Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je trapné inzerovat na stránkách obchodu zboží ve velikostech, které fyzicky není dostupné. Pro zákazníka jednak ztráta času a zbytečně provedená platba, kterou poté obchod vrací zákazníkovi zpět.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrá ráno, pane Josefe,
    děkuji za Vaši recenzi i když netuším, čím jsme Vás tak strašně rozčílili. Sezóna je v plném proudu a tak se někdy může stát, že nám vypadnou některé oblíbené kousky zboží nebo určité velikosti. Pak se my, "trapáci", zákazníkovi omluvíme, nabídneme náhradní řešení nebo obratem vrátíme peníze, jako ve Vašem případě. Vám doma nikdy nedošel třeba rum nebo hladká mouka? :-)
    Hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží s avízovaným termínem dodání do 2 dnů nebylo vůbec skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kolo přišlo se zpožděním a nebylo seřízené.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, pane Jiří. Během naší bohaté emailové komunikace jsem Vám snad vysvětlil, jak je to s termíny dodávek jízdních kol. U kol je uvedeno dodání do 2 dnů, ale v nesmontovaném stavu. Pokud si přejete montáž a seřízení kola, pak se termín samozřejmě posune, protože ono seřízení vyžaduje nějaký čas. Zákazníky na to upozorňujeme v sekci: https://www.okolokola.cz/V-jakem-stavu-obdrzim-zbozi-a3_21.htm a také v emailu, který obdržíte jako potvrzení o objednávce. O všem je tedy zákazník dostatečně informován. To, že jste nechal nákup kola, které mělo být jako dárek, na poslední chvíli, za to my opravdu nemůžeme...
    Co se týče seřízení - co přesně bylo na kole neseřízeno? Nic takového jste nám nedal vědět, ani telefonicky, ani emailem, beru tedy toto hodnocení s jistou rezervou.
    Jízdních kol vyexpedujeme denně několik desítek, bohužel spokojený zákazník dá kladné hodnocení Na Heureku málokdy, protože nemá co řešit, ten "naštvaný" vždy, i když někdy je to neoprávněně, jako v tomto případě.
    Hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psali ste že se to zdrží o dva tři dny že ho mají chlapi na dílně dokazují , no kolo došlo až za 9 dní od objednání, kolo sem musel seřídit brzdy neboť drhnuly kotouče a přehazovačku také seridit neboť přeskakovala také seridit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem velice zklamaný, kolo přišlo krásné zabalené, ale jak mile jsem kolo poskládal dle návodu a jel se projet strašný a hrozny, kolo není vůbec serizene dělá si co chce, a co hůř po nafouknutí pneu obě píchnute! :( Tak že kolo sice hezké, ale díky nejlevnějším komponetum musí stejně do servisu a další náklady navíc.pekne děkuji za super kolo.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, tak se nám právě vrátilo kolo od Vás. Při rozbalení a kontrole kola jsem zjistil, že přední kolo je nafouknuté a drží tak jak má a zadní kolo, respektive zadní duše byla zalepena 3 (!) záplatami a to ještě jaksi prapodivně. Takže ano, když na kole jezdíte, může se stát, že píchnete, ale svalovat vinu za to na nás, to prosím ne :-). Duše byla lepená, takže o defektu jste museli jistě vědět. Co se týče dalšího problému a to, že si kolo dělá "co chce" - šlo by to prosím nějak přiblížit? Mluvil jsem s ním a plně spolupracovalo! Víte, těchto modelů expedujeme denně desítky a zákazníci jsou spokojení, bohužel recenze se píší spíše jen ty negativní a v tomto případě si troufám říci i neoprávněné. Hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ukazuje zboží skladem a po objednání přišel email, že zboží není ani u nich, ani u dodavatele.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi a omlouvám se za komplikace. Na Vámi objednaný model kola, který byl v akční nabídce s výraznou slevou jsme dostali v jeden okamžik více objednávek a než se informace o nedostupnosti propsala do e-shopu, chvilku to trvalo (byl víkend). Tímto jsme u nás všechny kusy doprodali a další kusy již výrobce k dispozici nemá. Kolegyně Vám jako kompenzaci nabídla vyšší model kola za zvýhodněnou cenu. To se prostě může někdy stát, tak proč hned tak zostra ... :-) Hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kolo je krásné a splnili termín dodání
    • Nevěřte, že přijde seřízené kolo. Byl to důvod, proč jsem si vybrala tento e-shop a nakonec mi nepřehazuje přehazovačka. Kontaktovala jsem e-shop, at mi posle alespon nejaky navod, nicmene bez uspechu, ted nevim, jak mam smontovane kolo zabalit a poslat zase zpatky. Bohuzel verila jsem, ze kdyz pisou - kolo prijde serizene, ze to tak bude, ale bohuzel je to zrejme jen marketingovy tah. Nazor negativni bych nepsala, kdyby e-shop aktivne komunikoval a snazil se vec vyresit.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, paní Petro,
    děkuji za Vaši recenzi. Smontovaná a seřízená kola našim zákazníkům zasíláme již od roku 2009 a myslím, že úspěšně. Stačí se podívat na naše recenze zde zpětně. Neříkám, že se nemůže nic stát a že jsme neomylní, i mistr tesař se někdy utne....
    A nyní k Vašemu případu: obdrželi jsme od Vás email, na který jsme obratem zareagovali, protože nebylo jasné, co je vlastně v nepořádku. Vaše kolo proběhlo standardním předprodejním servisem, což jsem si ověřil. To že "nefunguje" přehazovačka je dost široký pojem a takto na dálku nejsem bohužel schopen zjistit, kde je zakopaný pes. Jestli jste jen při skládání kola překroutili bowden, nebo se stalo něco jiného. Pokud nechcete navštívit servis ve Vašem okolí, pak kolo vraťte zpět do krabice, v které Vám dorazilo a my si ho na naše náklady svezeme, provedeme opravu a zašleme Vám ho zpět.
    Pokud nejste sama schopna určit příčinu (a ani to po Vás samozřejmě nemůžeme chtít) a my ji vlastně nevíme, co a proč nefunguje, pak by Vám žádný návod nepomohl, ba naopak.
    Hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi můžu jen stěží napsat nějaké hodnocení na zboží, když mi ještě žádné nedorazilo, že? ‍♂️

