Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem velmi spokojen

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den, milý zákazníku,
    děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlé jednání, doručení bez problémů
    • E-shop - chybí možnost výběru platby převodem z účtu při objednání (pouze "kartou" - navíc není uvedeno, že jen platba kartou při dodání= dobírka)

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Pěkný den, milý zákazníku,

    děkujeme za hodnocení a za pochvalu ohledně rychlosti. Platba na účet chybí, protože platbu předem nevyžadujeme - až při dodání zboží. Děkujeme ale za podnět, upravíme text tak, aby byl srozumitelnější.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    tým e-shopu Oknostyl

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Koupil jsem zde montážní kotvy na uchycení plastových oken, které nejsou jinde k sehnání.
    • Dopravné je účtováno ve výši 324 Kč, i když kupujete položku třeba jen za 20 Kč ...

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Pěkný den,

    děkujeme za recenzi a za upozornění ohledně výše dopravného. Drobné zboží standardě posíláme přes DPD a cena je nižší, ale díky technické chybě nám vypadl ceník balíkového dopravce. Prosím ozvěte se na naši zákaznickou linku – [email protected] – rozdíl dopravného Vám vrátíme.
    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    tým e-shopu Oknostyl

  • 10 %

    • Strašně milá paní na zlínské pobočce
    • špatná komunikace se servisním oddělením

    Na první dojem jsme byli s firmy nadšení, ale modlete se že nebudete nic reklamovat servisní/reklamační oddělení mají otřesné. Paní na zlínské pobočce (p. Bártková) je opravdu osoba na svém místě a dokáže vše tak krásně a neuvěřitelně poddat že jste z toho prostě nadšení. Je ochotná, milá dokáže skvěle poradit když si člověk není jistý. Poté přišla montáž oken. To že se najímají ukrajinští pracovníci mi nikterak nepřekáží, ale aby když usazuje pracovník parapet na 3x tak mě jímá hrůza. Poté došlo na reklamaci prasklého skla. Chápu že nedostatek lidí a lidé kteří si neplní řádně svou práci a poté se musí řešit reklamace zpětně i klidně rok. Ale aby docházelo k takové strašné nekomunikaci, abychom se museli pořád připomínat jak to tedy vypadá jestli to někdo řeší. Nebo když místo vyřešení reklamace (buď výměna celého okenního křídla nebo vrácení peněz za dané křídlo okna) Vám nabídnou slevu na další produkty od nich.

    Opravdu servisní/reklamační oddělení kazí jméno firmě.

    Zklamaný zákazník Zuzana Petříková

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den paní Petříková,

    bohužel máte pravdu v tom, že v období, kdy se Vaše dodávka, respektive reklamace řešila, seděli na našem servisním oddělení pracovníci, kteří vykazovali Vámi popsané jednání a opravdu mne mrzí, že jste mu byli vystaveni a dořešení Vaší dodávky trvalo tak dlouho.

    Věřím, že v současnosti jsme fungování servisního oddělení díky novým pracovníkům standardizovali a podobné problémy se již v budoucnu nebudou opakovat.

    Děkuji Vám za Vaši trpělivost a věřím, že Vám naše okna budou sloužit k Vaší spokojenosti.
    Tomáš Mazel, jednatel společnosti

  • 20 %

    • Cena
    • Nedoporučuji
    • Vloni jsem si objednal tři okna, až při montáží jsem zjistil, že v jednom okně chybí 20cm těsnící gumy, když jsem jim to reklamoval, vůbec na zprávu neakceptovali, i když jsem hrozil ČOI, nakonec jsem to nechal být, poněvadž jsem potřeboval ještě 11 oken a nevěděl, zda půjdu opět do nich, taky se stalo. Okna byly v pořádku, až jsem začal instalovat sítě jsem zjistil, že místo 9ks mi jich dodali jenom 6ks. Na reklamaci mi sdělili, že dodavatel jim naskladnil 9ks, tudíž i oni mě,, aniž by se ujistili v balíčku že jim ti Poláci poslali určitě 9 ks... utřel jsem nos, položka bezmála 1800...jak shrnout... rozhodně tuto firmu nedoporučuji, raději si priplať te

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Pěkný den, pane Maleňáku,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojený, ale zboží je nutné zkontrolovat hned u převzetí. Zpětně již nemůžeme vyhodnotit, zda reklamace byla oprávněná.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost
    Tým společnosti Oknostyl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den, milý zákazníku,
    děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Opravdu levné
    • Uvedená doba dodání i komunikace v pořádku
    • Nic

    Spokojenost - doporučuji

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den, milá Marcelo,

    děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    tým e-shopu Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodání do 3 dnů
    • Dobré ceny

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milá Andreo,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a příjemné jednání

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý zákazníku,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost domluva tak to má být.

