Zatím jsme na takovéto problémy nenarazili a i nadále bychom rádi dodávali pouze kvalitní a prověřené zboží.S vyjádřením dodavatele vás seznámím ihned po jeho obdržení. Věřím, že se vše podaří uspokojivě vysvětlit. Zatím děkuji za trpělivost a přeji hezký den. [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    je to vlastne prodejna ekolube na prazakove v brne a na strankach se prezentuje pod jinou hlavickou,( oleje.cz)