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Díval jsem se na Vaši objednávku, respektive na obě. U první Vám neprošla platba kartou, byla tedy stornována. Následně jste provedl o víkendu (kdy máme zavřeno a objednávky nevyřizujeme) objednávku novou a ještě ji rozšířil. Jedna položka bohužel nebyla skladem, za což se omlouvám a čekali jsme na její doskladnění. Objednávka byla expedována minulý čtvrtek, již by tedy dávno měla být u Vás. Hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi milé a akční e-maily k objednávce - sympatické.
    Velikost objednaného zboží neodpovídá velikostním tabulkám, vybraná a zaslaná sukně je mnohem menší velikost než požadované "L".

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, Jarmilo,
    děkuji za Vaši recenzi, ale bohužel trošku nechápu její poselství, proč "nedoporučujete" náš obchod. Z naší strany proběhl obchod zcela korektntě, a to že Vám sukýnka nesedí, my bohužel neovlivníme. U produktu je jasná velikostní tabulka, podle které je třeba si vybrat správnou velikost pro svoji postavu. Pokud nakupujete oblečení přes internet častěji, víte, že i přesto to prostě někdy nevyjde. Pak není nic jednoduššího, než nám sukýnku poslat a my Vám ji rádi vyměníme za větší. Tak to prostě někdy u nákupu oblečení přes internet je. hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nic moc

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, děkujme za Vaši recenzi. Mohl by jste prosím konkretizovat Vaše "nic moc"? Díval jsem se, že po objednávce, kterou hodnotíte jako "nic moc" jste udělal včera další, takže jsme si asi zase tak špatně nevedli, ne? :-) Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Neaktuální skladová dostupnost
    • Objednávka zrušena ze strany prodávajícího