    Ok doporučuji.

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý Tome,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost, spolehlivost a přehlednost

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý zákazníku,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • 100 %

    • profesionální a vstřícný přístup od prvního kontaktu až po vlastní montáž oken
    • i když jsme očekávali realizaci dodávky za 6-8 týdnů od finální objednávky, bylo to už za 3 týdny
    • montážní četa byla slušná, profesionální a rychlá

    -rychlost, profesionalita, slušné jednání a vstřícnost

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý Pavle,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení a milou recenzi.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Jsem samouk, kutil a podivil jsem se, že s dodávkou oken nebyl dodán kotvící materiáĺ. Odpovidající nelze dokoupit v hobby marketech, neodpovídají rozměry. A cena za doručení zboží, které se vejde do obálky a váží nulanulanic je přehnaná

    Rychlá dodávka, spolehlivost

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Každý zákazník potřebuje jiný kotvící materiál, proto nemůžeme dodávat automaticky stejně ke každému nákupu. Cena za doručení se potom odvíjí od cen dopravců.

    Doufáme, že i přes tento drobný zádrhel se Vám podařilo okna namontovat podle představ a máte z nich hezký výhled.

    S pozdravem,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý Vladimíre,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    jsem spokojen

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý zákazníku,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • 70 %

    Platili jsme předem, přes 68 tisíc. Čekací doba je 8 týdnu. My je obdrželi tak cca v 10. týdnu. A to jen díky týdennímu obvolávání. Pan zástupce v Teplicích byl velice nevlídný, na otázků ohledně oken po 8 týdnech čekání mi řekl poprvé, že zavolá na sklad a dá mi vědět. Po druhé kdy jsem mu volala, zda nezapomněl, mi bylo sděleno, že neví, že jen objednávku přijímá a pak odesílá, že už je to mimo něj. To jako přijme peníze a pak se na to vyprdne? Tak jsem se ptala kam mám zavolat, prý, že neví, ptám se na číslo skladu, taky nevěděl. Očividně ani nebyl v kanceláři, dva dny po sobě v pracovní době. Kdyby to řekl slušně aspoň, ale ne. Zvedal i hlas. Nakonec jsem si našla telefon v záhlaví na webovkách, pán byl moc milý, a řekl, že to má na starosti ten pán zástupce z Teplic. A dal mi tedy číslo na sklad. Na skladě mi řekli, že to tam stojí už déle, ale nedostali pokyn k odeslání. Že mi je tedy odešlou. Po té o den a půl později jsem volala znovu, kdy mi tedy přijdou. Odpověděli mi, že se mi nedovolali. Zmeškaný hovor jsem nezaregistrovala, ale pokud ano, měli by to zkusit druhý den ráno znovu a nečekat až se sama opět ozvu. Na konec mi je přivezli, volali mi až když přijeli, měli zavolat o 15 min dříve, když tam nebydlíme, nebo aspoň 5min dříve. A hodili nám ty těžké výlohy, dveře, okna před práh domu, na úzký chodník na hlavní ulici. I když nám stačilo je vsunout do vnitř, což je tak o 1-3m dále? Lidská ochota nulová a ani nebyli milý.
    Zboží hodnotím na 100%, přístup pana zástupce a dopravců 10%.

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milá zákaznice,

    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom se pokusili vysvětlit situaci z našeho pohledu. Při domlouvání Vaší zakázky jsme se dohodli nikoli na doručení dopravcem, ale na individuálním doručení hned jakmile pojedeme na některou z montáží Vaším směrem. Když se tak stalo, nepodařilo se nám s Vámi telefonicky napoprvé spojit, ale později jsme se na závozu domluvili.
    Protože při našem příjezdu nebyl přítomný nikdo, s kým bychom se mohli domluvit na složení zakázky, složili jsme ji na první možné místo.