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den pane Mitáši, omlouváme se za chybku, to víte, to se někdy v sezóně prostě stane, jsme jen lidé :-). hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ochotní

    nemají přehled o kvalitě výrobku

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den pane Zdeňku, děkuji za Vaši recenzi. Bohužel však netuším, co si představit pod "nemají přehled o kvalitě výrobku". To že Vám je v zakoupených rukavicích zima, za to my opravdu nemůžeme... :-) Jak jsem Vám již psal, každý z nás má tu teplotní hranici někde jinde, někomu je v těchto rukavicích fajn v -10, někomu je v nich při 0 zima.. To je stejné, jak u nás v kanceláři, holkám je tu furt zima a my chlapci omdléváme horkem... :-) Hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaos v zásobách, skladem nemají nic, pri vytvoření objednávky teprve objednávají od výrobce. A poté Vám sdělí že vlastně nic nejde sehnat, až si objednáte něco jiného... Jenže za dva dny zjistíte, že to taky nemaj

    Obyčejní překupníci

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den Karle, děkuji za Vaši recenzi, i když z ní máme pramalou radost. Díky bohu je jich jako šafránu (jukněte na naše recenze) a i když se snažíme dělat vše, co je v našich silách, někdy se to prostě stane. Situaci jsem Vám vysvětlil po emailu. Zkrátka nám u dané značky v tu chvíli nefungoval správně dostupnostní feed, za což jsem se Vám omluvil. Víc pro to udělat nemohu. Za "obyčejné překupníky" přeje hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nechápu co je tak těžké na tom, zabalit a poslat dvě brašny na koloběžku. A když jsem napsal že že jedna chybí, tak mi jen odepsali, že kontrole skladových zásob jim jedná přebývá a že mi ji teda posílají. To jsem zvědavý, co by se dělo, kdyby jim žádná nepřebývala.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den pane Balho,

    děkujeme za Vaši recenzi, i když z ní máme pramalou radost. Myslím si, že je trošku přísná, ale to je samozřejmě Vaše plné právo. Co se stalo? Děvčata prostě při balení místo 2 brašniček zabalila jen jednu. Hned jak jste se ozval že je zásilka nekompletní, tak jsme přepočítali stav skladu u dané položky a zjistili jsme, že jsme opravdu udělali chybu obratem jsme ji napravili a chybějící brašnu Vám odeslali. Mě se třeba minulý týden stalo, že mně manželka poslala na nákup a já místo 2 balení kvasnic koupil jen jedno. Ale večeře byla nakonec na 100%, ne jen poloviční porce. Víte, chybovat je prostě lidské a někdy se to stane. My nejsme Alza, kde to balí super přesný chladný robot, za to u nás zásilky balí opravdu krásná děvčata (můžete se přijet přesvědčit). Tentokrát se spletla, tak jím to prosím nemějte za zlé. Takže se ještě jednou omlouváme a já osobně Vám přeji hezký den, Vladimír za okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jaka SKLADEM nabízí zboží, které nemá.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den,
    bohužel, doba je nyní taková, že skladová dostupnost zboží se mění z hodiny na hodinu. V případě, že je na našem e-shopu nastaveno do dvou dnů, je na objednání u výrobce. Zde se může stát, že zboží již nemusí být skladem a nepůjde objednat. Vždy se snažíme nabídnout zákazníkovi alternativu za výhodnějších podmínek. Velice nás mrzí tyto způsobené komlikace.
    Denisa za Tým okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem kraťasy, které byly uvedeny skladem, bohužel po třech dnech mě informovali, že dodavatel jim kraťasy již nedodá. Takže údaj skladem nebyl pravdivý.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. V případě, že u nás objednáte zboží, které je skladem do 2 dnů ( tzn., do 2 dnů na naší kamenné prodejně). Toto zboží objednáváme u výrobce, bohužel se může stát, že skladová dostupnost se i u výrobce změní nebo nastane jiný problém, jako tomu bylo ve Vašem případě, kdy byly kraťasy skladem, ale výrobce již nemohl zaslat z důvodů poškozeného zboží. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
    Denisa za Tým okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zajímavé ceny

    obchod uvádí, že zboží má skladem, ale čekám již 11 den a pořád nic!

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za prodlouženou dobu dodání. V případě, že u nás objednáte zboží, které je skladem do 2 dnů ( tzn., do 2 dnů na naší kamenné prodejně) toto zboží objednáváme u výrobce. V sezoně se může stát, vzhledem k vysokému počtu objednávek, že expedice zboží bude prodloužena. Vaši objednávku jsme expedovali po 11 dnech a věřím, že jste s objednaným zbožím spojený.
    Denisa za Tým okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Seřízení kola proběhlo zřejmě velmi ve spěchu....bovden od řazení umístěný na špatnou stranu prodřel lak na vidlici. Škoda, že jsem si nevšiml dříve. Závity pro šrouby ke košíku na pití by mohly být precizněji zapraveny do rámu, to ale není chyba obchodu. Dlouhá čekací doba.

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že nejste s nákupem kola spokojený. Každý zákazník od nás obdrží kolo zdarma smontované a seřízené! Tzn. že vybrané kolo smontujeme a kompletně seřídíme (brzdy, řazení, atd.). Pokud jste po obdržení zásilky zjistil jisté nesrovnalosti, je třeba nás kontaktovat a popřípadě zaslat fotografie. Naší prioritou je mít spokojené zákazníky a jistě bychom v případě, že by skutečnost byla oprávněná, dali vše do pořádku k Vaší spokojenosti.
    Denisa za Tým okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Elektrokolo, které jsem měla vybrané měli na stránkách okolokola za nejlepší cenu. Telefonovala jsem tam a ověřovala si, kdy by kolo mohlo být připravené, nic nebyl problém, byla jsem upozorněna, že u kola bude o něco delší doba než normálně z důvodu covidu, ale že ho mají skladem. Druhý den mi e-shop objednávku stornoval, že kolo již nemají a mohu si vybrat jiné. Přítel, který si nezávisle na mě objednal příslušenství na kolo, které mělo být do 2 dnů, přišlo po 2 týdnech...

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, i když z ní nemáme žádnou radost. Bohužel doba je ze zjevných "Coronavirových" důvodů velmi hektická a dodavatelé ani my malinko nestíháme. Zkrátka celá ČR se rozhodla, že letos zruší dovolené u moře a bude jezdit v ČR na kolech :-). My jsme rádi, bohužel kapacity naše i výrobců jsou omezené a ne vše je v naší moci. Vámi objednané kolo bylo v době Vašeho dotazu opravdu skladem, ale než přišla Vaše objednávka, prodalo se zde na obchodě. Skladové zásoby se nám nemění každou hodinu, ale spíše minutu a spousta modelů kol je již beznadějně vyprodána.... Nabídli jsme Vám jinou barevnou variantu stejného modelu, ale o ten jste neměla zájem. Na delší dodací lhůty upozorňujeme všechny naše zákazníky. Bohužel to nyní tak mají všichni prodejci jízdních kol, netýká se to jen nás. Hezký den, Vladimír za www.okolokola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na odstoupení od kupní smlouvy reagovali rychle a rychle vrátili i peníze za storno
    • tři dny se nedalo do obchodu dovolat
    • na emaily reagovali taky s dost velkým zpožděním
    • zboží, které udávali na webu, že je "do 2 dnů" mi nebylo doručeno ani po týdnu, a v objednávce jsem viděl, že stále čekají na dodání na jejich sklad, naskladnění v nedohlednu, termíny, které udávali se nasplnili

    Reakce obchodu okolokola.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, i když nám nedělá žadnou radost. Bohužel doba je ze zjevných "Coronavirových" důvodů velmi hektická a dodavatelé ani my malinko nestíháme. Zkrátka celá ČR se rozhodla, že letos zruší dovolené u moře a bude jezdit v ČR na kolech. My jsme rádi, bohužel kapacity naše i výrobců jsou omezené a ne vše je v naší moci. Denně odpovídáme na stovky dotazů po emailu, chatu a telefony nám drnčí po tisících...Děláme co můžeme a umíme, ale má to svoje limity. Vaše objednávka byla stornována a peníze vráceny obratem. hezký den, Vladimír za www.okolokola.cz