    Mrzí nás nedorozumění, které při doručování vzniklo. Doufáme, že jste i přes drobné zádrhely s okny či dveřmi spokojená.

    S pozdravem, tým E-shopu Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý zákazníku,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný zboží

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý zákazníku,

    můžete být prosím více konkrétnější? Pokud nejste se zbožím spokojený, můžete jej reklamovat, nebo nás kontaktovat na e-mailu [email protected], abychom se na problém společně podívali. Rádi bychom Vám pomohli, ale nevíme jak.

    S pozdravem, E-shop Oknostyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr, zajímavé ceny, přehledné stránky. Rychlost dodání, kompletnost výrobku, dobrá komunikace.

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den milý zákazníku,

    moc děkujeme za pozitivní hodnocení a pochvalu.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna dělají radost,
    E-shop Oknostyl.

  • 10 %

    • zjištění co znamená zvýšený adrenalin
    • nehorázné jednání při reklamaci

    V roce 2019 jsem objednal přes tuto firmu veškerá okna a dveře. Protože se jednalo o objednávku za necelých 300 000,- tak jsem poptal více firem s tím, že sice Oknostyl nebyla ta nejlevnější varianta, ale rychlé jednání se strany obchodního zástupce a celkem zajímavé reference mne nakonec přesvědčili.
    Při dodání bohužel jedny vchodové dveře dorazily v jiném provedení, ale přes reklamaci u obchodního zástupce jsem cca po 6 týdnech dostal nové a vše bylo v pořádku. Druhé vchodové dveře montovali jako poslední, protože jsme nechtěli aby se zničily při stavbě. Po namontování jsme bohužel zjistili, že u druhých vchodových dveří je špatný vnitřní zámek, nefunguje zamčení do druhé polohy a při zamčené poloze nelze vyndat klíč.
    30.9.2019 jsem podali reklamaci přes obchodního zástupce. Připomněl jsem se říjnu, listopadu, prosinci, lednu... a i když mi obchodní zástupce pořád tvrdil, že už je vše v jednání a zámek bude co nejdřív vyměněn, tak mi po 5 měsících došla trpělivost a 10.2.2020 jsem veškerou emailovou korespondenci předal reklamačnímu oddělení. Tam mi bylo sděleno, že jsem si prý nepřečetl řádně smlouvu a i když obchodní zástupce vyřešil první reklamaci, tak není kompetentní pro vyřešení reklamace druhé. Slíbili mi však, že se pokusí vyřešit vše co nejrychleji. Tak jsem čekal..., ale žádná odpověď nepřišla a 25.4.2020 jsem to už nevydržel a pokusil se o zamknutí do druhé polohy silou. V tu chvíli se kompletně dveře zablokovali z důvodu zkříženého zámku nešli odemknout ani jinak otevřít. Zavolal jsem tedy zámečníka a ten rozmontoval dveře a provizorně dveře uzavřel zámkem ze spodních dveří, které jsme dočasně zablokovali cihlami. Objednal jsem si novou vložku, která do týdne dorazila a zámečník provedl zpětnou výměnu. Od té doby fungují dveře bez problému.
    Zkopíroval jsem fakturu za novou vložku a práci zámečníka a žádal o proplacení. V tu chvíli mi bylo sděleno, že práce je příliš drahá a namísto dvou výjezdů za 2150,- mi proplatí pouze jejich ceníkovou cenu 390,-, kterou si běžně účtují za výměnu zámku.
    Závěr...? Nikdy bych už s touto firmou znovu nespolupracoval a v žádném případě bych ji nikomu nedoporučil, protože s podobným jednáním jsem se ještě nesetkal. To, že jsem si nakonec reklamaci musel vyřešit sám a ještě z části na svoje náklady je absurdní a nemá nic společného se seriózní a profesionální firmou.
    Martin Jakoubek

    Reakce obchodu Eshop Oknostyl

    Dobrý den pane Jakoubku,

    omlouváme se za komplikace způsobené špatným zámkem. Situaci jsme s Vámi celou dobu řešili a došlo také k oboustrannému nedorozumění, což nás mrzí. Doufáme, že nyní už je všechno vyřešené alespoň z části k Vaší spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme.

    E-shop Oknostyl.